ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Επικοινωνώ Αποτελεσματικά: Λεκτική και Μη Λεκτική Επικοινωνία

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν.

4.8
(176 ψήφοι)
Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: 45€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 3 ώρες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
20 Ενότητες με Full HD Online Video
Δωρεάν E-Book
Τεστ Αξιολόγησης
Επικοινωνία με την εισηγήτρια μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 307707
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Τρόπος παρακολούθησης

Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση. 

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε όσους η εργασία τους απαιτεί συχνή συνεργασία και επικοινωνία με συναδέλφους.
  • Σε όσους συναλλάσσονται με κοινό ή ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Σε όσους συντονίζουν και καθοδηγούν μια ομάδα.
  • Σε όσους συμμετέχουν συχνά σε ομάδες εργασίας.
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν σε προσωπικό, διαπροσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο.

Τι θα μάθω;

Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Περιγραφή της διαδικασίας της επικοινωνίας
  • Αναγνώριση κρίσιμων στοιχείων και παραγόντων, που εγγυώνται την αποτελεσματική επικοινωνία, μεταξύ των οποίων και η μη λεκτική επικοινωνία

Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

  • Εξοικείωση με τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, όπως η θετική γλώσσα και η ενεργητική ακρόαση
  • Σχεδιασμός των απαραίτητων στρατηγικών για την αντιμετώπιση των στοιχείων που δυσκολεύουν την επικοινωνία

Σε επίπεδο στάσεων:

  • Υιοθέτηση του κατάλληλου στυλ επικοινωνίας ανάλογα με τις συνθήκες
  • Υποστήριξη της επίτευξης προσωπικών και εργασιακών στόχων μέσω του αποτελεσματικότερου τρόπου επικοινωνίας

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ

Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή

Η Εισηγήτρια θα είναι δίπλα σας κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί της καθημερινά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου forum.

Εισηγητής

Δρ. Μαριάνα Παπακωνσταντίνου

Επαγγελματίας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού

H Μαριάνα Παπακωνσταντίνου είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με ειδίκευση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και τη Συμβουλευτική από το Πανεπιστήμιο του Lancaster του Ηνωμένου Βασιλείου και διδακτορικό δίπλωμα στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Στο πεδίο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού δραστηριοποιείται ερευνητικά μέχρι και σήμερα, δημοσιεύοντας άρθρα, συμμετέχοντας σε συνέδρια και αναλαμβάνοντας το ρόλο του κριτή σε ακαδημαϊκά επιστημονικά περιοδικά. Τα τελευταία 12 χρόνια εργάζεται ως επαγγελματίας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, ενώ διαθέτει σημαντική διδακτική εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο σε ελληνικά και ξένα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, συνεργαζόμενη με διάφορους φορείς, ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων.

Περισσότερα +

Θεματολογία

2.1 Τι είναι η επικοινωνία;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:53
2.2 Είδη επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:52
3.1 Στοιχεία μη λεκτικής επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:57
3.2 Τέσσερις βασικές στάσεις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:10
3.3 Οι παλάμες και ο κώδικας τους
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:03
3.4 Ο τόνος της φωνής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:03
3.5 Γκριμάτσες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:35
3.6 Ζώνες διάδρασης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:15
3.7 Επικοινωνία σε ομάδες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:18
4.1 Στοιχεία που δυσκολεύουν την επικοινωνία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12:15
4.2 Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:18
4.3 Σύμμαχος η θετική γλώσσα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:52
4.4 Η τέχνη των ερωτήσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:52
4.5 Ενεργητική ακρόαση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:52
5.1 Ερωτηματολόγιο εξακρίβωσης του στυλ επικοινωνίας μου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:30
5.2 Ανάλυση των διαφόρων στυλ επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:43
6.1 Θεωρία προσωπικότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:27
6.2 Προσωπικότητα και λεκτική επικοινωνία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:38
6.3 Προσωπικότητα και μη λεκτική επικοινωνία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:51
7.1 Σύνοψη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:49
7.2 E-Book
7.3 Βεβαίωση Συμμετοχής & Αξιολόγηση

Βαθμολογία


4.8
(176 ψήφοι)
85%
5
12%
4
2%
3
0%
2
0%
1

Σχόλια

15/12/2020

Ενδιαφέρον - περιεκτικό - δεν κουράζει - κατανοητό. Άριστο.

ΘΩΜΑΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΑΣ

Βαθμολογία:

22/11/2020

Πολύ δομημένο και εκπαιδευτικό. 10'

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΩΡΗΣ

Βαθμολογία:

26/4/2020

Πολύ ωραίο , αναλυτικό και με πληροφορίες που μου κράτησαν το ενδιαφέρον. Βοηθητικό για άτομα που εργάζονται στον χώρο εξυπηρέτησης. Καλύφθηκα πλήρως.

Κορνηλία Κατριβάνου

Βαθμολογία:

12/4/2020

Πάρα πολύ ενδιαφέρον, με μεγάλη γκάμα υλικού και άκρως επαγγελματική δουλειά από την εισηγήτρια.

Ιορδάνης Φωτιάδης

Βαθμολογία:

11/4/2020

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΑΦΗΣ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ. ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟ. ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ.

ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΛΤΕΖΟΥ

Βαθμολογία:

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: