Σταματήστε να χρησιμοποιείτε αυτές τις 14 λέξεις όταν περιγράφετε τον εαυτό σας!

Career

19/12/2018

Περιγράφετε τον εαυτό σας διαφορετικά - στον site σας, σε διαφημιστικό υλικό ή στα social media - και διαφορετικά στην προσωπική επικοινωνία; Χρησιμοποιείτε τυχαία κλισέ και υπερβολικά συνώνυμα συνοδευόμενα από ακόμη πιο υπερβολικά επίθετα;

Γράφετε πράγματα για τον εαυτό σας, που ποτέ δεν θα μπορούσατε να πείτε πραγματικά;

Εδώ είναι μερικές λέξεις που είναι ωραίες όταν άλλοι άνθρωποι τις χρησιμοποιούν για να σας περιγράψουν - αλλά δεν πρέπει ποτέ να τις χρησιμοποιήσετε για να περιγράψετε τον εαυτό σας, όπως μας τις παραθέτει ο Jeff Haden:

1. "Καινοτόμος". Οι περισσότερες εταιρείες ισχυρίζονται ότι είναι καινοτόμες. Οι περισσότεροι, επίσης, ισχυρίζονται ότι είναι καινοτόμοι. Δεν είναι, όμως. Αυτό είναι εντάξει, επειδή η καινοτομία δεν αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία.
Εάν είστε καινοτόμοι, μην το πείτε. Αποδείξτε το. Περιγράψτε τα προϊόντα που έχετε αναπτύξει. Περιγράψτε τις διαδικασίες που έχετε τροποποιήσει.

2. "Παγκόσμιας κλάσης". Usain Bolt: Αθλητής στίβου παγκόσμιας κλάσης και έχει ολυμπιακά μετάλλια για να το αποδείξει. Lionel Messi: πασίγνωστος παίκτης ποδοσφαίρου και έχει και τις διακρίσεις για να το αποδείξει
Αλλά τι είναι επαγγελματίας ή εταιρεία παγκόσμιας κλάσης; Ποιος ορίζει την παγκόσμια κλάση; Στην περίπτωσή σας, ίσως μόνο εσείς.

3. "Αυθεντικός". Όπως η Μαργαρίτα Θάτσερ είπε: «Η δύναμη είναι σαν να είσαι μια κυρία · αν πρέπει να πεις ότι είσαι, δεν είσαι». Δείξτε την εμπειρία σας.

4. "Προσανατολισμένος στο αποτέλεσμα". Μερικοί άνθρωποι πράγματι εστιάζουν σε αυτό που πληρώνονται για να κάνουν ενώ άλλοι όχι;

5. "Παρακινημένος". Ποτέ μην λαμβάνετε πίστωση για πράγματα που υποτίθεται ότι πρέπει να κάνετε - ή υποτίθεται ότι είστε.

6. "Δημιουργικός". Εμφανίζονται συγκεκριμένες λέξεις αρκετά συχνά και δεν έχουν πλέον αντίκτυπο. Η λέξη «δημιουργικός» είναι μια από αυτές.
Το "δημιουργικός" είναι μόνο ένα παράδειγμα. Άλλες περιλαμβάνουν, «αποτελεσματικός», «αξιόπιστος», «Με επιρροή», «ομαδικό πνεύμα» ... Μερικοί από αυτούς τους όρους μπορεί πραγματικά να σας περιγράψουν, αλλά επειδή χρησιμοποιούνται επίσης για να περιγράψουν τους πάντες, έχουν χάσει τον αντίκτυπό τους.

7. "Δυναμικός". Εάν είστε "έντονα δραστήριοι και δυναμικοί", παρακολούμε, μείνετε μακριά.

8. "Γκουρού". Οι άνθρωποι που προσπαθούν να είναι έξυπνοι για να φανούν έξυπνοι είναι τα πάντα εκτός από αυτό. (Όπως στο # 6.) Μην είστε αυτοανακηρυγμένοι ninja.
Αναφερθείτε στον εαυτό σας με αυτόν τον τρόπο και θα γίνει προφανές ότι προσπαθείτε πολύ σκληρά να εντυπωσιάσετε τους άλλους ανθρώπους - ή μπορεί και τον εαυτό σας.

9. "Με επιμέλεια/επιμελητής". Τα μουσεία έχουν επιμελητές. Οι βιβλιοθήκες έχουν επιμελητές. Το να κάνετε tweeting με πράγματα που σας ενδιαφέρουν δεν σας κάνει επιμελητές ... ή αυθεντίες ή γκουρού.

10. "Παθιασμένος". Ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι διαφωνούν, αλλά αν λέτε ότι είστε απίστευτα παθιασμένοι δεν θα σας βγει σε καλό!

11. "Μοναδικός." Ευτυχώς, δε χρησιμοποιείται συχνά.
Τα δακτυλικά αποτυπώματα είναι μοναδικά. Οι νιφάδες χιονιού είναι μοναδικές. Είστε μοναδικοί - αλλά η επιχείρησή σας ίσως δεν είναι. Αυτό είναι εντάξει, επειδή οι πελάτες δεν νοιάζονται για το μοναδικό, νοιάζονται για το καλύτερο.
Δείξτε ότι είστε καλύτεροι από τον ανταγωνισμό και ότι στο μυαλό των πελατών σας θα είστε μοναδικοί.

12. "Απίστευτα...". Ελέγξτε κάποια τυχαία βιογραφικά και θα βρείτε πολλούς περαιτέρω τροποποιημένους χαρακτηρισμούς: "Απίστευτα παθιασμένος", "βαθιά διορατικός"... Δεν αρκεί να γράφονται.

13. "Στρατηγικός". Μπορεί να βοηθάω κάποια εργοστάσια παραγωγής να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και την ποιότητα. Υπάρχουν στρατηγικές που μπορεί χρησιμοποιώ για να εντοπίσω περιοχές για βελτίωση, αλλά δεν είμαι σε καμία περίπτωση στρατηγικός. Οι στρατηγικοί βλέπουν το παρόν, οραματίζονται κάτι νέο και αναπτύσσουν προσεγγίσεις για να κάνουν το όραμά τους πραγματικότητα.
Πολύ λίγοι άνθρωποι είναι στρατηγικοί. Οι περισσότεροι "στρατηγικοί" είναι στην πραγματικότητα coaches, ειδικοί ή σύμβουλοι που χρησιμοποιούν αυτό που γνωρίζουν για να βοηθήσουν άλλους. Το 99% των περιπτώσεων που χρειάζονται οι πελάτες δεν είναι ένα στρατηγικό άτομο

14. "Συνεργατικός". Δεν θα αποφασίσετε τι είναι σωστό για μένα και να με αναγκάσετε να το αγοράσω;
Εάν η διαδικασία σας έχει σχεδιαστεί για να λάβει τα στοιχεία μου και τα σχόλιά μου σε συνεργαστικό επίπεδο, πείτε μου πώς λειτουργεί αυτό. Περιγράψτε τη διαδικασία. Μην ισχυρίζεστε ότι είστε συνεργατικοί - περιγράψτε πώς θα συνεργαστείτε με τους άλλους.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: