ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Hotel Concierge - Ο άνθρωπος των VIP επισκεπτών

4.8
(115 ψήφοι)
Έναρξη 27 Μαΐου
3 εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 27 Μαΐου 2024
3 εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Περιγραφή προγράμματος

Εργάζεστε σε ξενοδοχείο και θα θέλατε να αναπτύξετε περαιτέρω την καριέρα σας; Εάν η απάντησή σας είναι ναι, τότε το πιστοποιημένο online certificate είναι για εσάς. Στο Advanced ACTA-Certified Course «Hotel Concierge - Ο άνθρωπος των VIP επισκεπτών» θα εξεταστεί διεξοδικά η τόσο σημαντική θέση του Hotel Concierge. O άνθρωπος που είναι εκεί για να καλύψει όλες τις ανάγκες του πελάτη και να δημιουργήσει την καλύτερη φήμη για το ξενοδοχείο στο οποίο εργάζεται. Από τη μεταφορά και τακτοποίηση του επισκέπτη στο δωμάτιο του μέχρι τις επιλογές του για έξοδο και την επίλυση των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν στο ταξίδι του, ο Concierge πρέπει να είναι σε θέση να καλύπτει μια ευρεία γκάμα αναγκών.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Advanced Certificate «Hotel Concierge: Ο άνθρωπος των VIP πελατών» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 4 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.

Θεματολογία

1.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι
1.2 Τμήμα Concierge και οργανόγραμμα
1.3 Ιστορική αναδρομή Concierge
1.4 Les Clefs D'Or
1.5 Φιλοξενία - Hospitality industry
1.6 Πράγματα που μπορεί να κάνει ένας Concierge για εσάς
1.7 Ηγετικές ικανότητες ενός Chief Concierge
1.8 Hotel Concierge
1.9 Hotel Doorman
1.10 Hotel Bellman - Groom
1.11 Concierge desk/Luggage room - Γραφείο Θυρωρείου/Χώρος αποσκευών
1.12 Δέκα τρόποι να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες σας
1.13 Στρατηγική πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης
1.14 Προσδοκίες επισκεπτών και πώς να τις υπερβείτε
1.15 Τι κάνει τους επισκέπτες του ξενοδοχείου να νιώθουν ξεχωριστοί;
1.16 Creating a wow hospitality experience
1.17 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας
2.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι
2.2 Rooming in/out μεμονωμένων επισκεπτών και γκρουπ
2.3 Διαδικασία αλλαγής δωματίου
2.4 Λίστα εργασιών βάρδιας Concierge
2.5 Parking Valet αυτοκινήτων
2.6 Tags/Stickers - Καρτέλες/Αυτοκόλλητα γραφείου Concierge
2.7 Διαχείριση αλληλογραφίας
2.8 Χειρισμός επιθυμιών επισκεπτών
2.9 Απαραίτητες ερωτήσεις πριν την παροχή υπηρεσιών
2.10 Επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες
2.11 Διαχείριση email
2.12 Τηλεφωνική εξυπηρέτηση Concierge και διεθνές αλφάβητο ορθογραφίας
2.13 Χειρισμός παραπόνων
2.14 Τμήμα απολεσθέντων
2.15 Γλώσσα σώματος
2.16 Θετική σκέψη
2.17 Η σημασία της διαχείρισης του χρόνου
2.18 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας
3.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι
3.2 Unique transport experiences
3.3 City sightseeing tours
3.4 Fine dining - Υψηλή γαστρονομία
3.5 Σχέσεις τμήματος Concierge με το υπόλοιπο ξενοδοχείο
3.6 Εφαρμογές και ιστοσελίδες στην υπηρεσία του τμήματος Concierge
3.7 Μηνύματα WhatsApp
3.8 Concierge και Tech
3.9 Brand yourself
3.10 Κώδικας επιχειρηματικής συμπεριφοράς και δεοντολογίας
3.11 Διοίκηση στον κλάδο της φιλοξενίας
3.12 Συμβουλές για επιτυχημένες προσλήψεις
3.13 Security/Ασφάλεια στα ξενοδοχεία
3.14 Concierge και Covid-19
3.15 Concierge service και άλλοι κλάδοι υπηρεσιών
3.16 Προσωπικές εμπειρίες Concierge
3.17 Το μέλλον του επαγγέλματος Concierge
3.18 Καριέρα σε Ελλάδα και εξωτερικό
3.19 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Εβδομάδας
4.1 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
4.2 Βεβαίωση Συμμετοχής & Τεστ Αξιολόγησης

Πιστοποίηση

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε στελέχη Τουρισμού όλων των τμημάτων που αποβλέπουν σε επαγγελματική ανέλιξη
  • Σε εργαζόμενους του κλάδου εξυπηρέτησης πελατών, που θέλουν να αποκτήσουν συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση για το επάγγελμα του Concierge
  • Σε φοιτητές Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων και τέλος,
  • Σε οποιοδήποτε επιθυμεί να σταδιοδρομήσει στον Τουρισμό, που αποτελεί τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 307707

Βαθμολογία

4.8
115 ψήφοι
85%
5
9%
4
5%
3
1%
2
0%
1

Είπαν οι σπουδαστές μας

Εισηγητής

Νίκος Μήτρου
Chief Concierge

Ο Νίκος Μήτρου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Είναι πτυχιούχος της Σχολής Τουριστικών Σπουδών Θεσσαλονίκης. Στον χώρο της φιλοξενίας δραστηριοποιείται από το 1994. Εργάζεται στον χώρο των διεθνών ξενοδοχείων πολυτελείας, της πολυεθνικής Hyatt από το 1999 μέχρι και σήμερα ως Chief Concierge.

Είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σαν Task force team στο άνοιγμα ξενοδοχείων, αλλά και ως Concierge εκπαιδευτής, σε ξενοδοχεία της Hyatt International στο εξωτερικό. Είναι μέλος της διεθνούς ένωσης Concierge, Les Clefs d”Or (UICH) από το 2007.

Του δόθηκε η ευκαιρία από ιδιωτικά ιδρύματα επιμόρφωσης να μοιραστεί την εμπειρία του με νέους ξενοδοχοϋπάλληλους και να γίνει ο πρώτος Concierge lecturer και mentor στην Ελλάδα και ένας από τους ελάχιστους στην Ευρώπη.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει στους απόφοιτους, εξειδικευμένες γνώσεις αναφορικά με την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, συνδυάζοντας τόσο το θεωρητικό, όσο και το πρακτικό σκέλος του επαγγέλματος Concierge.

Με το πέρας του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να γνωρίζετε:

  • Τη λειτουργία του τμήματος Concierge και ποιες ειδικότητες το απαρτίζουν
  • Τι μπορείτε να προσφέρετε ως στέλεχος Concierge στους επισκέπτες του ξενοδοχείου
  • Πώς να εντυπωσιάσετε τους φιλοξενούμενους του καταλύματος σας και να υπερβείτε τις προσδοκίες τους
  • Πώς να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας
  • Τις καθημερινές διαδικασίες και καθήκοντα που επιτελούν τα στελέχη του τμήματος
  • Τον τρόπο αντιμετώπισης τυχόν παραπόνων
  • Πώς να αποκωδικοποιήσετε τη γλώσσα του σώματος των επισκεπτών σας
  • Τι είναι η θετική σκέψη και ποια τα οφέλη της στο χώρο εργασίας
  • Τον τρόπο αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου 
  • Πώς να διαμορφώσετε το προσωπικό σας brand
  • Πώς να προσλάβετε το κατάλληλο προσωπικό για την επάνδρωση του τμήματος
  • Ποιο είναι το μέλλον του επαγγέλματος Concierge
  • Τις προοπτικές καριέρας σε Ελλάδα και εξωτερικό

Κόστος

Έναρξη Εγγραφών 6 Μαΐου 2024
Ειδικό 153€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 26 Μαΐου 2024
Κανονικό 180€
Εγγραφές έως 26 Μαΐου 2024
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 307707
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: