Ποια είναι τα 10 κύρια οφέλη του SMS marketing;

Digital Marketing

22/1/2019

Το SMS θεωρούταν κάποτε μια νεκρή τεχνολογία, αλλά το SMS απέδειξε ότι είναι πάντα επίκαιρο. Η απλή γραφή ταιριάζει στον απασχολημένο τρόπο ζωής μας. Καλύτερα ακόμα, δεν χρειάζεστε ένα smartphone για να στέλνετε και να λαμβάνετε ένα μήνυμα.

Online σεμινάριο "Business Messaging (SMS, Chat apps - Viber, Email)"


Ίσως είναι η απλότητα και η εξοικείωση των μηνυμάτων κειμένου που τα καθιστούν ένα από τα πιο επιτυχημένα εργαλεία marketing της ψηφιακής εποχής, με 16 εκατομμύρια κείμενα να αποστέλλονται κάθε λεπτό. Ακόμη και οι χρήστες smartphone φαίνεται να προτιμούν την παλιά τεχνολογία, ενώ μόνο το 43% χρησιμοποιεί το τηλέφωνό τους για να κάνει κλήσεις, ενώ το 70% των χρηστών smartphone στέλνουν κείμενα. Και μπορεί να μας πάρει 90 λεπτά για να απαντήσουμε σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όμως, χρειάζονται μόλις 90 δευτερόλεπτα για να απαντήσετε σε ένα κείμενο..

Επεκτείνετε την απήχηση σας με SMS
Ενώ υπάρχουν σήμερα 7 δισεκατομμύρια χρήστες SMS που αυξάνονται, μόνο 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τακτικά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Όταν χρειάζεστε αμεσότητα, εάν θέλετε να προωθήσετε ένα προϊόν ή μια προσφορά, τότε ένα SMS προωθεί αυτό το προϊόν ή την προσφορά στους δυνητικούς πελάτες σας σε νανοδευτερόλεπτα και το 90% αυτών θα διαβάσει το κείμενο σας μέσα σε 3 λεπτά. Το SMS είναι ο μοναδικός ευκολότερος τρόπος να φτάσετε σε ένα κοινό μέσα σε λίγα λεπτά, με τη χρήση απλών τεχνολογιών, που καταλαβαίνουν όλοι.

Δημιουργήστε υψηλότερα ποσοστά απόκρισης
Γνωρίζετε το ποσοστό αυτών που κάνουν κλικ σε καμπάνιες μέσα email; Μόνο το 3%. Οι δυνητικοί πελάτες σας έχουν τουλάχιστον 10 φορές περισσότερες πιθανότητες να εξαργυρώσουν ένα ψηφιακό κουπόνι που αποστέλλεται με SMS από ένα παραδοσιακό κουπόνι χαρτιού, σύμφωνα με έρευνα του Marketer.

Δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις
Όταν ο Ιταλός οικονομολόγος Vilfredo Pareto παρατήρησε ότι το 20% του αρακά που φύτευε στον κήπο του παρήγαγε το 80% των μπιζελιών που χρειαζόταν, δεν γνώριζε ότι θα έδινε το όνομά του στον «κανόνα Pareto» που λέει ότι το 80% των κερδών σας παράγεται μόνο από το 20% των πελατών σας. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συνεργαστείτε με μια αποκλειστική βασική ομάδα καταναλωτών και να τους μετατρέψετε σε σούπερ θαυμαστές της μάρκας σας. Το SMS μπορεί να σας βοηθήσει να το πετύχετε μέσω της άμεσης επικοινωνίας.
,
Χρονικά αποδοτικό
Το SMS διαρκεί δευτερόλεπτα και μπορεί να είναι πλήρως αυτοματοποιημένο. Εάν αφιερώσετε χρόνο για να κάνετε την έρευνά σας και στη συνέχεια να συνθέσετε μια στρατηγική marketing SMS, μπορείτε να συνεχίσετε να εστιάζετε στη βελτίωση της επιχείρησής σας και παρέχοντας άριστες υπηρεσίες ή προϊόντα για πιθανούς νέους πελάτες. Εν τω μεταξύ, η καμπάνια σας θα προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας σύντομους κώδικες και αυτοματοποιημένες απαντήσεις για ταχύτητα και αφοσίωση.

Χαμηλό κόστος
Αν μια αυτοματοποιημένη καμπάνια σας εξοικονομεί χρόνο, τότε με τη χρήση του SMS σας εξοικονομείτε χρήματα. Με ελάχιστα χρήματα ανά μήνυμα, θα έχετε πρόσβαση στη δημιουργία μιας καμπάνιας SMS που θα είναι πιο αποτελεσματική κι από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, δημιουργώντας μέχρι και 4 φορές το ποσοστό ανάγνωσης από μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συνεπώς και η απόδοση θα είναι αυξημένη.

Παρακολούθηση και στόχος
Όχι μόνο είναι γρήγορο και αποτελεσματικό από πλευράς κόστους SMS, μπορεί να είναι και πολύ στοχευμένο. Στην πραγματικότητα, το SMS σας προσφέρει απαράμιλλη πρόσβαση στις πληροφορίες πελατών, επιτρέποντάς σας να στοχεύσετε με ακρίβεια μια συγκεκριμένη δημογραφική συμπεριφορά ή μια συμπεριφορά πελατών. Με τη στόχευση και την αποστολή εξατομικευμένων SMS σε συγκεκριμένα ακροατήρια μπορείτε να παρακολουθείτε τις προσφορές και να μετράτε την αποτελεσματικότητά τους. Το Analytics θα μετρήσει τα ποσοστά κλικ-μέσω των smartphone, επιτρέποντάς σας να μετρήσετε την επιτυχία κάθε μηνύματος που στέλνετε και να παρακολουθήσετε το ταξίδι του πελάτη και να αξιολογήσετε τις κατάλληλες στιγμές για να εμπλακείτε και να προσφέρετε υποστήριξη.

Δημιουργήστε μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης
Ας υποθέσουμε ότι έχετε δημιουργήσει την καμπάνια σας και έχετε προγραμματίσει τα κείμενά σας να φτάσουν ενώ το κοινό σας είναι εκτός πλαισίου. Όχι μόνο αυτό συμβαδίζει με τον κανόνα ότι δεν στέλνετε μηνύματα SMS όταν δεν θα θέλατε να τα λάβετε και εσείς, σημαίνει επίσης ότι οι πελάτες σας είναι πιθανό να μην σας δώσουν την πώληση. Αποφασίστε σε μια συγκεκριμένη πρόσκληση για δράση και θα δημιουργήσετε ένα τεράστιο ενδιαφέρον για αυτό. Και το ποσοστό γρήγορης ανταπόκρισης σημαίνει ότι οι πελάτες σας θα είναι πιο πιθανό να ενεργούν, καθώς είναι πιο δύσκολο να απορρίψετε μια καλή προσφορά SMS από το μυαλό σας όταν είστε σε θέση να ενεργήσετε εκείνη τη στιγμή σε αυτό.

Ενσωμάτωση με εμπορική πλατφόρμα
Το 43% των πελατών λένε ότι είναι πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά όταν μια προσφορά για κινητά παρουσιάζεται ως μέρος μιας καμπάνιας που συνδυάζει και άλλα Μέσα. Αυτός ο τύπος marketing έχει κοινή λογική - με τη διαφήμιση σε social media, τον ιστότοπό σας και την εκτύπωση, θα βελτιστοποιήσετε την προσέγγιση και θα δημιουργήσετε μια ευρύτερη αίσθηση εμπιστοσύνης στην εταιρεία σας που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερο αριθμό ευκαιριών-πωλήσεων από αυτές που είναι διαθέσιμες μόνο σε μία πλατφόρμα.

Ενεργοποιήστε το κοινό σας
Εδώ είναι ένα ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο: στις ΗΠΑ, το 70% των καταναλωτών λένε ότι θα χαρεί να λαμβάνει μηνύματα SMS από μια εταιρεία στην  πιστεύουν, ωστόσο ορισμένοι οργανισμοί εξακολουθούν να ανησυχούν ότι οι πελάτες θα βλέπουν τις καμπάνιες SMS τους ως spam και θα τις αποκλείουν. Στην πραγματικότητα, αν κρατάτε τα μηνύματά σας έγκαιρα, με συχνότητα όχι μεγαλύτερη από 2-4 μηνύματα το μήνα και με περιεχόμενο που προσθέτει αξία στον πελάτη, στοχεύετε σε πελάτες που σας έχουν επιλέξει, τότε θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Αύξηση της εμπιστοσύνης στην επιχείρηση σας
Οι έρευνες δείχνουν ότι ένα τεράστιο ποσοστό 90% των πελατών που έχουν επιλέξει μια εκστρατεία SMS λένε ότι έχουν διαφορά μέσα από αυτήν. Εάν οι πελάτες σας ήδη αισθάνονται ξεχωριστοί ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στην καμπάνια σας, τότε τους αντιμετωπίζετε με αποκλειστικές προσφορές μέσω
SMS και τους κάνετε να αισθάνονται σαν VIP.

Φυσικά, αυτό μόνο καταγράφει την επιφάνεια του τι είναι σε θέση να κάνει το SMS. Συνδυαστικά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και εφαρμογές όπως το Viber, Whatsapp κλπ για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

 

Δείτε τι είναι το business messaging και προγραμματίστε το επόμενο επιτυχημένο βήμα στην επιχείρηση σας παρακολουθώντας το online σεμινάριο «Business Messaging (SMS, Chat apps - Viber, Email)».

 

Πηγή: FastSms

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: