Τα 7 χαρακτηριστικά του τέλειου marketing μηνύματος για τους πελάτες σας!

Digital Marketing

03/01/2019

Σε μια πρόσφατη στήλη, o Geoffrey James συνάντησε τα τρία συστατικά ενός ιδανικού πλάνου marketing, το πρώτο από τα οποία ήταν η ικανότητα δημιουργίας του τέλειου marketing μηνύματος που απευθύνεται στους πελάτες σας και αφορούν το προϊόν σας. Πώς, όμως, δημιουργούνται αυτά τα μηνύματα; Λοιπόν, τείνουν να έχουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

1. Είναι..to the point!
Το κακό παράδειγμα: "Στον σημερινό άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο, κάθε εταιρεία χρειάζεται το λογισμικό μας για να τρέξει πιο αποτελεσματικά την παραγωγή της."
Τα καλά μηνύματα αποκαλύπτουν αμέσως τι είναι σημαντικό.
Παράδειγμα: "Το λογισμικό μας μειώνει κατά το ήμισυ τον χρόνο παραγωγής σας".

2. Λαμβάνουν υπόψιν τον πελάτη
Τα αδύναμα μηνύματα μάρκετινγκ μιλούν για το πώς ο πωλητής βλέπει τον κόσμο.
Παράδειγμα: "Η παγκόσμια ομάδα μηχανικών μας σχεδίασε το προϊόν ώστε να είναι τόσο εύχρηστο όσο και ευέλικτο".
Τα ιδανικά μηνύματα αφορούν το τι είναι σχετικό με τον πελάτη.
Παράδειγμα: "Χρειάζονται 10 λεπτά, το πολύ, για να μάθετε το προϊόν μας".

3. Χρησιμοποιούν οικεία γλώσσα
Τα αδύναμα μηνύματα μάρκετινγκ περιέχουν συγκεχυμένη τεχνική φρασεολογία.
Παράδειγμα: "Το σύστημα ενεργοποίησης πωλήσεων δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο πληροφορικής για κερδοφόρες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες".
Τα ιδανικά μηνύματα χρησιμοποιούν απλές λέξεις.
Παράδειγμα: "Βοηθάμε την ομάδα πωλήσεών σας να κλείνει τις προσφορές γρηγορότερα".

4. Μοιάζουν φιλικά
Τα αδύναμα μηνύματα μάρκετινγκ ακούγονται έντονα και αφύσικα.
Παράδειγμα: "Η ισχυρότερη μορφή επικοινωνίας είναι η συμπεριφορά που είναι σύμφωνη με το όραμα μας για ηγεσία".
Τα καλά μηνύματα μάρκετινγκ ακούγονται σαν φιλικές εκφράσεις.
Παραδείγματα: «Δεν υπάρχουν εκπλήξεις».

5. Λένε κάτι πρωτότυπο
Τα αδύναμα μηνύματα ακούγονται σαν να μπορούσαν να ανήκουν σε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία.
Παράδειγμα: "Το βραβευμένο προϊόν μας μειώνει το κόστος και αυξάνει τα έσοδα".
Τα ιδανικά μηνύματα marketing είναι μοναδικά.
Παράδειγμα: "Θα εξοικονομήσετε τόσα πολλά που θα νομίζετε ότι έχετε κερδίσει το λόττο".

6. Δεν χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις
Τα αδύναμα μηνύματα πρέπει να αποκρυπτογραφηθούν για να έχουν νόημα.
Τα ιδανικά μηνύματα έχουν άμεσο και αναμφισβήτητο νόημα.
Παράδειγμα: "Κερδίζουμε πολλά περισσότερα βλέμματα για τις διαφημίσεις σας".

7. Σας κάνουν να χαμογελάτε
Τα αδύναμα μηνύματα marketing είναι για δουλειά και δεν «παίζουν».
Παράδειγμα: "Το σύστημά μας επιτυγχάνει τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας της βιομηχανίας."
Τα ιδανικά μηνύματα marketing έχουν συχνά μια χροιά χιούμορ.
Παράδειγμα: "Είναι σαν η επιστήμη των πυραύλων να συναντά τη χειρουργική επέμβαση στον εγκέφαλο, αλλά ευκολότερο στη χρήση!"

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: