ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών

Το σεμινάριο σχεδιάστηκε από επαγγελματίες των πωλήσεων, για να προσφέρει εφαρμοσμένες τεχνικές και πρακτικές επικοινωνίας και πωλήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα από οποιονδήποτε!

Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο για όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στον τομέα των πωλήσεων.
ΕΝΑΡΞΗ: 5 Οκτωβρίου 2020
EARLY BIRD: -25%: έως 28 Σεπτεμβρίου 2020
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Σε φοιτητές, σπουδαστές και γενικότερα σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους σε ένα επάγγελμα με προοπτικές και διαχρονική ζήτηση
  • Σε νέους πωλητές που θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί
  • Σε έμπειρους πωλητές, οι οποίοι αναζητούν διαρκώς νέες ιδέες και νέες τεχνικές
  • Σε επαγγελματίες οποιουδήποτε κλάδου, οι οποίοι θέλουν να προσελκύσουν νέους πελάτες και να επικοινωνήσουν σωστά μαζί τους

Τι θα μάθω;


 

Ο υποψήφιος μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα έχει μάθει:

  • Το ρόλο των πωλήσεων στην καθημερινότητα
  • Το ρόλο του επαγγελματία πωλητή στην επιχείρηση σήμερα και τη διαφορά του από τον παραγγελιολήπτη
  • Βασικές έννοιες marketing, απαραίτητες για κάθε πωλητή
  • Τις θεμελιώδεις αρχές και τα KPIs των πωλήσεων
  • Τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναπτύξει ο επιτυχημένος πωλητής
  • Να δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης και συμπάθειας με τον πελάτη
  • Να εκτελεί σωστά όλα τα στάδια της διαδικασίας των πωλήσεων χρησιμοποιώντας εφαρμοσμένες και διαχρονικές τεχνικές
  • Αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας χρήσιμες σε οποιονδήποτε επαγγελματία
  • Να αναγνωρίζει βασικά σημάδια της γλώσσας του σώματος
  • Διαφοροποιημένες τεχνικές και tips ανάλογα με την εξειδίκευση του
  • Τους διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας και πώς αλληλοεπιδρούμε με τον καθένα

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Σπήλιος Αριστοτελίδης

Sales Specialist

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1972. Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις το 1995, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία. Από το 1997 έως το 2001, εργάστηκε ως στέλεχος πωλήσεων σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
Το 2001, σε ηλικία 29 ετών, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή σε εταιρεία Direct Marketing and Sales Promotion, χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως Key Account Manager και εκπαιδευτής σε μεγάλη εταιρεία εκπαίδευσης επιχειρήσεων και ως διευθυντικό στέλεχος σε εταιρεία λιανικού εμπορίου. Έως το 2016 κατείχε τη θέση του Διευθυντή μεταπτυχιακών προγραμμάτων και του υπεύθυνου ανάπτυξης σε μεγάλο εκπαιδευτικό όμιλο της πόλης.
Σήμερα εργάζεται σε εμπορική επιχείρηση, όπου από τη θέση του CMO ασχολείται με πωλήσεις B2B, εξαγωγές, τηλεπωλήσεις και e-commerce.
Ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων από το 2000, εκπαιδεύει ομάδες πωλήσεων από το 2001 και είναι εισηγητής σεμιναρίων από το 2006.

Περισσότερα +

Θεματολογία


1.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
1.1 Το επάγγελμα του πωλητή σήμερα
1.2 Βασικές αρχές marketing και πωλήσεων
1.3 Πωλητής ή παραγγελιολήπτης;
1.4 Οι αριθμοί των πωλήσεων
1.5 Μπορούν όλοι να γίνουν πωλητές;
1.6.0 Το γιατί πριν από το πως - Μέρος Α'
1.6.1 Το γιατί πριν από το πως - Μέρος Β'
1.7 Θέτοντας στόχους
1.8.0 Η εσωτερική στάση είναι επιλογή - Μέρος Α'
1.8.1 Η εσωτερική στάση είναι επιλογή - Μέρος Β'
1.9 Δημιουργώντας πίστη
1.10 Η δράση είναι απόφαση
1.11 Επιπλέον χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού πωλητή
1.12 Σχετικό υλικό – Links και ΥouΤube videos
2.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
2.1 Η προετοιμασία του πωλητή
2.2 SWOT analysis
2.3 Επιτυχημένη πρώτη επαφή
2.4 Δύο χρυσοί κανόνες των πωλήσεων
2.5 Σπάσιμο του πάγου
2.6 Η αξία των ερωτήσεων
2.7 Διερεύνηση αναγκών
2.8 Προϋποθέσεις για την πώληση
2.9 Μη λεκτική επικοινωνία
2.10 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
3.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
3.1 Παρουσίαση της πρότασης μας
3.2 Επικοινωνιακά φράγματα
3.3 Χειρισμός αντιρρήσεων
3.4 Η ερώτηση για την τιμή
3.5 Κλείσιμο της πώλησης
3.6 Το δώρο και η έκπτωση
3.7 Follow up
3.8 Έλεγχος αποτελεσμάτων
3.9 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
4.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
4.1 Πωλητής καταστήματος λιανικής
4.2 Cross Selling και Up Selling
4.3 Πωλητής B2B
4.4 B2B sales funnel
4.5 Τηλεφωνικές πωλήσεις
4.6 Το λεξιλόγιο των πωλήσεων
4.7 Πωλήσεις Υπηρεσιών
4.8 Το άλλοθι του πωλητή
4.9 Πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος
4.10 After Sales Service
4.11 Τα μεγαλύτερα λάθη στις πωλήσεις
4.12 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
5.1 Οι 4 τύποι προσωπικότητας σύμφωνα με τον Ιπποκράτη
5.2 Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας
5.3 Αλληλεπίδραση μεταξύ των προσωπικοτήτων
5.4 Προσωπικότητα και πωλήσεις
5.5 Συνοψίζοντας τους 4 τύπους
5.6 Σχετικό υλικό – Links και YouTube Videos
6.1 Networking και Αξιολόγηση
6.2 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
EARLY BIRD -25%: έως 28 Σεπτεμβρίου 2020 Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή -25% κλείνοντας τη θέση σας τώρα
320€ 240€

ΕΝΑΡΞΗ: 5 Οκτωβρίου 2020

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 4 Οκτωβρίου 2020

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: