ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Hotel Manager NEW

Πρόκειται για ένα πλήρες πρόγραμμα κατάρτισης που απευθύνεται σε επαγγελματίες της φιλοξενίας με στόχο να ενισχύσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τη στρατηγική τους σκέψη, ώστε να οδηγήσουν την επιχείρησή τους σε ένα νέο επίπεδο ποιότητας, κερδοφορίας και βιωσιμότητας.

Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: ΔΩΡΕΑΝ
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 4 εβδομάδες
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 307707
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Σε ποιους απευθύνεται;

Το σεμινάριο Hotel Manager έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη, πολυεπίπεδη εκπαίδευση πάνω σε όλα τα κρίσιμα πεδία που συνθέτουν τη λειτουργία και τη διοίκηση μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής μονάδας. Εστιάζει στη στρατηγική, την οργάνωση, την ποιότητα υπηρεσιών, το revenue management, το marketing, τις πωλήσεις, την ηγεσία και την καινοτομία, με στόχο τη δημιουργία στελεχών με ολοκληρωμένο προφίλ και ηγετικές δεξιότητες, ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου ξενοδοχειακού περιβάλλοντος.

Απευθύνεται σε:

  • Υπεύθυνους ξενοδοχείων, που επιθυμούν να ενισχύσουν τη στρατηγική τους σκέψη, να αναβαθμίσουν τις διοικητικές τους ικανότητες και να αποκτήσουν νέα εργαλεία για την αποτελεσματική διαχείριση ανθρώπων, εσόδων και ποιότητας.
  • Υποδιευθυντές και στελέχη διοίκησης ξενοδοχειακών μονάδων, που στοχεύουν σε επαγγελματική εξέλιξη και επιθυμούν να αποκτήσουν σφαιρική κατανόηση της λειτουργίας κάθε τμήματος, καθώς και των διασυνδέσεων μεταξύ τους.
  • Ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων ή ξενοδοχείων, που διαχειρίζονται οι ίδιοι τις επιχειρήσεις τους και αναζητούν μεθοδολογικά εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων και την αύξηση της κερδοφορίας.
  • Υπεύθυνους τμημάτων Front Office, Housekeeping, F&B ή Marketing, οι οποίοι επιδιώκουν να κατανοήσουν τον ευρύτερο ρόλο της ξενοδοχειακής διοίκησης και να αποκτήσουν προοπτική ανάπτυξης προς θέσεις ανώτερης ευθύνης.
  • Επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, που παρέχουν συμβουλευτικές ή υποστηρικτικές υπηρεσίες και επιθυμούν να εμβαθύνουν στις απαιτήσεις, τις τεχνικές και τις λειτουργίες της ξενοδοχειακής διοίκησης.
  • Σπουδαστές τουριστικών επαγγελμάτων και φοιτητές ανώτατων σχολών διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων, που στοχεύουν στην κατάκτηση μιας υψηλής θέσης στον ξενοδοχειακό τομέα και επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτική γνώση και στρατηγική οπτική.
  • Νέα στελέχη που αναλαμβάνουν για πρώτη φορά καθήκοντα ευθύνης σε ξενοδοχειακές μονάδες και χρειάζονται καθοδήγηση για τον ρόλο τους, τις προτεραιότητες, τη διαχείριση ομάδων και την ευρύτερη εποπτεία του ξενοδοχείου.

Το σεμινάριο απευθύνεται συνολικά σε όσους επιθυμούν να γίνουν το «κέντρο βάρους» της ξενοδοχειακής επιχείρησης, να ηγηθούν με σύγχρονα μέσα, να εμπνεύσουν και να φέρουν αποτελέσματα μέσα από οργάνωση, καινοτομία, εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου και στρατηγική διοίκηση.

Τι θα μάθω;

Το "Hotel Manager" αποτελεί ένα πλήρες πρόγραμμα κατάρτισης που απευθύνεται σε επαγγελματίες της φιλοξενίας με στόχο να ενισχύσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τη στρατηγική τους σκέψη, ώστε να οδηγήσουν την επιχείρησή τους σε ένα νέο επίπεδο ποιότητας, κερδοφορίας και βιωσιμότητας.

Εισηγητής

Στέφανος Βαγιάνος

Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Ο Στέφανος Βαγιάνος είναι οικονομολόγος με πτυχίο οικονομικών από το Sussex University του Brighton στη Μ. Βρετανία. Έχει εικοσαετή επαγγελματική εμπειρία στους τομείς της Επιχειρησιακής συμβουλευτικής, στο Marketing, και στον τομέα Ανθρωπίνου Δυναμικού.  Έχει υπάρξει στέλεχος σημαντικών πολυεθνικών επιχειρήσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.  Έχει αναλάβει και εκπληρώσει έργα ως Σύμβουλος Ανάπτυξης Επιχειρήσεων και Εκπαιδευτής, μέσα από χρηματοδοτικά προγράμματα Ε.Σ.Π.Α και Ο.Α.Ε.Δ για πάνω από 500 επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Σήμερα είναι ιδιοκτήτης της Spaces 3D με αντικείμενο το Marketing και τη Ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων στον τομέα του Real Estate και του Τουρισμού.

Περισσότερα +

Περιγραφή

Το Advanced Certificate «Hotel Manager» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 4 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.

Θεματολογία

1.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
1.2 Εισαγωγή στον ρόλο του Hotel Manager
1.3 Δομή και ιεραρχία του ξενοδοχείου
1.4 Τύποι ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
1.5 Προγραμματισμός και θέσπιση στόχων
1.6 Διαχείριση χρόνου και καθημερινής ρουτίνας
1.7 Λήψη αποφάσεων και επίλυση προβλημάτων
1.8 Δημιουργία επιχειρησιακού πλάνου
1.9 Οργάνωση τμημάτων (Front Office, F&B, Housekeeping, Maintenance)
1.10 Συνεργασία μεταξύ τμημάτων
1.11 Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού – δομή και ρόλοι
1.12 Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού
1.13 Αξιολόγηση προσωπικού και Succession Planning
1.14 Χρήση συστημάτων PMS και διοικητικών εργαλείων
1.15 Έλεγχος κόστους και αποδοτικότητας
1.16 Διοίκηση υπό πίεση – κρίσεις και διαχείριση καταστάσεων
1.17 Νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις ξενοδοχείου
2.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
2.2 Το τμήμα Rooms Division ενός ξενοδοχείου
2.3 Δημιουργία και διατήρηση προτύπων εξυπηρέτησης σε ένα ξενοδοχείο
2.4 Η σημασία και οι κύριες λειτουργίες του Front Office
2.5 Διαδικασίες Check In & Check Out
2.6 Εξυπηρέτηση & διαχείριση παραπόνων επισκεπτών
2.7 Ο λογιστικός κύκλος της υποδοχής σε ένα ξενοδοχείο
2.8 Ο ρόλος & η δομή του Housekeeping στα ξενοδοχεία
2.9 Συνεργασία του Housekeeping με τα υπόλοιπα τμήματα ενός ξενοδοχείου
2.10 Έλεγχοι ποιότητας στην καθαριότητα (Quality Control)
2.11 Εισαγωγή & ανάλυση στα KPIs του Housekeeping
2.12 Αποτελεσματικότητα στο housekeeping | Πρότυπα, παγίδες και καλές πρακτικές
2.13 Τεχνικές φιλοξενίας και επικοινωνίας | Μέρος Α
2.14 Τεχνικές φιλοξενίας και επικοινωνίας | Μέρος Β
2.15 Τεχνικές φιλοξενίας και επικοινωνίας | Μέρος Γ
2.16 Τεχνικές φιλοξενίας και επικοινωνίας | Μέρος Δ
2.17 Τεχνικές φιλοξενίας και επικοινωνίας | Μέρος Ε
3.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
3.2 Ο ρόλος και η σημασία του τομέα τροφίμων και ποτών στο ξενοδοχείο
3.3 Υπηρεσίες & δομή του F&B | Αρμοδιότητες F&B Manager
3.4 Η κουζίνα ενός ξενοδοχείου και τα στελέχη της
3.5 Βασικές δομές μενού & υπολογισμός κόστους φαγητού
3.6 Διοργάνωση εκδηλώσεων & συνεδρίων
3.7 Προμήθειες τροφίμων & ποτών
3.8 Revenue Management σε ξενοδοχείο | Βασικές έννοιες
3.9 Τιμολογιακή πολιτική και ανταγωνιστικότητα
3.10 Προσδιορισμός τιμολογιακής πολιτικής στον ξενοδοχειακό τομέα
3.11 Έννοια & διαχείριση υπερκράτησης
3.12 Πολιτική εκπτώσεων και προσφορών σε ένα ξενοδοχείο | Μέρος Α
3.13 Πολιτική εκπτώσεων και προσφορών σε ένα ξενοδοχείο | Μέρος Β
3.14 Yield Management- Η στρατηγική μεγιστοποίησης εσόδων στη φιλοξενία
3.15 Πλατφόρμες κράτησης, Online Travel Agencies (OTAs) και Channel Managers
3.16 Δείκτες απόδοσης & αναφορές στα ξενοδοχεία
4.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
4.2 Η είσοδός της A.I στη φιλοξενία & ο ρόλος του Hotel Manager
4.3 Εφαρμογές A.I. στη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων
4.4 Προβλέψεις τουριστικής ζήτησης με χρήση A.I.
4.5 Smart Rooms | Έξυπνα δωμάτια διαμονής με A.I.
4.6 Marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
4.7 Social Media & ξενοδοχείο
4.8 Η δυναμική του Ε-mail marketing με A.I.
4.9 Απευθείας κρατήσεις (Direct Bookings)
4.10 Ο ρόλος του Hotel Manager ως ηγέτη & η ανάπτυξη κουλτούρας ποιότητας
4.11 Ανάπτυξη B2B συνεργασιών
4.12 Τεχνικές πώλησης εντός ξενοδοχείου | Μέρος Α
4.13 Τεχνικές πώλησης | Μέρος Β
4.14 Διαχείριση αξιολογήσεων και ηλεκτρονικής φήμης
4.15 Έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού με A.I.
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: