ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Facebook & Instagram Ads

Μάθε να δημιουργείς με επιτυχία διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram.
Ένα ολοκληρωμένο Online Σεμινάριο που σχεδιάστηκε για όσους θέλουν να δημιουργούν Facebook & Instagram Ads για τις επιχειρήσεις που εργάζονται ή για πελάτες τους.
ΕΝΑΡΞΗ: 9 Νοεμβρίου 2020
EARLY BIRD: -25%: έως 2 Νοεμβρίου 2020
4.6
(8 ψήφοι)

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Το Advanced Certificate «Facebook & Instagram Ads» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Κάθε εβδομάδα σας δίνεται πρόσβαση στο υλικό νέας ενότητας, το οποίο αποτελείται από μαθήματα video, γραπτές ενότητες, quiz. Μετά το πέρας των τεσσάρων εβδομάδων, συνεχίζετε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό του σεμιναρίου για τουλάχιστον δυο έτη, καθώς και σε νέο επικαιροποιημένο περιεχόμενο που ενδεχομένως να προστεθεί.

Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να διατηρούν μία επιτυχημένη επαγγελματική σελίδα στο Facebook και να προωθούν μέσω Facebook & Instagram τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
  • Σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το χώρο του Social Media Marketing και ειδικότερα να μάθουν να δημιουργούν επιτυχημένα διαφημίσεις σε Facebook & Instagram.
  • Στα στελέχη marketing και πωλήσεων μικρών και μεγάλων διαφημιστικών επιχειρήσεων (agencies), που θέλουν να είναι ενημερωμένοι για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης τον οποίο προσφέρει το Facebook από τα βασικά μέχρι τα πιο advanced θέματα διαφημίσεων.

Τι θα μάθω;



O υποψήφιος, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοεί βασικές πληροφορίες σχετικά με μια επαγγελματική σελίδα Facebook αλλά και ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram, αλλά και να μπορεί να τα δημιουργήσει σωστά και ολοκληρωμένα.
  • Γνωρίσει και να κατανοήσει το διαφημιστικό περιβάλλον του Facebook (Facebook Business Manager).
  • Μπορεί να δημιουργήσει με επιτυχία διαφημίσεις σε Facebook & Instagram αλλά και σε συνεργαζόμενες εφαρμογές.
  • Εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα από τα στατιστικά εργαλεία που παρέχει το Facebook και το Instagram σχετικά με την πορεία των διαφημίσεών του.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


 



Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Ελένη Κολλήγα

E-Commerce and Digital Marketing Consultant

Η Ελένη Κολλήγα είναι Growth and Digital Marketing Consultant και εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας (www.growthtale.com) με κύρια ενασχόληση το B2C & B2B ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι κάτοχος του "MSc in e-Business and Digital Marketing" μεταπτυχιακού προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος ενώ τα τελευταία χρόνια διδάσκει το συγκεκριμένο αντικείμενο σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς (κολλέγια).

Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος στελέχωσης επαγγελματιών ΙΤ και Digital Project Manager σε διαφημιστικό γραφείο, ενώ πριν ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση ανήκε στην δυναμική ομάδα marketing καινοτόμου εταιρείας με παγκόσμια παρουσία στη διανομή λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών μέσω cloud. Το πάθος της για το digital marketing την οδήγησε στο να εφαρμόσει digital marketing στρατηγικές σε επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι ο χώρος της μόδας, της εστίασης, του τουρισμού αλλά και της τεχνολογίας.

Περισσότερα +

Το Advanced Certificate προτείνουν


                 

Θεματολογία


1.0 Έναρξη σεμιναρίου
1.1 Εισαγωγή στην οικογένεια εφαρμογών και υπηρεσιών του Facebook
1.2 Βασικές πληροφορίες για τη Σελίδα Facebook (Facebook Page)
1.2.1 Δημιουργία και δομή μιας σελίδας Facebook
1.2.2 Ρυθμίσεις σελίδας Facebook
1.2.3 Δημοσιεύσεις
1.2.4 Ιστορίες
1.2.5 Εισερχόμενα
1.2.6 Ομάδες
1.2.7 Ραντεβού
1.2.8 Εκδηλώσεις
1.2.9 Θέσεις εργασίας
1.2.10 Καταστήματα
1.2.11 Δημιουργία διαφημίσεων από τη σελίδα σας
1.2.12 Εφαρμογή Facebook Business Suite
1.2.13 Στατιστικά της σελίδας
1.3 Βασικές πληροφορίες για το επαγγελματικό προφίλ Instagram
1.3.1 Μετατροπή ενός προφίλ Instagram σε επαγγελματικό
1.3.2 Δομή ενός επαγγελματικού προφίλ Instagram
1.3.3 Δημοσιεύσεις στο Instagram
1.3.4 Iστορίες στο Instagram
1.3.5 Προώθηση μιας δημοσίευσης (boosted posts)
1.3.6 Προώθηση μιας ιστορίας (boosted story)
1.3.7 Σύνδεση λογαριασμού Instagram με Σελίδα Facebook
1.4 Βασικές Πληροφορίες για τη Διαχείριση Διαφημίσεων του Facebook (Facebook Business Manager)
1.4.1 Διαφημίσεις από την σελίδα VS Διαφημίσεις από το Ads Manager
1.4.2 Τι είναι το Business Manager (Δομή)
1.4.3 Πότε πρέπει μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει το Business Manager
1.4.4 Δημιουργία λογαριασμού Business Manager
1.4.5 Οι ρόλοι και τα δικαιώματα συνεργατών και χρηστών
1.4.6 Διαφημιστικοί λογαριασμοί στο Business Manager
1.4.7 Πηγές δεδομένων στο Business Manager
1.4.8 Δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού (Ad Account)
1.4.9 Ποια είναι η δομή μιας διαφήμισης (Campaigns – Ad sets – Ads)
1.5 Βασικές πληροφορίες για τις χρεώσεις (Payments)
1.5.1 Πώς λειτουργούν οι χρεώσεις (Ημερήσιοι και εφάπαξ προϋπολογισμοί - Αυτόματες και μη αυτόματες πληρωμές)
1.5.2 Επισκόπηση συστήματος δημοπρασίας και προβολής διαφημίσεων (Πώς λειτουργεί η δημοπρασία διαφημίσεων στο Facebook και ποια παράγοντες την επηρεάζουν)
1.5.3 Μέθοδοι πληρωμής (Payment Methods) (Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα - Paypal - Διαφημιστικό Κουπόνι)
1.5.4 Ρυθμίσεις πληρωμών (Όριο εξόδων VS όριο χρέωσης - Βασικές Πληροφορίες/ Δημιουργία/ Διαχείριση)
1.5.5 Χρεώσεις και αποδείξεις (Προβολή διαφημιστικών χρεώσεων και ιστορικού - Λήψη αποδείξεων ή τιμολογίων)
1.5.6 Απορριφθείσες πληρωμές (Προβλήματα που μπορεί να τύχουν)
1.6 Βασικές Πληροφορίες για το Facebook Pixel
1.6.1 Ανάλυση του Facebook Pixel και των πλεονεκτημάτων του
1.6.2 Δημιουργία Facebook Pixel
1.6.3 Χρήση Facebook Pixel
1.6.4 Πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε με το Facebook Pixel
1.7 Βασικές Πληροφορίες για τον Κατάλογο του Facebook (Facebook Catalogue)
1.7.1 Πληροφορίες για τους καταλόγους
1.7.2 Δημιουργία καταλόγου
1.7.3 Ρυθμίσεις καταλόγου
1.7.4 Μέθοδοι για την προσθήκη προϊόντων σε κατάλογο
1.7.5 Βέλτιστες πρακτικές για τους καταλόγους και αντιμετώπιση προβλημάτων
1.8 Επαναληπτικό TEST πρώτης ενότητας
1.9 Ebook πρώτης ενότητας
2.1 Διαφημιστικές Εκστρατείες (Campaigns)
2.1.1 Ανάλυση των advertising stages (Awareness – Consideration – Conversion)
2.1.2 Ανάλυση όλων των στόχων (Objectives & Funnels)
2.1.3 Πληροφορίες για το στόχο "Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας"
2.1.4 Στόχος "Απήχηση"
2.1.5 Στόχος "Κίνηση"
2.1.6 Στόχος "Αλληλεπίδραση"
2.1.7 Στόχος "Εγκαταστάσεις εφαρμογής"
2.1.8 Στόχος "Προβολές Βίντεο"
2.1.9 Στόχος "Ανεύρεση υποψηφίων πελατών"
2.1.10 Στόχος "Μηνύματα"
2.1.11 Στόχος "Μετατροπές"
2.1.12 Στόχος "Πωλήσεις από κατάλογο"
2.1.13 Στόχος "Κίνηση στο κατάστημα"
2.1.14 Δοκιμές A/B στο Facebook
2.1.15 Βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού μιας εκστρατείας
2.2 Διαφημιστικά Σύνολα (Ad Sets)
2.2.1 Ανάλυση των κοινών στόχευσης (Targeting)
2.2.2 Remarketing - τι είναι και γιατί να το χρησιμοποιήσετε
2.2.3 Ευρεία και λεπτομερής στόχευση
2.2.4 Προσαρμοσμένα κοινά (custom audiences)
2.2.5 Παρόμοια κοινά (lookalike audiences)
2.2.6 Αλληλοεπικαλυπτόμενα κοινά
2.2.7 Ποιες είναι οι διαθέσιμες τοποθετήσεις (Ads placements)
2.2.8 Τοποθέτηση στο Facebook
2.2.9 Τοποθέτηση στο Messenger
2.2.10 Τοποθέτηση στο Instagram
2.2.11 Τοποθέτηση στο Audience Network
2.2.12 Βελτιστοποίηση τοποθετήσεων
2.2.13 Καθορισμός προϋπολογισμού και χρονοδιαγράμματος
2.3 Διαφημίσεις (Ads)
2.3.1 Ποιες είναι οι διαθέσιμες μορφές διαφήμισης
2.3.2 Διαφήμιση με Εικόνες
2.3.3 Διαφήμιση με Εναλλασσόμενες εικόνες
2.3.4 Διαφήμιση με Συλλογή
2.3.5 Διαφήμιση με Άμεση εμπειρία
2.3.6 Διαφήμιση με Βίντεο
2.3.7 Διαφήμιση με Κατάλογο
2.3.8 Τι είναι οι παράμετροι UTM και πώς να τις δημιουργήσουμε
2.3.9 Βέλτιστες πρακτικές για πιο ελκυστικές διαφημίσεις
2.3.10 Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου
2.3.11 Εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου
2.3.12 Επαναληπτικό TEST δεύτερης ενότητας
2.3.13 Ebook δεύτερης ενότητας
3.1 Facebook Analytics
3.1.1 Πληροφορίες για το Facebook Analytics
3.1.2 Κατανόηση της απόδοσης των εκστρατειών με τη Διαχείριση διαφημίσεων
3.1.3 Βασικοί δείκτες μέτρησης (KPIs) των διαφημίσεων του Facebook
3.1.4 Πώς παρακολουθούμε την απόδοση των διαφημίσεων μέσα από το Ads Manager (Metrics, Customize columns, Breakdown, Reports)
3.1.5 Τι είναι τα Facebook Rules
3.1.6 Δημιουργία Facebook Rules (Αυτοματοποιημένοι Κανόνες)
3.1.7 Πληροφορίες για τις δοκιμές διαχωρισμού (A/B testing)
3.2 Στρατηγική διαφημίσεων σε Facebook & Instagram
3.2.1 Βήματα δημιουργίας στρατηγικής διαφημίσεων
3.2.2 Ολοκληρωμένο παράδειγμα διαφήμισης με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας (Brand Awareness)
3.2.3 Ολοκληρωμένο παράδειγμα διαφήμισης με στόχο την αξιολόγηση για αγορά (Consideration)
3.2.4 Ολοκληρωμένο παράδειγμα διαφήμισης με στόχο την αύξηση μετατροπών (Conversions)
3.2.6 Επαναληπτικό TEST τρίτης ενότητας
3.2.7 Ebook τρίτης ενότητας
4.1 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
4.2 Βεβαίωση Συμμετοχής & Τεστ Αξιολόγησης

Βαθμολογία


4.6
(8 ψήφοι)
75%
5
12%
4
12%
3
0%
2
0%
1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
EARLY BIRD -25%: έως 2 Νοεμβρίου 2020 Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή -25% κλείνοντας τη θέση σας τώρα
180€ 135€

ΕΝΑΡΞΗ: 9 Νοεμβρίου 2020

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 8 Νοεμβρίου 2020

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: