8 σύντομες συμβουλές digital marketing για μικρές επιχειρήσεις!

Digital Marketing

21/01/2019

1. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για κινητά
Με το 80% των χρηστών του Διαδικτύου να συνδέονται από κάποια κινητή συσκευή και την πρόσφατη απόφαση της Google να μειώσει το rating των ιστότοπων που δεν έχουν βελτιστοποιηθεί για μικρότερες οθόνες, είναι απαραίτητο αν όχι υποχρεωτικό ο ιστότοπός σας να είναι φιλικός προς τα κινητά. Μπορείτε να δείτε εδώ κατά πόσο είναι ήδη φιλικό.

2. Δημοσιεύσεις για την "ουρά"
Παρατηρήσαμε πρόσφατα ότι ένας πελάτης μας λάμβανε το 80% της επισκεψιμότητας του ιστότοπού του από αναρτήσεις ιστολογίου που είχαν γίνει πάνω από δυο μήνες πριν. Αυτό το συμπέρασμα, ότι η «ουρά» του blogging θα μπορούσε να είναι εκεί όπου θα προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας, φαίνεται να είναι ελάχιστα κατανοητή ή ληφθεί υπόψη από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Την επόμενη φορά που θα εξετάσετε πόσα πληρώνετε για την επισκεψιμότητα  να το έχετε υπόψη σας.

3. Χρησιμοποιήστε το Power Editor για να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις στο Facebook
Εάν χρησιμοποιείτε το Facebook για marketing, η διαφήμιση είναι πλέον απαραίτητη για την επίτευξη οποιουδήποτε είδους προσέγγισης. Και αν χρησιμοποιείτε σωστά τις διαφημίσεις Facebook, δηλαδή δοκιμάζοντας διαφορετικές διαφημίσεις και στοχεύσεις, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας το Power Editor.
Το Power Editor είναι ένα δωρεάν εργαλείο διαχείρισης σελίδων και διαφημίσεων από το Facebook που είναι βελτιστοποιημένο για χρήση στο Google Chrome. Τα οφέλη από τη χρήση του Power Editor περιλαμβάνουν εύχρηστο προσαρμοσμένο κοινό, ακριβέστερη στόχευση συσκευών και κεντρική βιβλιοθήκη εικόνων για τις διαφημίσεις σας.

4. Κάντε το προφίλ σας στο LinkedIn να ξεχωρίζει
Αυτό δεν είναι για όλους, αλλά προσθέτοντας μερικά σύμβολα στο προφίλ σας στο LinkedIn μπορεί να βοηθήσει πραγματικά να ξεχωρίσει από το πλήθος. Δεν χρειάζεται να το παρακάνετε, αλλά η τοποθέτηση βελών ή bullets δίπλα στις βασικές σας δεξιότητες ή τις ικανότητές σας στην περιγραφή του εαυτού σας μπορεί να δείχνει στους πιθανούς πελάτες τι θέλετε να διαβάσουν. Υπάρχει μια μεγάλη λίστα συμβόλων εδώ, που μπορείτε απλά να αντιγράψετε και να επικολλήσετε.

5. Χρησιμοποιήστε το LinkedIn για SEO
Αυτό είναι κολακευτικό, αλλά προσαρμόζοντας τους συνδέσμους ιστότοπου από το προφίλ LinkedIn στον ιστότοπό σας, μπορείτε να προσθέσετε πολύτιμα backlinks για τον ιστότοπό σας.
Όταν προσθέτετε τον ιστότοπό σας, το LinkedIn χρησιμοποιεί το προεπιλεγμένο κείμενο από το πεδίο "ιστοσελίδα μου", αλλά μπορείτε να αλλάξετε αυτό το κείμενο σε ό, τι θέλετε - για παράδειγμα, digital marketing - δίνοντας στον ιστότοπό σας μια μικρή ώθηση SEO, συνδυάζοντας τόσο λέξεις-κλειδιά με το περιεχόμενο σας, αλλά και το ίδιο το link. Για να γίνει αυτό, επεξεργαστείτε τα  «Στοιχεία επικοινωνίας σας» και επιλέξτε 'Άλλο' για τον ιστότοπο σας και, στη συνέχεια, επεξεργαστείτε το κείμενο περιγραφής.

6. Δημιουργήστε αυτόματες απαντήσεις για να ευχαριστήσετε τους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Αν ζητάτε από τους χρήστες να εγγραφούν στο newsletter σας ή στη λίστα συνδρομητών σας, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε γρήγορα μαζί τους (σχεδόν αμέσως) για να πείτε ευχαριστίες και να τους δώσετε κάτι πολύτιμο, για να δείξετε ότι είστε αποφασισμένοι να τους βοηθήσετε.
Τα εργαλεία marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε πολλαπλές αυτόματες απαντήσεις, ώστε να μπορείτε να στείλετε ένα προσαρμοσμένο email καλωσορίσματος στους συνδρομητές ανάλογα την περίσταση.

7. Οι διαφημίσεις Twitter συμβάλλουν στη δημιουργία του κοινού σας και την εξάπλωση του brand σας
Αν και το συγκεκριμένο tip έχει αμφισβητηθεί από πολλούς, αν θέλετε να δημιουργήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία, οι διαφημίσεις Twitter μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Μπορείτε να στοχεύσετε τα προωθημένα Tweets σας στους οπαδούς των ανταγωνιστών σας,  ωθώντας κορυφαίες προσωπικότητες της βιομηχανίας και τα media να σας ακολουθήσουν ή να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.

8. Χρησιμοποιήστε το remarketing - λειτουργεί
Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο, "remarketing" σημαίνει άμεση διαφήμιση σε άτομα με τα οποία έχετε ήδη μια σύνδεση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει επισκέπτες στον ιστότοπό σας, τη βάση δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, τους followers στο Twitter ή τους fans της σελίδας σας στο Facebook.
Είναι αποτελεσματικό γιατί υπενθυμίζει το brand σας στο κοινό που ήδη έχει έρθει σε επαφή μαζί σας, άρα μπορεί να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα όπως αγορές κλπ.

Πηγή: ConstantContact

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: