ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών

4.9
(79 ψήφοι)
Έναρξη 6 Δεκεμβρίου
4 εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 6 Δεκεμβρίου 2021
4 εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Περιγραφή προγράμματος

Ποιοι θεωρούνται οι χρυσοί κανόνες της πώλησης και ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη; Το «Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών» - Advanced Certified Course by ACTA θα σου δώσει τις απαντήσεις αλλά και θα ενισχύσει τις δεξιότητες που χρειάζεσαι ώστε να εξελιχθείς σε έναν επιτυχημένο πωλητή. Θα μάθεις όλους εκείνους τους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις πιστούς και αφοσιωμένους πελάτες χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης. Είτε ασχολείσαι ήδη ή θέλεις να ασχοληθείς με τις Πωλήσεις Χονδρικής ή Β2Β είτε με τις Πωλήσεις Λιανικής και το e-Commerce είτε με τις Τηλεφωνικές Πωλήσεις, αυτό το online πρόγραμμα θα γίνει ο οδηγός σου στον ανταγωνιστικό αυτό χώρο.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Advanced Certificate «Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας διεξάγεται ένα live meeting μέσω της πλατφόρμας Zoom μεταξύ του εισηγητή και των συμμετεχόντων. Κάθε εβδομάδα σας δίνεται πρόσβαση στο υλικό της νέας ενότητας. Μετά το πέρας των τεσσάρων εβδομάδων, συνεχίζετε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό του σεμιναρίου για τουλάχιστον δυο έτη, καθώς και σε νέο επικαιροποιημένο περιεχόμενο που ενδεχομένως να προστεθεί.

Θεματολογία

1.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
1.1 Το επάγγελμα του πωλητή σήμερα
1.2 Βασικές αρχές marketing και πωλήσεων
1.3 Πωλητής ή παραγγελιολήπτης;
1.4 Οι αριθμοί των πωλήσεων
1.5 Μπορούν όλοι να γίνουν πωλητές;
1.6.0 Το γιατί πριν από το πως - Μέρος Α'
1.6.1 Το γιατί πριν από το πως - Μέρος Β'
1.7 Θέτοντας στόχους
1.8.0 Η εσωτερική στάση είναι επιλογή - Μέρος Α'
1.8.1 Η εσωτερική στάση είναι επιλογή - Μέρος Β'
1.9 Δημιουργώντας πίστη
1.10 Η δράση είναι απόφαση
1.11 Επιπλέον χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού πωλητή
1.12 Σχετικό υλικό – Links και ΥouΤube videos
1.13 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας
2.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
2.1.0 Η προετοιμασία του πωλητή - Μέρος Α'
2.1.1 Η προετοιμασία του πωλητή - Μέρος Β'
2.2 SWOT analysis
2.3 Επιτυχημένη πρώτη επαφή
2.4 Δύο χρυσοί κανόνες των πωλήσεων
2.5.0 Σπάσιμο του πάγου - Μέρος Α'
2.5.1 Σπάσιμο του πάγου - Μέρος Β'
2.6 Η αξία των ερωτήσεων
2.7.0 Διερεύνηση αναγκών - Μέρος Α'
2.7.1 Διερεύνηση αναγκών - Μέρος Β'
2.8 Προϋποθέσεις για την πώληση
2.9.0 Μη λεκτική επικοινωνία - Μέρος Α'
2.9.1 Μη λεκτική επικοινωνία - Μέρος Β'
2.10 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
2.11 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας
3.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
3.1.0 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Α'
3.1.1 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Β'
3.1.2 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Γ'
3.1.3 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Δ'
3.1.4 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Ε'
3.2 Επικοινωνιακά φράγματα
3.3 Χειρισμός αντιρρήσεων
3.4 Η ερώτηση για την τιμή
3.5.0 Κλείσιμο της πώλησης - Μέρος Α'
3.5.1 Κλείσιμο της πώλησης - Μέρος Β'
3.5.2 Κλείσιμο της πώλησης - Μέρος Γ'
3.6 Το δώρο και η έκπτωση
3.7 Follow up - Μέρος Α'
3.7.1 Follow up - Μέρος Β'
3.8 Έλεγχος αποτελεσμάτων
3.9 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
3.10 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Εβδομάδας
4.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
4.1 Πωλητής καταστήματος λιανικής
4.2 Cross Selling και Up Selling
4.3.0 Πωλητής B2B - Μέρος Α'
4.3.1 Πωλητής B2B - Μέρος Β'
4.4 B2B sales funnel
4.5.0 Τηλεφωνικές πωλήσεις - Μέρος Α'
4.5.1 Τηλεφωνικές πωλήσεις - Μέρος Β'
4.6 Το λεξιλόγιο των πωλήσεων
4.7.0 Πωλήσεις Υπηρεσιών - Μέρος Α'
4.7.1 Πωλήσεις Υπηρεσιών - Μέρος Β'
4.8 Το άλλοθι του πωλητή
4.9.0 Πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος - Μέρος Α'
4.9.1 Πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος - Μέρος Β'
4.10 After Sales Service
4.11 Τα μεγαλύτερα λάθη στις πωλήσεις
4.12 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
5.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
5.1 Οι 4 τύποι προσωπικότητας σύμφωνα με τον Ιπποκράτη
5.2.0 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Χολερικός
5.2.1 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Αιματώδης
5.2.2 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Φλεγματικός
5.2.3 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Μελαγχολικός
5.3 Αλληλεπίδραση μεταξύ των προσωπικοτήτων
5.4.0 Προσωπικότητα και πωλήσεις - Πωλητές
5.4.1 Προσωπικότητα και πωλήσεις - Πελάτες
5.5 Συνοψίζοντας τους 4 τύπους
5.6 Σχετικό υλικό – Links και YouTube Videos
5.7 Επαναληπτικό Τεστ 4ης Εβδομάδας
6.0 Επίλογος Σεμιναρίου
6.1 Ευχαριστίες
6.2 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
6.3 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification

Πιστοποίηση

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε φοιτητές, σπουδαστές και γενικότερα σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους σε ένα επάγγελμα με προοπτικές και διαχρονική ζήτηση
  • Σε νέους πωλητές που θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί
  • Σε έμπειρους πωλητές, οι οποίοι αναζητούν διαρκώς νέες ιδέες και νέες τεχνικές
  • Σε επαγγελματίες οποιουδήποτε κλάδου, οι οποίοι θέλουν να προσελκύσουν νέους πελάτες και να επικοινωνήσουν σωστά μαζί τους
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 005 188

Βαθμολογία

4.9
79 ψήφοι
90%
5
9%
4
1%
3
0%
2
0%
1

Είπαν οι σπουδαστές μας

Εισηγητής

Σπήλιος Αριστοτελίδης
Chief Marketing Officer (CMO)

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1972. Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις το 1995, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία. Από το 1997 έως το 2001, εργάστηκε ως στέλεχος πωλήσεων σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
Το 2001, σε ηλικία 29 ετών, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή σε εταιρεία Direct Marketing and Sales Promotion, χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως Key Account Manager και εκπαιδευτής σε μεγάλη εταιρεία εκπαίδευσης επιχειρήσεων και ως διευθυντικό στέλεχος σε εταιρεία λιανικού εμπορίου. Έως το 2016 κατείχε τη θέση του Διευθυντή μεταπτυχιακών προγραμμάτων και του υπεύθυνου ανάπτυξης σε μεγάλο εκπαιδευτικό όμιλο της πόλης.
Σήμερα εργάζεται σε εμπορική επιχείρηση, όπου από τη θέση του CMO ασχολείται με πωλήσεις B2B, εξαγωγές, τηλεπωλήσεις και e-commerce.
Ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων από το 2000, εκπαιδεύει ομάδες πωλήσεων από το 2001 και είναι εισηγητής σεμιναρίων από το 2006.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

Ο υποψήφιος μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα έχει μάθει:

  • Το ρόλο των πωλήσεων στην καθημερινότητα
  • Το ρόλο του επαγγελματία πωλητή στην επιχείρηση σήμερα και τη διαφορά του από τον παραγγελιολήπτη
  • Βασικές έννοιες marketing, απαραίτητες για κάθε πωλητή
  • Τις θεμελιώδεις αρχές και τα KPIs των πωλήσεων
  • Τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναπτύξει ο επιτυχημένος πωλητής
  • Να δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης και συμπάθειας με τον πελάτη
  • Να εκτελεί σωστά όλα τα στάδια της διαδικασίας των πωλήσεων χρησιμοποιώντας εφαρμοσμένες και διαχρονικές τεχνικές
  • Αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας χρήσιμες σε οποιονδήποτε επαγγελματία
  • Να αναγνωρίζει βασικά σημάδια της γλώσσας του σώματος
  • Διαφοροποιημένες τεχνικές και tips ανάλογα με την εξειδίκευση του
  • Τους διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας και πώς αλληλοεπιδρούμε με τον καθένα

Κόστος

Κλείστε τη θέση σας τώρα!
Εγγραφές έως 5 Δεκεμβρίου 2021
Ειδικό 221€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 5 Δεκεμβρίου 2021
Κανονικό 260€
Εγγραφές έως 5 Δεκεμβρίου 2021
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 005 188
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: