ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών

Το σεμινάριο σχεδιάστηκε από επαγγελματίες των πωλήσεων, για να προσφέρει εφαρμοσμένες τεχνικές και πρακτικές επικοινωνίας και πωλήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα από οποιονδήποτε!

Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο για όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες στον τομέα των πωλήσεων.
ΕΝΑΡΞΗ: 8 Μαρτίου 2021
4.9
(44 ψήφοι)

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Το Advanced Certificate «Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας διεξάγεται ένα live meeting μέσω της πλατφόρμας Zoom μεταξύ του εισηγητή και των συμμετεχόντων. Κάθε εβδομάδα σας δίνεται πρόσβαση στο υλικό της νέας ενότητας. Μετά το πέρας των τεσσάρων εβδομάδων, συνεχίζετε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό του σεμιναρίου για τουλάχιστον δυο έτη, καθώς και σε νέο επικαιροποιημένο περιεχόμενο που ενδεχομένως να προστεθεί.

Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Σε φοιτητές, σπουδαστές και γενικότερα σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους σε ένα επάγγελμα με προοπτικές και διαχρονική ζήτηση
  • Σε νέους πωλητές που θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί
  • Σε έμπειρους πωλητές, οι οποίοι αναζητούν διαρκώς νέες ιδέες και νέες τεχνικές
  • Σε επαγγελματίες οποιουδήποτε κλάδου, οι οποίοι θέλουν να προσελκύσουν νέους πελάτες και να επικοινωνήσουν σωστά μαζί τους

Τι θα μάθω;


 

Ο υποψήφιος μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα έχει μάθει:

  • Το ρόλο των πωλήσεων στην καθημερινότητα
  • Το ρόλο του επαγγελματία πωλητή στην επιχείρηση σήμερα και τη διαφορά του από τον παραγγελιολήπτη
  • Βασικές έννοιες marketing, απαραίτητες για κάθε πωλητή
  • Τις θεμελιώδεις αρχές και τα KPIs των πωλήσεων
  • Τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναπτύξει ο επιτυχημένος πωλητής
  • Να δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης και συμπάθειας με τον πελάτη
  • Να εκτελεί σωστά όλα τα στάδια της διαδικασίας των πωλήσεων χρησιμοποιώντας εφαρμοσμένες και διαχρονικές τεχνικές
  • Αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας χρήσιμες σε οποιονδήποτε επαγγελματία
  • Να αναγνωρίζει βασικά σημάδια της γλώσσας του σώματος
  • Διαφοροποιημένες τεχνικές και tips ανάλογα με την εξειδίκευση του
  • Τους διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας και πώς αλληλοεπιδρούμε με τον καθένα

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Σπήλιος Αριστοτελίδης

Chief Marketing Officer (CMO)

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1972. Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις το 1995, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία. Από το 1997 έως το 2001, εργάστηκε ως στέλεχος πωλήσεων σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
Το 2001, σε ηλικία 29 ετών, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή σε εταιρεία Direct Marketing and Sales Promotion, χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως Key Account Manager και εκπαιδευτής σε μεγάλη εταιρεία εκπαίδευσης επιχειρήσεων και ως διευθυντικό στέλεχος σε εταιρεία λιανικού εμπορίου. Έως το 2016 κατείχε τη θέση του Διευθυντή μεταπτυχιακών προγραμμάτων και του υπεύθυνου ανάπτυξης σε μεγάλο εκπαιδευτικό όμιλο της πόλης.
Σήμερα εργάζεται σε εμπορική επιχείρηση, όπου από τη θέση του CMO ασχολείται με πωλήσεις B2B, εξαγωγές, τηλεπωλήσεις και e-commerce.
Ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων από το 2000, εκπαιδεύει ομάδες πωλήσεων από το 2001 και είναι εισηγητής σεμιναρίων από το 2006.

Περισσότερα +

Θεματολογία


1.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
1.1 Το επάγγελμα του πωλητή σήμερα
1.2 Βασικές αρχές marketing και πωλήσεων
1.3 Πωλητής ή παραγγελιολήπτης;
1.4 Οι αριθμοί των πωλήσεων
1.5 Μπορούν όλοι να γίνουν πωλητές;
1.6.0 Το γιατί πριν από το πως - Μέρος Α'
1.6.1 Το γιατί πριν από το πως - Μέρος Β'
1.7 Θέτοντας στόχους
1.8.0 Η εσωτερική στάση είναι επιλογή - Μέρος Α'
1.8.1 Η εσωτερική στάση είναι επιλογή - Μέρος Β'
1.9 Δημιουργώντας πίστη
1.10 Η δράση είναι απόφαση
1.11 Επιπλέον χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού πωλητή
1.12 Σχετικό υλικό – Links και ΥouΤube videos
1.13 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας
2.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
2.1.0 Η προετοιμασία του πωλητή - Μέρος Α'
2.1.1 Η προετοιμασία του πωλητή - Μέρος Β'
2.2 SWOT analysis
2.3 Επιτυχημένη πρώτη επαφή
2.4 Δύο χρυσοί κανόνες των πωλήσεων
2.5.0 Σπάσιμο του πάγου - Μέρος Α'
2.5.1 Σπάσιμο του πάγου - Μέρος Β'
2.6 Η αξία των ερωτήσεων
2.7.0 Διερεύνηση αναγκών - Μέρος Α'
2.7.1 Διερεύνηση αναγκών - Μέρος Β'
2.8 Προϋποθέσεις για την πώληση
2.9.0 Μη λεκτική επικοινωνία - Μέρος Α'
2.9.1 Μη λεκτική επικοινωνία - Μέρος Β'
2.10 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
2.11 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας
3.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
3.1.0 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Α'
3.1.1 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Β'
3.1.2 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Γ'
3.1.3 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Δ'
3.1.4 Παρουσίαση της πρότασης μας - Μέρος Ε'
3.2 Επικοινωνιακά φράγματα
3.3 Χειρισμός αντιρρήσεων
3.4 Η ερώτηση για την τιμή
3.5.0 Κλείσιμο της πώλησης - Μέρος Α'
3.5.1 Κλείσιμο της πώλησης - Μέρος Β'
3.5.2 Κλείσιμο της πώλησης - Μέρος Γ'
3.6 Το δώρο και η έκπτωση
3.7 Follow up - Μέρος Α'
3.7.1 Follow up - Μέρος Β'
3.8 Έλεγχος αποτελεσμάτων
3.9 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
3.10 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Εβδομάδας
4.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
4.1 Πωλητής καταστήματος λιανικής
4.2 Cross Selling και Up Selling
4.3.0 Πωλητής B2B - Μέρος Α'
4.3.1 Πωλητής B2B - Μέρος Β'
4.4 B2B sales funnel
4.5.0 Τηλεφωνικές πωλήσεις - Μέρος Α'
4.5.1 Τηλεφωνικές πωλήσεις - Μέρος Β'
4.6 Το λεξιλόγιο των πωλήσεων
4.7.0 Πωλήσεις Υπηρεσιών - Μέρος Α'
4.7.1 Πωλήσεις Υπηρεσιών - Μέρος Β'
4.8 Το άλλοθι του πωλητή
4.9.0 Πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος - Μέρος Α'
4.9.1 Πωλητής ηλεκτρονικού καταστήματος - Μέρος Β'
4.10 After Sales Service
4.11 Τα μεγαλύτερα λάθη στις πωλήσεις
4.12 Σχετικό υλικό - Links και YouTube Videos
5.0 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
5.1 Οι 4 τύποι προσωπικότητας σύμφωνα με τον Ιπποκράτη
5.2.0 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Χολερικός
5.2.1 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Αιματώδης
5.2.2 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Φλεγματικός
5.2.3 Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του κάθε τύπου προσωπικότητας - Μελαγχολικός
5.3 Αλληλεπίδραση μεταξύ των προσωπικοτήτων
5.4.0 Προσωπικότητα και πωλήσεις - Πωλητές
5.4.1 Προσωπικότητα και πωλήσεις - Πελάτες
5.5 Συνοψίζοντας τους 4 τύπους
5.6 Σχετικό υλικό – Links και YouTube Videos
5.7 Επαναληπτικό Τεστ 4ης Εβδομάδας
6.0 Επίλογος Σεμιναρίου
6.1 Ευχαριστίες
6.2 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
6.3 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification

Βαθμολογία


4.9
(44 ψήφοι)
89%
5
9%
4
2%
3
0%
2
0%
1

Σχόλια


09/12/2020

Το σεμινάριο μου έδωσε τη δυνατότητα να εμβαθύνω πολύ στον τομέα των πωλήσεων χάρη στις πολύτιμες συμβουλές και γνώσεις που μου μετέδωσε ο εισηγητής! Είμαι πραγματικά ευγνώμων!

Ειρήνη Λιοσατου

Βαθμολογία:

07/12/2020

Είμαι σχετικά νέος 28 ετών και ήδη διανύω τον τέταρτο μου χρόνο στις πωλήσεις. Πέρασα σχετικά γρήγορα από δύο εταιρείες και πέρσι άνοιξα την δική μου εταιρεία. Μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο σεμινάριο, έμαθα νέες τεχνικές και πράγματα που θα μπορέσω να αξιοποιήσω στο μέλλον. Το σεμινάριο καλύπτει όλες τις πτυχές πάνω στο θέμα των πωλήσεων με το παραπάνω. Τέλος ο κύριος Σπήλιος είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος με απίστευτες γνώσεις πάνω στις πωλήσεις. Μπορεί να γίνει κατανοητός από τον πιο αρχάριο μέχρι τον πιο επαγγελματία. Μένω πολύ ικανοποιημένος και ευχαριστώ για αυτό το όμορφο ταξίδι των τεσσάρων εβδομάδων.

Παναγιώτης Καμπόσος

Βαθμολογία:

05/12/2020

Ευπαρουσίαστο, δομημένο, λεπτομερές, σύγχρονο, πλήρες κατανοητό. Σύμφωνα με την μέχρι τώρα πορεία μου στις πωλήσεις αισθάνομαι οτι έμαθα και αξιολόγησα αντικειμενικά τον εαυτό μου. Βρήκα σημεία που χρειάζομαι βελτίωση άμεση αλλά και σημεία που πρέπει να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο (έχοντας άγνοια ότι οι κινήσεις μου, η ομιλία μου ήταν πάνω στις βασικές αρχές των πωλήσεων)

Κωνσταντίνος Πεφτιτσέλης

Βαθμολογία:

04/12/2020

Ήταν η πρώτη μου επαφή με διαδικτυακό σεμινάριο (και ιδιαίτερα μέσω ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης) και έχω μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Τόσο με την ικανότητα του εισηγητή όσο και με το εύρος των θεμάτων. Θα το έκανα ξανά για κάποιο αντικείμενο που θα με ενδιέφερε. Έχω αποκτήσει μια ολοκληρωμένη και σφαιρική γνώση του μεγάλου αυτού κλάδου που λέγεται πωλήσεις. Μέχρι πριν το παρακολουθήσω ομολογώ πώς ,μέσα από την εμπειρία μου στην αγορά , γνώριζα ένα 40% της θεωρίας των πωλήσεων. Πλέον μπορώ να πώ με σιγουριά ότι έχω φτάσει στο 90% και αυτό γιατί είναι ένας κλάδος που διαρκώς εξελίσσεται και θα περιμένω με χαρά σε κάποιο νέο σεμινάριο να μάθω περισσότερα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ

Βαθμολογία:

19/11/2020

Το σεμινάριο μου άφησε ιδιαίτερα θετική εντύπωση και έμεινα πολύ ικανοποιημένος από την παρακολούθηση του ως ενεργό στέλεχος πωλήσεων στα είδη σπιτιού. Value 4 money επιλογή, με απόκτηση πρακτικής γνώσης που μπορώ να χρησιμοποιήσω πάνω στη δουλειά μου για να βελτιωθώ μέσω της επανάληψης. Πολύ καλό πληροφοριακό υλικό σε συμπικνωμένη μορφή για καλυτερη κατανόηση. Οι βίντεο ενότητες είχαν ωραία δοσμένα παραδείγματα μέσα από την καθημερινότητα της εργασίας. Ευχάριστο στην παρακολούθηση, αν και μερικές φορές λόγω πολύωρης παρακολούθησης κολλούσε το streaming. Εξαιρετικός ομιλητής που κρατουσε το ενδιαφέρον μου ακόμα και αργά το βράδυ που το παρακολουθούσα (λόγω δουλειάς κ έλλειψης χρόνου). Γενικά πολύ καλή εντύπωση μου άφησε και η πλατφόρμα με το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης.

Spyros Langkos

Βαθμολογία:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
ΚΟΣΤΟΣ: 320€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους

ΕΝΑΡΞΗ: 8 Μαρτίου 2021

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 7 Μαρτίου 2021

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: