Τρεις στρατηγικές που θα βοηθήσουν την επιχείρηση σας το 2019!

Career

27/12/2018

Όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει, η λύση κρύβεται στην απλότητα, ακόμα και για τα πιο σύνθετα πράγματα. Ακολουθήστε αυτές τις τρεις συμβουλές που μεταφέρει το INC και υποδεχτείτε το νέο έτος με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.


Μην τους χτυπάτε, ενωθείτε μαζί τους
Μην βλέπετε τους ανταγωνιστές σας σαν εχθρούς. Αντ 'αυτού, εξετάστε τρόπους με τους οποίους η συνεργασία με τους ανταγωνιστές σας μπορεί να είναι καλές για την επιχείρηση ή τον κλαδο σας. Για παράδειγμα, η βιοτεχνική ζυθοποιία Sierra Nevada μοιράστηκε πρόσφατα τις τεχνικές στεγανότητας της εταιρείας με τους συναδέλφους της Ένωσης Master Brewers της Αμερικής. Αντί να παρακολουθεί στενά τα εμπορικά μυστικά της, η εταιρεία αναγνώρισε ότι δεν έχει όλες τις απαντήσεις και ενθάρρυνε την ανατροφοδότηση από άλλους παθιασμένους κατασκευαστές μπύρας. Το αποτέλεσμα είναι καλύτερη μπύρα και ισχυρότερες πωλήσεις για ολόκληρη τη βιομηχανία.

Εναλλακτικά, εάν βλέπετε έναν ανταγωνιστή που παρέχει μια καλύτερη λύση, θα μπορούσατε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να την αποκτήσετε παρά να ανατινάξετε τον προϋπολογισμό σας προσπαθώντας να τον κερδίσετε. Σύμφωνα με τη Scott Kitun, Διευθύνουσα Σύμβουλο της Technori και παρουσιάστρια του StartUp Showcase στο WGN Radio, οι ηγέτες θα πρέπει να το παραδέχονται όταν ο ανταγωνιστής τους τους έχει εκλείψει. "Μόλις η πληγή της υπερηφάνειας υποχωρήσει, μπορείτε να δείτε αυτές τις περιοχές ως ευκαιρίες", τονίζει. "Εξάλλου, είναι πάντα καλύτερο να επιτρέψετε σε άλλους να δοκιμάσουν και να αποτύχουν με μια μικρή επένδυση από την πλευρά σας από το να αναλάβετε το έργο μόνοι σας και να χάσετε ολόκληρο τον προϋπολογισμό." Η Microsoft είδε την επιτυχία με αυτήν την προσέγγιση όταν αγόρασε το StorSimple, φέρνοντας τις τεχνολογίες της εταιρείας στην cloud αποθήκευση κάτω από την ομπρέλα του τεχνολογικού γίγαντα.


2. Δίνετε σημασία στα δεδομένα
Τα δεδομένα είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που επιθυμούν να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Τα δεδομένα μπορούν να σας δείξουν τα πρότυπα δαπανών και τις άλλες τάσεις στον κλάδο σας και σας επιτρέπει να μελετήσετε τις ανάγκες των πελατών σας και στη συνέχεια να καθορίσετε τον καλύτερο τρόπο για να τις εκπληρώσετε. Για παράδειγμα, η Amazon / Whole Foods χρησιμοποιεί  δεδομένα - τα λεγόμενα big data - για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αγοράζουν είδη παντοπωλείου και ποιες περαιτέρω αλλαγές πρέπει να λάβει υπόψη της η εταιρεία για να αυξήσει την αξία που βλέπουν οι πελάτες.

Η καλύτερη αξιοποίηση των δεδομένων θα μπορούσε να οδηγήσει πραγματικά σε βελτιώσεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Στην πραγματικότητα, η προσφορά μιας υπηρεσίας δεδομένων μπορεί να είναι η αλλαγή που χρειάζεται η επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, εξετάστε τον τρόπο με τον οποίο η Mint and TomTom χρησιμοποιεί δεδομένα. Η ηλεκτρονική υπηρεσία διαχείρισης χρημάτων αναλύει τις συναλλαγές των χρηστών για να δημιουργήσει συμβουλές για τον προϋπολογισμό των πελατών της, ενώ ο πωλητής προϊόντων πλοήγησης αναλύει τα δεδομένα χρήστη για να παρέχει στους πελάτες ενημερώσεις κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο. Καθώς πηγαίνετε στο 2019, αξιοποιήστε όλους από την ομάδα ανάπτυξης προϊόντων σας μέχρι την ομάδα μάρκετινγκ σας, ώστε να εξετάσετε πώς τα δεδομένα μπορούν να βελτιώσουν αυτό που έχετε να προσφέρετε.


3. Πουλήστε την εταιρεία σας (όχι κυριολεκτικά)
Στο παρελθόν, το HR είχε ο στόχο να κάνει έναν υποψήφιο να μάθει να "πουλάει" τον εαυτό του σε μια εταιρεία και όχι το αντίστροφο. Λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις δεξιοτήτων που υπάρχουν σε διάφορες βιομηχανίες, αυτό δεν είναι πλέον το status quo. Για να λάβετε τις νέες προσλήψεις που θέλετε το 2019, θα χρειαστεί να "πουλήσετε" την εταιρεία σας στους υποψηφίους όπως πουλάτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στους πελάτες σας.

Η διαδικασία προσλήψεων μπορεί να είναι η πρώτη εντύπωση κάποιου για την εταιρεία σας. Θέλετε να δώσετε μια ακριβή εικόνα των στόχων, της κουλτούρας κ.λπ. της εταιρείας σας, επισημαίνοντας ταυτόχρονα τους κυριότερες διαφορές σας ως εργοδότη; Σκεφθείτε πώς η τεχνολογία μπορεί να σας βοηθήσει να το πετύχετε αυτό. Το HiredScore, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να ταιριάζει τους ανθρώπους που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον με ανοιχτές θέσεις στην εταιρεία σας, συμβάλλοντας στην εξασφάλιση της καλύτερης αντιστοίχισης και για τα δύο μέρη.

Είτε είστε Google ή μια μικρή επιχείρηση, η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη για οποιονδήποτε οργανισμό. Με σκόπιμη πρόθεση, πρέπει να βρείτε τις στρατηγικές που λειτουργούν καλύτερα για την ομάδα σας. Αυτές οι τρεις στρατηγικές είναι μια καλή βάση για να ξεκινήσετε και απευθύνονται σε κάθε εταιρεία που θέλει στο τέλος του επόμενου έτους να βρίσκεται σε καλύτερη θέση από ότι σήμερα.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: