Διοργανωτής Σεμιναρίου: IST COLLEGE
ONLINE DIPLOMA

Marketing, Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις

5.0
(2 ψήφοι)
Έναρξη 3 Οκτωβρίου
4 εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 3 Οκτωβρίου 2022
4 εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Diploma "Marketing, Επικοινωνία και Δημοσίες Σχέσεις" του IST COLLEGE βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Κάθε εβδομάδα σας δίνεται πρόσβαση στο υλικό της νέας ενότητας. Μετά το πέρας των τεσσάρων εβδομάδων, συνεχίζετε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό του σεμιναρίου για τουλάχιστον δυο έτη, καθώς και σε νέο επικαιροποιημένο περιεχόμενο που ενδεχομένως να προστεθεί.

Θεματολογία

1.1 Βασικές έννοιες Marketing
1.2 Ορισμοί του Marketing
1.3 Τα πεδία (είδη) του Marketing
1.4 Όραμα και αποστολή της επιχείρησης
1.5 Βασικά ερωτήματα και απαντήσεις για το Marketing
2.1 Τι περιλαμβάνει ένα marketing plan
2.2 Μικροπεριβάλλον (Επιχείρηση, Προμηθευτές, Ανταγωνιστές, Πελάτες)
2.3 Μακροπεριβάλλον PEST(EL) ANALYSIS
2.4 Όραμα και αποστολή της επιχείρησης
2.5 Ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος - SWOT Analysis
2.6 Στρατηγικές και Εργαλεία Αγοράς
2.7 Το μοντέλο Boston Consulting Matrix
2.8 Το μοντέλο του Porter - Ανταγωνιστές πεδίων
3.1 Οι θεωρίες συμπεριφοράς του καταναλωτή - Η οικονομική θεωρία
3.2 Η ψυχολογική θεωρία
3.3 Τα κίνητρα της ανθρώπινης συμπεριφοράς
3.4 Η ιεράρχηση των ανθρωπίνων αναγκών
3.5 Οι επιθυμίες και οι απαιτήσεις
3.6 Διαδικασία αγοραστικής απόφασης - To Μοντέλο AIDA
3.7 Παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά
3.8 Οι κατηγορίες των καταναλωτών
3.9 Οι κατηγορίες πελατών σύμφωνα με τη συχνότητα των αγορών τους
4.1 Τι είναι η έρευνα αγοράς
4.2 Ποσοτική και ποιοτική έρευνα
4.3 Τεχνικές ποιοτικής έρευνας - Μέθοδοι συλλογής στοιχείων
4.4 Μέθοδοι συλλογής στοιχείων
4.5 Έρευνα μέσω του Διαδικτύου
4.6 Η προετοιμασία του ερωτηματολογίου
4.7 Κλίμακες Μέτρησης
4.8 Καλές Πρακτικές δημιουργίας ενός σωστού ερωτηματολογίου
Πρώτο τεστ αξιολόγησης
5.1 Η τμηματοποίηση της αγοράς καταναλωτικών προϊόντων και η σημασία της
5.2 Γεωγραφική τμηματοποίηση
5.3 ∆ημογραφική τμηματοποίηση
5.4 Ψυχογραφική τμηματοποίηση
5.5 Συμπεριφορική Τμηματοποίηση
5.6 Τμηματοποίηση επιχειρησιακών αγορών
6.1 Ορισμός του Μίγματος Marketing - Τοποθέτηση προϊόντος - Τακτικές τιμολόγησης
6.2 Συστήματα καναλιών διανομής
6.3 Μίγμα προώθησης
6.4 Ενέργεις προώθησης πωλήσεων - Παροχή κινήτρων
6.5 Συνηθισμένες πρακτικές προώθησης
6.6 Ορίζοντας στόχους ως πωλητής
6.7 Τα 7 Ps
7.1 To Brand και τα συστατικά του
7.2 Χαρακτηριστικά του ιδανικού brand name
7.3 Η αξία του λογοτύπου
7.4 Η περιουσία του Brand, η πιστότητα σε αυτό και η αναγνωρισιμότητα
7.5 Ένταση συσχετισμών του brand
8.1 Ο καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου
8.2 Τα τμήματα του Επιχειρηματικού Καμβά
Δεύτερο test αξιολόγησης
9.1 Οι διαφορές του παραδοσιακού και του ψηφιακού μίγματος marketing
9.2 Μεθοδολογία P.O.S.T.
9.3 Τα 5C's του ψηφιακού marketing και εργαλεία προώθησης
9.4 Affiliate Marketing
10.1 Η στρατηγική διαδικασία των Δημοσίων Σχέσεων
10.2 Αποτελεσματική άσκηση των Δημοσίων Σχέσεων
10.3 Η διαφορά μεταξύ Marketing, Δημοσίων Σχέσεων και διαφήμισης
10.4 Διαδραστικές τεχνολογίες και Δημόσιες Σχέσεις
11.1 Η χρησιμότητα του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων στην επιχείρηση
11.2 Το σύστημα Hatch και Schultz στις Δημόσιες Σχέσεις
11.3 Image Making, έρευνα και οργάνωση
11.4 Τα βήματα μιας αποτελεσματικής Στρατηγικής
11.5 Χορηγικός δωδεκάλογος
Τρίτο test αξιολόγησης
12.1 Αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων & κύκλος εξέλιξης (i)
12.2 Αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων & κύκλος εξέλιξης (ii)
12.3 H έννοια της επικοινωνίας στη διαχείριση κρίσεων
12.4 Τα σημαντικότερα μοντέλα επικοινωνίας
12.5 Συστήματα επικοινωνίας
13.1 Εργαλεία δημοσίων σχέσεων και η αξία του Δελτίου Τύπου
13.2 Επικοινωνία με τα ΜΜΕ - Πλάνο δημοσίων σχέσεων
13.3 Βήματα διοργάνωσης μιας εκδήλωσης
14.1 Η νέα διαδικασία της επικοινωνίας - Είδη συμπεριφορών
14.2 Μοντέλα Συμπεριφορών
14.3 Άσκηση θετικής επιρροής
14.4 Προσωπικά χαρακτηριστικά
14.5 Παραγλωσσικά στοιχεία
15.1 Βιβλιογραφία - Πηγές
15.2 Αξιολόγηση
15.3 Τεστ αξιολόγησης – Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification

Πιστοποίηση

 

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επαγγελματιών στον επιχειρηματικό τομέα και ειδικότερα:

  • Ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες κάθε είδους επιχείρησης που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους και να την προβάλλουν μέσα από τις τεχνικές του marketing
  • Εργαζομένους στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων παρέχοντάς τους πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

phone icon 2310 005188

Βαθμολογία

5.0
2 ψήφοι
100%
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1

Εισηγητές

Δήμητρα Μπαλτούνα
Marketing & Public Relations Strategist

Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι Marketing & Public Relations Strategist με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Εταιρικής Επικοινωνίας, Business, Event & Media Management.Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.

Περισσότερα +
Μιχάλης Τσάκωνας
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Εκπαιδευτής

BSBA,ΜΒΑ, PRINCE2®,ELA/EJLog

Σπούδασε Marketing Management (Bachelor of Science) στο Western Int. University (London) και είναι κάτοχος ΜΒΑ με ειδίκευση στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Sunderland. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Project Manager σε ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Συνεργάτης – Καθηγητής στο Birmingham City University και στο Coventry University με αντικείμενο την Διεύθυνση Λειτουργιών, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Επιχειρηματικότητα. Εισηγητής επιχειρησιακών σεμιναρίων με εμπειρία στην δια βίου μάθηση ενηλίκων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης στον ΕΟΠΠΕΠ.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

Το πρόγραμμα καλύπτει όλα τα πεδία εκπαίδευσης και κατάρτισης στους τομείς του Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων:

  • Στον τομέα του Marketing παρέχει όλο το θεωρητικό υπόβαθρο και τις πρακτικές δεξιότητες ώστε να κατανοήσετε την έννοια, τη λειτουργία και την αξία του marketing στη σύγχρονη επιχείρηση. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα αποκτήσετε γνώση και εξοικείωση με έννοιες όπως το εμπορικό σήμα, η στρατηγική τιμών αλλά και οι προσφορές, οι εκπτώσεις, η ευρύτερη επικοινωνία αλλά και τα social media.

Επιπρόσθετα, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και case studies θα εξοικειωθείτε με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές με σκοπό την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.

  • Στον τομέα της Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, προσφέρει δεξιότητες και κατάρτιση σε όλες εκείνες τις ενότητες που είναι απαραίτητες για εσάς που ασχολείστε με το κομμάτι των Δημοσίων Σχέσεων, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε όλα τα κανάλια επικοινωνίας φυσικά και ψηφιακά για τη βέλτιστη εφαρμογή των Δημοσίων Σχέσεων μιας επιχείρησης και κατ’ επέκταση των στόχων μιας επιχείρησης.


Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει:

  • Επικαιροποιημένη γνώση, σύγχρονες δεξιότητες και παρουσίαση των τάσεων που επικρατούν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας
  • Όλες τις απαραίτητες γνώσεις, πρακτικές και θεωρητικές, και τις δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσετε ως στελέχη σε μια επιχείρηση ή για να σχεδιάσετε και να υλοποιήσετε αυτές τις διαδικασίες στη δική σας επιχείρηση

Κόστος

Κλείστε τη θέση σας τώρα!
Εγγραφές έως 2 Οκτωβρίου 2022
25%
Early Bird 225€
Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή 25% κλείνοντας τη θέση σας Τώρα
έως 26 Σεπτεμβρίου 2022
Ειδικό 255€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 2 Οκτωβρίου 2022
Κανονικό 300€
Εγγραφές έως 2 Οκτωβρίου 2022
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο phone icon 2310 005188
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: