ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Κάν'το όπως η Adidas και η Google: H χρήση της εθνογραφικής μεθόδου

Μάθε τα μυστικά της εθνογραφίας και δες γιατί εταιρείες όπως η Google και η Microsoft χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη μέθοδο.

4.9
(15 ψήφοι)
Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: 45€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 3 Ώρες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
15 Ενότητες με Full HD Online Video
Δωρεάν E-Book
Τεστ Αξιολόγησης
Επικοινωνία με την εισηγήτρια μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 307707
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Τρόπος παρακολούθησης

Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση. 

Σε ποιους απευθύνεται;

• Σε επαγγελματίες από τον χώρο του Marketing.
• Σε επιχειρήσεις.
• Σε managers οργανισμών.
• Project Managers.
• Σε πωλητές εταιριών.
• Σε σχεδιαστές προϊόντων (product designers).
• Σε web developers.
• Σε νοσηλευτές και ιατρικό προσωπικό.
• Σε ανθρώπους που σχεδιάζουν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση.
• Σε επαγγελματίες στον χώρο της Καινοτομίας.
• Σε εργαζόμενους σε NGOs.

Τι θα μάθω;

Τα περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες που σχεδιάζονται στις μέρες μας είναι προορισμένα να αποτύχουν. Ο λόγος, τις περισσότερες φορές, είναι πως είτε δεν κατανοούμε επαρκώς τις ανάγκες των καταναλωτών είτε δεν γνωρίζουμε πώς ένα προϊόν που προορίζεται για μια ευρύτερη αγορά μπορεί να γίνει αποδεκτό από διαφορετικές κοινωνίες ή κοινότητες χρηστών. Ακόμα και το σύγχρονο marketing αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις, ειδικά σε μια εποχή που χιλιάδες μηνύματα κατακλύζουν καθημερινά τους καταναλωτές, μέσα από διαφορετικά επικοινωνιακά κανάλια. Πώς μπορούμε λοιπόν να ξεχωρίσουμε;

Σήμερα, κάθε επιχείρηση χρησιμοποιεί ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας, προκειμένου να κατανοήσει τις καταναλωτικές τάσεις και ανάγκες. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μεγάλη στροφή προς τις ποιοτικές μεθόδους, μία εκ των οποίων είναι και η εθνογραφία. Η μέθοδος αυτή έχει τις ρίζες της στον χώρο της κοινωνικής ανθρωπολογίας και χρησιμοποιείται σήμερα από πολλές εταιρίες στο πεδίο της επιχειρησιακής ανάπτυξης. Γιατί όμως εταιρίες όπως η Google και η Microsoft χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη μέθοδο; Πολύ απλά, γιατί η μέθοδος αυτή αναδεικνύει πληροφορίες-κλειδιά σχετικά με το καταναλωτικό κοινό, γνώση που με τη σειρά της μεταφράζεται σε πετυχημένα προϊόντα και υψηλά ποσοστά πωλήσεων.

Μέσα από αυτό το σεμινάριο θα μάθεις:
• Γιατί πρέπει να χρησιμοποιούμε την έρευνα στο σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών.
• Τι είναι η εθνογραφία.
• Πώς χρησιμοποιείται η μέθοδος από επιχειρήσεις και οργανισμούς παγκοσμίως.
• Ποιος, πού, πότε, πώς χρησιμοποιεί την εθνογραφία.
• Πώς εφαρμόζεται η μέθοδος στο σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών, το marketing και το team management.
• Πώς μπορείτε να σχεδιάσετε τη δική σας εθνογραφική έρευνα.
• Τι πρέπει να αποφύγετε όταν σχεδιάζετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή

Η Εισηγήτρια θα είναι δίπλα σας κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί της καθημερινά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου forum.

Εισηγητής

Μαριάννα Φωτιάδου

EU Program Manager AHF Europe

Η Μαριάννα Φωτιάδου εργάζεται στον οργανισμό AIDS Healthcare Foundation Europe που βρίσκεται στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Ως υπεύθυνη προγραμμάτων του οργανισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα και projects υγείας, καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης αλλά και δράσεις σχετικά με τη διεκδίκηση δικαιωμάτων. Το διεπιστημονικό της υπόβαθρο στο πεδίο των επαγγελμάτων υγείας και των κοινωνικών σπουδών αποτελεί το κύριο εργαλείο που χρησιμοποιεί στο σχεδιασμό καινοτόμων προσεγγίσεων στην επιχειρησιακή ανάπτυξη και το marketing.

Περισσότερα +

Θεματολογία

1.1 Εισαγωγή
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:41
1.2 Γιατί χρησιμοποιούμε ερευνητικά εργαλεία και ποια χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις σήμερα;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:23
1.3 Τι είναι η εθνογραφία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:11
2.1 Η εθνογραφία στο χώρο των οργανισμών και των επιχειρήσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 19:57
2.2 Τα τέσσερα «Π». Ποιος, πού, πότε, πώς.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 18:41
2.3 Πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί η εθνογραφία - Σχεδιασμός προγραμμάτων και υπηρεσιών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12:45
2.3.1 Σχεδιασμός προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:27
2.3.2 Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 13:41
2.4 Πότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εθνογραφική μέθοδο;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14:57
2.5 Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσω στην πράξη τα εργαλεία της εθνογραφίας;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:10
3.1 Τι είναι η Καινοτομία και γιατί τη χρειαζόμαστε;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:23
3.2 Μαθαίνοντας με τους ανθρώπους
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:01
3.3 Κάνοντας την καινοτομία τοπικά εφαρμόσιμη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:37
4.1 Πώς μπορεί να βοηθήσει η εθνογραφία στο Team Management
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 13:20
4.2 Χτίζοντας την ομάδα σου. Μεταμόρφωσε τη διαφορετικότητα σε προνόμιο!
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:31
5.1 Βιβλιογραφία & χρήσιμα links
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:30
5.2 E-Book
5.3 Βεβαίωση Συμμετοχής & Αξιολόγηση

Βαθμολογία


4.9
(15 ψήφοι)
93%
5
7%
4
0%
3
0%
2
0%
1
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: