Πώς να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο στο Instagram!

Digital Marketing

21/11/2018

Στο Instagram όπως και στα περισσότερα Social Media, το τελευταίο διάστημα έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα των δημοσιεύσεων. Για να βγείτε κερδισμένοι, λοιπόν, πρέπει είτε να παρακολουθήσετε το online σεμινάριο "Χτίστε το brand και το κοινό σας με το Instagram", είτε να διαβάσετε εδώ τις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε σε πρώτη φάση το περιεχόμενο του Instagram λογαριασμού σας! Ή και τα δυο! 

Ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σκέφτεστε πώς φαίνεται η ροή σας στο Instagram.

Χρειάζεστε χρόνο για να μελετήσετε το προφίλ και την αρχική σας και να καταλήξετε στην αισθητική που θέλετε να έχετε.

Είναι λίγο πολύ σαν την ιστοσελίδα των επιχειρήσεων. Ένα καλό προφίλ μπορεί να σας δώσει αξιοπιστία και να βοηθήσετε τους απλούς επισκέπτες να μετατραπούν σε αφοσιωμένους οπαδούς, ένα κακό προφίλ μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο.

Πώς, λοιπόν, θα αφήσετε μια καλή εντύπωση;

Δημιουργήστε μια  αισθητική συνοχή στη ροή σας στο Instagram

Στόχος είναι οι μεμονωμένες σας φωτογραφίες να φαίνονται καλές η μια δίπλα στην άλλη.

Αυτό θα γίνει με 5 τρόπους:
# 1: Επιλέξτε μια παλέτα χρωμάτων
Είναι σημαντικό να έχετε σταθερή χρωματική παλέτα στις φωτογραφίες σας. Αυτό δείχνει οργάνωση και μια φυσική συνέχεια στις δημοσιεύσεις σας.

# 2: Εστιάστε στον φωτισμό
Ο φωτισμός είναι ένα βασικό στοιχείο για τη συνοχή των post. Αποφασίστε το στυλ φωτισμού που θα έχετε και προσπαθήστε να είστε πιστοί σε αυτό. Θα εντυπωσιαστείτε από το αισθητικό αποτέλεσμα.

# 3: Οργανώστε σωστά το περιεχόμενό σας
Αυτό είναι ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι για τη δημιουργία μιας όμορφης ροής. Πρέπει να ξέρετε πού να τοποθετήσετε καθεμιά από τις φωτογραφίες σας και πώς να σχεδιάσετε τη ροή σας έτσι ώστε όλα να δένουν αρμονικά.
Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε ένα βάθος πεδίου. Βασικά θέλουμε να χωρίσουμε

# 4: Κρατήστε τα πράγματα συνεπή
θα πρέπει να έχετε μια συνεπή προσέγγιση για την επεξεργασία των φωτογραφιών σας. Η επιλογή συγκεκριμένων φίλτρων με συνέπεια θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Προτιμάτε τους πιο ζεστούς τόνους; Πιο ψυχρές εικόνες; Όποιο και αν είναι το στυλ επεξεργασίας, βεβαιωθείτε ότι είστε συνεπής.

# 5: Επιλέξτε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC)
Κάποιοι λογαριασμοί επιλέγουν να μοιράζονται υλικό που ανήκει σε άλλους λογαριασμούς, δημιουργεί ωστόσο μια όμορφη συλλογή που ο επισκέπτης μπορεί να δει συγκεντρωμένες φωτογραφίες ενός θέματος. Λάβετε υπόψη ότι όταν επιλέγετε φωτογραφίες για να κάνετε repost στο λογαριασμό σας, είναι σημαντικό να παραμείνετε ευθυγραμμισμένοι με το θέμα και την αισθητική σας. Θα πρέπει να επιλέξετε φωτογραφίες που έχουν παρόμοιο συνδυασμό χρωμάτων και στυλ επεξεργασίας με τη δική σας ροή. Ο πιο σημαντικός κανόνας για τη χρήση του UGC είναι πάντα να ζητάτε άδεια πριν από την αναδημοσίευση της φωτογραφίας κάποιου άλλου στο Instagram. Και όταν δίνετε credits, πάντα πρέπει να αναφέρετε τον αρχικό φωτογράφο στη λεζάντα. Η απλή τοποθέτησή τους στη φωτογραφία δεν αρκεί.

Δείτε δωρεάν το video στο οποίο η εισηγήτρια Αντιγόνη Κατσούλη μιλάει για τους τρόπους βελτιστοποίησης του περιεχομένου σας

 
Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: