Έτσι θα βελτιώσετε την επικοινωνία στον εργασιακό σας χώρο

Career

03/01/2019
Η επικοινωνία μπορεί να είναι μεγάλη πρόκληση σε κάθε γραφείο και κάθε βιομηχανία, αλλά μπορεί να γίνει ακόμη μεγαλύτερη σε ένα ανοιχτό περιβάλλον εργασίας. Η επικοινωνία απαιτεί ένα συγκεκριμένο βαθμό ευελιξίας και κατανόηση του γεγονότος ότι διαφορετικοί άνθρωποι έχουν και διαφορετικές προτιμήσεις. Σε ένα τυπικό γραφείο, όλοι δουλεύουν για τον ίδιο σκοπό, αλλά σε ένα μεγαλύτερο οργανισμό, όλοι έχουν διαφορετικούς στόχους και πολλές φορές εργάζονται ανεξάρτητα. Ακριβώς για το λόγο αυτό, βοηθάει πολύ όλοι να καταλάβουμε τα στυλ επικοινωνίας ώστε να επικοινωνούμε με διαφάνεια και με το κατάλληλο τρόπο. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές ώστε να βελτιώσετε την επικοινωνία στον εργασιακό σας χώρο.
 
Tip 1: Διατηρήστε τον έλεγχο
Θα πρέπει πρώτα να αναγνωρίσετε τα διαφορετικά στυλ επικοινωνίας και να προσαρμόσετε τις μεθόδους σας σε όσους βρίσκονται γύρω σας. Θα είναι πιο πιθανό να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα με επικοινωνία που βασίζεται στην προτιμώμενη κατά το άτομο προσέγγιση. Μερικοί άνθρωποι, για παράδειγμα, τείνουν να δουλεύουν καλύτερα όταν μιλούν κατά πρόσωπο με άλλους, ενώ άλλοι προτιμούν την ηλεκτρονική επικοινωνία (π.χ. μέσω email).
 
Tip 2: Κάντε τους άλλους να νιώθουν άνετα
Αν θέλετε να κάνετε τον καθένα να νιώθει άνετα μέσα στο χώρο εργασίας και να έρχεται σε εσάς για συμβουλές, θα πρέπει να τους πλησιάσετε και να τους δώσετε να καταλάβουν πως είστε εκεί για εκείνους όταν σας χρειαστούν. Ίσως θελήσετε να οργανώσετε μια συγκέντρωση για όλους στο χώρο εργασίας, ώστε να μπορείτε να γνωρίσετε ο ένας τον άλλο και να μοιραστείτε τις ιδέες σας. Η ιδέα του αισθήματος της κοινότητας μπορεί να είναι ενοχλητική για κάποιους που είναι νέοι στη δουλειά, αλλά μόλις αισθανθούν άνετα με τη σκέψη της κοινότητας, θα μπορούν να επικοινωνούν καλύτερα μαζί σας και όλους τους άλλους.
 
Tip 3: Δημιουργήστε κανόνες επικοινωνίας
Δεν είναι κακό να δημιουργείτε κανόνες. Δεν θέλετε κάποιον να ενοχλεί τους άλλους όταν προσπαθούν να εργαστούν. Ίσως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κανόνα συνεργασίας που θα μειώσει τους περισπασμούς στο ελάχιστο. Μπορεί να υπάρχει ένα καθημερινό brainstorming διάρκειας μίας ώρας που θα επιτρέπει στους ανθρώπους να ανταλάσσουν ιδέες ή ίσως να έχετε ένα κανόνα πως δεν θα ενοχλείτε άλλους εκτός και αν σας έχουν δώσει συγκεκριμένη ώρα μέσω email. Μία άλλη ιδέα είναι ότι όταν οι εργαζόμενοι θα είναι στο χώρο του διαλείμματος θα είναι δίκαιο να επικοινωνούν, να ανταλάσσουν ιδέες, να κάνουν brainstorming ή να κάνουν chat.
 
Tip 4: Όλα έχουν να κάνουν με το συμβιβασμό
Θα έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα αν συμβιβάσετε το δικό σας στυλ επικοικοινωνίας με των άλλων. Θα πρέπει να έχετε την ικανότητα να δουλεύετε και μόνοι σας και με την ομάδα. Ενώ εργάζεστε ανεξάρτητα, εξακολουθείτε να εργάζεστε ως μέλος μιας κοινότητας συνεργατών. Αξιοποιήστε στο έπακρο το χώρο συνεργασίας και επωφεληθείτε από πιθανότητες που θα σας βοηθήσουν να σκεφτείτε "πέρα από τα τετριμμένα" και για τη δική σας επιχείρηση.
 
Πηγή: Bizhaus
Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: