ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Digital Marketing Strategies

Ένα ολοκληρωμένο Σεμινάριο για όσους θέλουν να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στον τομέα του Digital Marketing.

To πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να εξοικειώσει με τα Social Media, τη δημιουργία και παρακολούθηση διαφημίσεων (Ads) και τις διάφορες στρατηγικές marketing όσους μπαίνουν τώρα στον κλάδο.
ΕΝΑΡΞΗ: 17 Ιουνίου 2019
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Σε οποιονδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει βασικές γνώσεις Digital Marketing
  • Σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Digital Marketers
  • Σε στελέχη με λίγη ή καθόλου εμπειρία στο Digital Marketing
  • Σε στελέχη Marketing που θέλουν να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στον τομέα του Digital Marketing
  • Σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να μάθουν να δημιουργούν μόνοι τους καμπάνιες στο Digital Marketing
  • Σε επιχειρηματίες που θέλουν να ανακαλύψουν νέες προοπτικές ανάπτυξης εντός & εκτός Ελλάδας

Τι θα μάθω;


 

O υποψήφιος, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση* να:

  • Κατανοεί τις έννοιες του Digital Marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού συγκεκριμένης στρατηγικής
  • Μπορεί να χαράξει μια στρατηγική στο Digital Marketing χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια και να κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακής παρουσίας (Web Presence)
  • Μπορεί να δημιουργήσει με επιτυχία ένα Digital Marketing Plan και να το παρακολουθεί
  • Κατανοεί το πώς η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (Social Media Management), του στοχευμένων προωθητικών newsletter (Email Marketing) και των υπόλοιπων ψηφιακών μέσων, βοηθάνε στην προώθηση και στην δημιουργία ευκαιριών πώλησης (Lead Generation)
  • Να χρησιμοποιήσει το πρακτικό σεμινάριο από την επόμενη ημέρα για να φέρει αποτελέσματα στην πράξη.


*Δείτε αναλυτικά τον οδηγό σπουδών πατώντας εδώ.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ



Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Ελένη Κολλήγα

E-Commerce and Digital Marketing Consultant

Η Ελένη Κολλήγα είναι Growth and Digital Marketing Consultant και εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας (www.growthtale.com) με κύρια ενασχόληση το B2C & B2B ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι κάτοχος του "MSc in e-Business and Digital Marketing" μεταπτυχιακού προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος ενώ τα τελευταία χρόνια διδάσκει το συγκεκριμένο αντικείμενο σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς (κολλέγια).

Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος στελέχωσης επαγγελματιών ΙΤ και Digital Project Manager σε διαφημιστικό γραφείο, ενώ πριν ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση ανήκε στην δυναμική ομάδα marketing καινοτόμου εταιρείας με παγκόσμια παρουσία στη διανομή λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών μέσω cloud. Το πάθος της για το digital marketing την οδήγησε στο να εφαρμόσει digital marketing στρατηγικές σε επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι ο χώρος της μόδας, της εστίασης, του τουρισμού αλλά και της τεχνολογίας.

Περισσότερα +

Το Advanced Certificate προτείνουν


                  

Θεματολογία


1.0 Εισαγωγή & εκπαιδευτικοί στόχοι ενότητας
1.1 Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται ψηφιακό μάρκετινγκ
1.2 Τα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
1.3 Ανάλυση της κατάστασης (Situation Analysis)
1.3.1 Ανάλυση του ανταγωνισμού (Competitor Analysis)
1.3.2 Εργαλεία για την Ανάλυση του ανταγωνισμού (Competitor Analysis)
1.3.3 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός case study
1.3.4 Ανάλυση του αγοραστικού κοινού (Target Market Research)
1.3.5 Εργαλεία Έρευνας του Αγοραστικού Κοινού
1.3.6a Πώς να δημιουργήσετε λεπτομερείς Personas αγοραστών για την επιχείρησή σας
1.3.6b - Πώς να δημιουργήσετε λεπτομερείς Personas αγοραστών για την επιχείρηση σας;
1.3.6c Ερευνήστε το κοινό σας - Πρακτική εφαρμογή - Case study
1.4 Καθορίζοντας τους στόχους σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ
1.5 Άσκηση 1ης Ενότητας
1.6 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Ενότητας
2.1 Ανάλυση ψηφιακών μέσων & Ο ρόλος του Website σας
2.2 Search Engine Optimization (SEO) Strategy
2.2.1 Ενδεικτικοί στόχοι SEO και ανάλυση ανταγωνισμού
2.2.2a Τομείς Εφαρμογή της Στρατηγικής SEO
2.2.2.b Τομείς Εφαρμογή της Στρατηγικής SEO
2.2.3 Μέτρηση της αποτελεσματικότητας του SEO
2.2.4 Εργαλεία SEO
2.2.5 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός SEO case study
2.3 Content Marketing Strategy
2.3.1 Διάφορες μορφές περιεχομένου
2.3.2 Δημιουργώντας online περιεχόμενο
2.3.3 Προωθώντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο
2.3.4 Μετρώντας την επιτυχία του marketing περιεχομένου
2.3.5 Εργαλεία Δημιουργίας Περιεχομένου
2.3.6 Πρακτική εφαρμογή - Δημιουργία μιας στρατηγικής περιεχομένου
2.4 Search Engine Marketing (SEM) Strategy
2.4.1 Πώς λειτουργεί το SEM
2.4.2 Ενδεικτικοί Στόχοι SEM και ανάλυση ανταγωνισμού
2.4.3 Καλές πρακτικές διαφημίσεων SEM
2.4.4 Εισαγωγή σε Google Ads
2.4.5 Μέτρηση αποτελεσματικότητας του SEM
2.4.6 Εργαλεία SEM
2.5 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Ενότητας
3.1 Display Advertising Strategy
3.1.1 Στόχοι και κανάλια διαφήμισης Display
3.1.2 Παράγοντες επιτυχίας του Display Advertising
3.1.3 Μέτρηση των αποτελεσμάτων
3.1.4 Εργαλεία και Διαφημιστικές πλατφόρμες Display Advertising
3.2 Video Marketing Strategy
3.2.1 Βασικές γνώσεις πριν τη δημιουργία Video
3.2.2 Video Marketing: Οδηγός Επιτυχίας
3.2.3 Εισαγωγή στο YouTube (και διαφήμιση)
3.2.4 Μέτρηση της απόδοσης των βίντεο
3.3 Social Media Marketing (SMM) Strategy
3.3.1 Ποια social media είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας;
3.3.2 Πώς σχεδιάζουμε ένα αποτελεσματικό πλάνο social media;
3.3.3 Προώθηση στα Social Media
3.3.4 Πώς να επιλέξετε τους κατάλληλους Influencers
3.3.5 Μέτρηση των αποτελεσμάτων των Social Media
3.3.6 Χρήσιμα Εργαλεία για τα Social Media
3.4 Email Marketing Strategy
3.4.1 Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα των υπηρεσιών email marketing
3.4.2 Καλές πρακτικές email marketing
3.4.3 Μέτρηση αποτελεσμάτων καμπανιών email marketing
3.4.4 Εργαλεία email marketing
3.5 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Ενότητας
4.1 Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός Marketing Funnel
4.2 Εισαγωγή στο Customer Journey
4.3 Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας Μarketing Funnel
4.4 Πώς να ορίσετε τον προϋπολογισμό για τις online διαφημίσεις σας
4.5 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
4.6 Πώς να επιλέξετε τους κατάλληλους δείκτες για την επιχείρησή σας
4.7 Πώς να αξιολογήσετε ένα Digital Marketing Plan
4.8 Εργαλεία Digital Marketing Analytics
4.9.1 Εισαγωγή στο Marketing Automation (Mini E-Book)
4.9.2 Ο ρόλος του Gamification στο Digital Marketing (Mini E-Book)
4.10 Επαναληπτικό Τεστ 4ης Ενότητας
5.1 Project - Εργασία
5.2 Χρήσιμα Links
5.3 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
ΚΟΣΤΟΣ: 240€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους

ΕΝΑΡΞΗ: 17 Ιουνίου 2019

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 17 Ιουνίου 2019

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: