4 τρόποι να ενισχύσετε τα Soft Skills σας σύμφωνα με τον συνιδρυτή του LinkedIn!

Career

04/03/2019

"Όσο λαμπρό να είναι το μυαλό σου ή η στρατηγική σου, αν παίζεις μόνος, πάντα μια ομάδα θα σε κερδίζει".
- Reid Hoffman

Ο πρόεδρος και συνιδρυτής του Linkedin Corporation, συνεργάτης στο Greylock και ένας από τους συγγραφείς του The Start-up of You, γνωρίζει σίγουρα κάτι για το πως να ενισχύσετε τα soft skills σας, όπως αναφέρει και το Forbes.

Νωρίτερα φέτος, το LinkedIn κυκλοφόρησε την ετήσια έκθεση Global Talent Trends 2019, η οποία ανέφερε ότι τα soft skills είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον του εργασιακού χώρου. Τα Soft Skills όπως η δημιουργικότητα, η πειστικότητα και η προσαρμοστικότητα - αναφέρονται σε προσωπικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν σε κάποιον να αλληλεπιδρά αποτελεσματικά και αρμονικά με άλλους ανθρώπους. Δεν προκαλεί έκπληξη, λοιπόν, να μάθουμε ότι η συνεργασία χαρακτηρίστηκε ως μία από τις κορυφαίες πέντε πιο soft δεξιότητες.

Με τον πολλαπλασιασμό των παγκόσμιων και απομακρυσμένων γραφείων, οι σημερινοί εργοδότες στηρίζονται στην ικανότητα των εργαζομένων τους να συνεργάζονται με συναδέλφους και πελάτες σε διαφορετικές χρονικές ζώνες. Όταν μπορείτε αποτελεσματικά να συνδεθείτε με άλλους και να γίνετε γέφυρα για συνεχή πρόοδο, η αξία σας πολλαπλασιάζεται.

Αλλά η αποτελεσματική συνεργασία δεν είναι πάντα εύκολη. Εδώ είναι τέσσερις τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενισχύσετε τις συνεργασίες σας στο χώρο εργασίας:

1. Βελτιώστε την επικοινωνία σας (συμπεριλαμβανομένης και της ακρόασης).
Η αποτελεσματική συνεργασία εξαρτάται από την άριστη επικοινωνία. Με ομαδικότητα, διαύγεια σαφήνειας και συνέπειας. Γυρίστε όλοι στην ίδια σελίδα, μοιραζόμενοι την αποστολή και τους στόχους της ομάδας - και βοηθώντας τον κάθε άνθρωπο να κατανοήσει το ρόλο του στην επίτευξη αυτών. Καθορίστε τους ρόλους, ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία για το ποιος είναι υπεύθυνος για το τι.
Και να θυμάστε ότι το να είσαι σπουδαίος στην επικοινωνία σημαίνει και να είσαι καλός ακροατής. Όταν επικοινωνείτε με τα μέλη της ομάδας, δώστε τους την αμέριστη προσοχή σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν η ομάδα είναι γεωγραφικά μοιρασμένη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, χρησιμοποιήστε την τηλεδιάσκεψη. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να παρατηρήσετε τις εκφράσεις του προσώπου και τη γλώσσα του σώματος για τις μη λεκτικές ενδείξεις που εμπλέκονται - ή όχι.

2. Να είστε υπόλογοι.
Είναι αναπόφευκτο: σε κάποιο σημείο κάποιος στην ομάδα θα ρίξει αλλού την μπάλα. Χωρίς μέτρα για την απόδοση ευθύνης, αυτό το λάθος μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση, δυσαρέσκεια και μεγάλες αποτυχίες. Για να διασφαλιστεί ότι αυτό δεν θα συμβεί αυτό, φροντίστε να ζητήσετε και να καθορίσετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και τις προθεσμίες για τους στόχους της ομάδας και, στη συνέχεια, να γίνει αποστολή σας να ανταποκριθείτε σε αυτά τα όρια- και αναλάβετε τις ευθύνες και τα κόστη που απορρέουν.

3. Γίνετε γνωστός ως αυτός που λύνει προβλήματα.
Οι συγκρούσεις πρέπει να αναμένονται σε ένα ομαδικό περιβάλλον και μπορούν να φέρουν ακόμη και πρόοδο. Αλλά αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Αντί να βρίσκεστε σε στάσιμη απογοήτευση, προσαρμόστε τη νοοτροπία σας για να αναζητάτε πάντα λύσεις. Το να βλέπετε τις δυνατότητες σας επιτρέπει να επαναπροσδιορίσετε τις καταστάσεις ώστε να οραματιστείτε εναλλακτικές απαντήσεις σε προβλήματα. Όταν το κάνετε αυτό, θα αντιμετωπιστείτε ως αυτός που επιλύει προβλήματα από τα πολύτιμα μέλη της ομάδας.

4. Θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσυναίσθηση για να «δείτε» τους ανθρώπους.
Στην προσπάθεια να τηρήσουμε τις προθεσμίες των έργων, μπορεί μερικές φορές να ξεχάσουμε αυτήν την απλή αλήθεια: Οι άνθρωποι δίνουν δύναμη στις ομάδες. Και αυτοί οι άνθρωποι - που έχουν μοναδικές σκέψεις, συναισθήματα και κίνητρα - δεν θέλουν να θεωρηθούν απλώς ένα συναλλακτικό μέσο προς ένα τέλος. Αντ 'αυτού, χρησιμοποιήστε την ενσυναίσθηση για να τοποθετήσετε τον εαυτό σας στα παπούτσια των άλλων και να καταλάβετε καλύτερα τους συναδέλφους και τους πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε την περιέργειά σας για να κάνετε ερωτήσεις για να ενισχύσετε τη σχέση σας και να δημιουργήσετε την αίσθηση της συντροφικότητας.
Για να βγάζετε πάντα το καλύτερο από τα μέλη της ομάδας, πρέπει πρώτα να τους "δείτε" ως ανθρώπινα όντα που είναι. Όταν το κάνετε αυτό, θα δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που θα ενισχύσει μια βαθύτερη σύνδεση και κοινή κατανόηση, που οδηγεί σε επιτυχή συνεργασία.

Jobfind