ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Digital Marketing Strategies

Ένα ολοκληρωμένο Σεμινάριο για όσους θέλουν να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στον τομέα του Digital Marketing.

To πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να εξοικειώσει με τα Social Media, τη δημιουργία και παρακολούθηση διαφημίσεων (Ads) και τις διάφορες στρατηγικές marketing όσους μπαίνουν τώρα στον κλάδο.
ΕΝΑΡΞΗ: 23 Μαρτίου 2020
EARLY BIRD: -25%: έως 15 Μαρτίου 2020
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Σε οποιονδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει βασικές γνώσεις Digital Marketing
  • Σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Digital Marketers
  • Σε στελέχη με λίγη ή καθόλου εμπειρία στο Digital Marketing
  • Σε στελέχη Marketing που θέλουν να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στον τομέα του Digital Marketing
  • Σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να μάθουν να δημιουργούν μόνοι τους καμπάνιες στο Digital Marketing
  • Σε επιχειρηματίες που θέλουν να ανακαλύψουν νέες προοπτικές ανάπτυξης εντός & εκτός Ελλάδας

Τι θα μάθω;


 

O υποψήφιος, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοεί τις έννοιες του Digital Marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού συγκεκριμένης στρατηγικής
  • Μπορεί να χαράξει μια στρατηγική στο Digital Marketing χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια και να κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακής παρουσίας (Web Presence)
  • Μπορεί να δημιουργήσει με επιτυχία ένα Digital Marketing Plan και να το παρακολουθεί
  • Κατανοεί το πώς η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (Social Media Management), του στοχευμένων προωθητικών newsletter (Email Marketing) και των υπόλοιπων ψηφιακών μέσων, βοηθάνε στην προώθηση και στην δημιουργία ευκαιριών πώλησης (Lead Generation)
  • Να χρησιμοποιήσει το πρακτικό σεμινάριο από την επόμενη ημέρα για να φέρει αποτελέσματα στην πράξη.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ



Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Ελένη Κολλήγα

E-Commerce and Digital Marketing Consultant

Η Ελένη Κολλήγα είναι Growth and Digital Marketing Consultant και εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας (www.growthtale.com) με κύρια ενασχόληση το B2C & B2B ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι κάτοχος του "MSc in e-Business and Digital Marketing" μεταπτυχιακού προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος ενώ τα τελευταία χρόνια διδάσκει το συγκεκριμένο αντικείμενο σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς (κολλέγια).

Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος στελέχωσης επαγγελματιών ΙΤ και Digital Project Manager σε διαφημιστικό γραφείο, ενώ πριν ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση ανήκε στην δυναμική ομάδα marketing καινοτόμου εταιρείας με παγκόσμια παρουσία στη διανομή λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών μέσω cloud. Το πάθος της για το digital marketing την οδήγησε στο να εφαρμόσει digital marketing στρατηγικές σε επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι ο χώρος της μόδας, της εστίασης, του τουρισμού αλλά και της τεχνολογίας.

Περισσότερα +

Το Advanced Certificate προτείνουν


                  

Θεματολογία


1.0 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ DIGITAL MARKETING
1.1 Βασικές ορολογίες Digital Marketing
1.2 Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται ψηφιακό μάρκετινγκ
1.3 Τα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
1.4 Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός Marketing Funnel
1.5 Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας Μarketing Funnel
1.6 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός Marketing Funnel Case
2.0 ΒΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜARKETING
2.1 Ανάλυση της κατάστασης (Situation Analysis)
2.2 Ανάλυση του ανταγωνισμού (Competitor Analysis)
2.2.1 Εργαλεία για την Ανάλυση του ανταγωνισμού (Competitor Analysis)
2.2.2 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός case study
2.3 Ανάλυση του αγοραστικού κοινού (Target Market Research)
2.3.1 Εισαγωγή στο Customer Journey
2.3.2 Πώς να δημιουργήσετε λεπτομερείς Personas αγοραστών για την επιχείρησή σας
2.3.3 Πώς να δημιουργήσετε λεπτομερείς Personas αγοραστών για την επιχείρηση σας;
2.3.4 Εργαλεία Έρευνας του Αγοραστικού Κοινού
2.3.5 Ερευνήστε το κοινό σας - Πρακτική εφαρμογή - Case study
2.4 Καθορίζοντας τους στόχους σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ
2.5 Πώς να επιλέξετε τα κατάλληλα ψηφιακά κανάλια
2.6 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
2.6.1 Πώς να επιλέξετε τους κατάλληλους δείκτες για την επιχείρησή σας
2.7 Πώς να αξιολογήσετε ένα Digital Marketing Plan
2.8 Οδηγός Digital Marketing Plan
2.9 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας
3.0 Εισαγωγή στο Search Engine Optimization (SEO)
3.1 Ανάλυση ψηφιακών μέσων & Ο ρόλος του Website σας
3.2 Τρόπος λειτουργίας μηχανών αναζήτησης
3.3 Ενδεικτικοί στόχοι SEO και ανάλυση ανταγωνισμού
3.4 Τομείς Εφαρμογή της Στρατηγικής SEO
3.5 On-Site SEO & Off-Site SEO
3.6 SEO και Voice Searches
3.7 Μέτρηση της αποτελεσματικότητας του SEO
3.8 Υπολογισμός κόστους SEO
3.9 Εργαλεία SEO
3.10 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός SEO case study
4.0 Εισαγωγή στο Content Marketing
4.1 Content Marketing Strategy
4.2 Διάφορες μορφές περιεχομένου
4.3 Δημιουργώντας online περιεχόμενο
4.4 Προωθώντας περιεχόμενο στο διαδίκτυο
4.5 Μετρώντας την επιτυχία του marketing περιεχομένου
4.6 Υπολογισμός κόστους δημιουργίας περιεχομένου
4.7 Εργαλεία Δημιουργίας Περιεχομένου
4.8 Πρακτική εφαρμογή - Δημιουργία μιας στρατηγικής περιεχομένου
5.0 Εισαγωγή στο Search Engine Marketing (SEM)
5.1 Search Engine Marketing (SEM)
5.2 Πώς λειτουργεί το SEM
5.3 Ενδεικτικοί Στόχοι SEM και ανάλυση ανταγωνισμού
5.4 Εισαγωγή σε Google Ads
5.5 Εισαγωγή στις καμπάνιες αγορών (Shopping Ads)
5.6 Καλές πρακτικές διαφημίσεων SEM
5.7 Μέτρηση αποτελεσματικότητας του SEM
5.8 Υπολογισμός κόστους του SEΜ
5.9 Εργαλεία SEM
5.10 Πρακτική εφαρμογή - Δημιουργία μιας στρατηγικής SEM
5.11 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας
6.0 Εισαγωγή στο Google My Business
6.1 Τι είναι το Google My Business
6.2 Χαρακτηριστικά του Google My Business (GMB)
6.3 Βέλτιστος τρόπος λειτουργίας του Google My Business
7.0 Εισαγωγή στο Display Marketing
7.1 Display Advertising Strategy
7.2 Στόχοι και κανάλια διαφήμισης Display
7.3 Παράγοντες επιτυχίας του Display Advertising
7.4 Μέτρηση των αποτελεσμάτων
7.5 Υπολογισμός κόστους του Display Marketing
7.6 Εργαλεία και Διαφημιστικές πλατφόρμες Display Advertising
7.7 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός SEM case study
8.0 Εισαγωγή στο Video Marketing
8.1 Video Marketing Strategy
8.2 Βασικές γνώσεις πριν τη δημιουργία Video
8.3 Video Marketing: Οδηγός Επιτυχίας
8.4 Εισαγωγή στο YouTube (και διαφήμιση)
8.5 Εισαγωγή στα YouTube Ads
8.6 Μέτρηση της απόδοσης των βίντεο
8.7 Υπολογισμός κόστους του Video Marketing
8.8 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός Youtube case study
8.9 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Εβδομάδας
9.0 Εισαγωγή στα Social Media
9.1 Τι είναι τα Social Media
9.2 Ποια social media είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας;
9.3 Social Media Marketing (SMM) Strategy
9.4 Προώθηση στα Social Media
9.4.1 Εισαγωγή στο Facebook και στο Messenger
9.4.2 Facebook Ads
9.4.3 Εισαγωγή στο Instagram
9.4.4 Instagram Ads
9.4.5 Εισαγωγή στο Pinterest
9.4.6 Pinterest Ads
9.4.7 Εισαγωγή στο LinkedIn
9.4.8 LinkedIn Ads
9.4.9 Εισαγωγή στο Twitter
9.4.10 Twitter Ads
9.4.11 Εισαγωγή στο TikTok
9.4.12 TikTok Ads
9.5 Πώς να επιλέξετε τους κατάλληλους Influencers
9.6 Μέτρηση των αποτελεσμάτων των Social Media
9.7 Υπολογισμός κόστους των Social Media
9.8 Χρήσιμα Εργαλεία για τα Social Media
9.9 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός Social Media case study
10. Εισαγωγή στο Email Marketing
10.1 Email Marketing Strategy
10.2 Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα των υπηρεσιών email marketing
10.3 Καλές πρακτικές email marketing
10.4 Μέτρηση αποτελεσμάτων καμπανιών email marketing
10.5 Υπολογισμός κόστους email marketing
10.6 Εργαλεία email marketing
10.7 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός Email Marketing case study
11. Εισαγωγή στα Web Analytics και Reporting
11.1 Web Analytics και Reporting
11.2 Εργαλεία Digital Marketing Analytics
11.3 Εισαγωγή στα Google Analytics
11.4 Εισαγωγή στο Google Tag Manager
11.5 Εισαγωγή στο Google Data Studio
11.6 Πώς να ορίσετε τον προϋπολογισμό για τις online διαφημίσεις σας
11.7 Πρακτική εφαρμογή - Ανάλυση ενός case καθορισμού budget
11.8 Bonus: Εισαγωγή στο Marketing Automation (Mini E-Book)
11.9 Bonus: Ο ρόλος του Gamification στο Digital Marketing (Mini E-Book)
11.10 Επαναληπτικό Τεστ 4ης Εβδομάδας
12.1 Project - Εργασία
12.1.1 Χρήσιμες συμβουλές για το Project - Εργασία
12.2 Downloads
12.3 Networking και Αξιολόγηση
12.4 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
EARLY BIRD -25%: έως 15 Μαρτίου 2020 Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή -25% κλείνοντας τη θέση σας Τώρα
260€ 195€

ΕΝΑΡΞΗ: 23 Μαρτίου 2020

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 22 Μαρτίου 2020

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: