3 τρόποι να αλλάξετε τη σκέψη σας για να γίνετε ευτυχισμένοι!

Psychology

29/01/2019

Θέλετε να είστε ευτυχισμένοι; Όλοι το θέλουν. Αλλά τι σας κρατά μακριά από αυτή την κατάσταση; Πάρτε ένα λεπτό για να επεξεργαστείτε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας. Έχετε ανησυχία, φόβο, δυσαρέσκεια, ενοχή ή φθόνο; Προφανώς, αυτά τα συναισθήματα δουλεύουν ενεργά ενάντια στην ευτυχίας σας. Εδώ είναι κάποιοι αρκετά απλοί τρόποι που μπορείτε να προσαρμόσετε στη σκέψη σας για να επιτύχετε ένα υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης και ειρήνης, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στη ζωή σας.

1. Κάντε την ειρήνη με τα λάθη που έχετε κάνει
Ποτέ δεν θα ζήσετε την πραγματική ευτυχία αν δεν μπορείτε να συγχωρήσετε τον εαυτό σας. "Κάνατε ό, τι καλύτερο θα μπορούσατε, δεδομένου του συνόλου των συνθηκών σας, του βαθμού υποστήριξης και κατανόησης που είχατε εκείνη τη στιγμή", γράφει ο Dannie De Novo, συγγραφέας του Get in a Good Mood και Stay There. «Αν πήρατε ένα μάθημα κατά τη διαδικασία, τότε αξίζετε τη συγχώρεση, ακόμα κι αν κανένας άλλος δεν θα σας δώσει συγχώρηση».

2. Επιλέξτε μια θετική ιστορία
Η ψυχολογική σας ευεξία εξαρτάται επίσης από το πώς αντιδράτε στους ανθρώπους της ζωής σας που σας έχουν αντιμετωπίσει άσχημα. Στο Game Changers: What Leaders, Innovators, and Mavericks do to Win at Life, ο Dave Asprey προτείνει τη χρήση της ευγνωμοσύνης ως εργαλείου για να επαναπροσδιορίσετε μια κατάσταση που σας πυροδοτεί αρνητικά συναισθήματα. Φανταστείτε ότι κάποιος σας κόβει την κυκλοφορία, αισθάνεστε αγανάκτηση και κάνετε τη σκέψη ότι ο άλλος "λέει ότι είναι καλύτερος από μένα". Τι θα συμβεί αν αυτή η ιστορία δεν ήταν καθόλου αληθινή και το άτομο ήταν αντ 'αυτού σε βιασύνη για το νοσοκομείο για να δει την πεθαμένη μητέρα του για τελευταία φορά; Εάν αυτή η ιστορία ήταν στην πραγματικότητα αληθινή, πιθανότατα θα αισθανόσασταν ευγνώμων να επιτρέψετε στο πρόσωπο να προχωρήσει μπροστά σας. "Είναι το αίσθημα της ευγνωμοσύνης(...)", γράφει. "Στον πυρήνα της, η συγχώρεση σάς επιτρέπει να σταματήσετε να μεταφέρετε τα φορτία άλλων ανθρώπων. Έχετε πιο σημαντικά βάρη να κρατήσετε.

3. Αναγνωρίστε τα πράγματα που πιθανώς θεωρείτε δεδομένα
Στην επιτυχία μέσω μιας θετικής ψυχικής στάσης, ο Ναπολέων Χιλ και ο W. Clement Stone παραθέτουν την ιστορία μιας γυναίκας, της οποίας το μοναδικό παιδί της, μια κόρη 14 ετών, πέθανε. Αρχικά, η γυναίκα και ο σύζυγός της αναρωτιόντουσαν το γιατί, πούλησαν το σπίτι τους και προσπάθησαν να ξεφύγουν από τον πόνο τους μέσω εκτεταμένων ταξιδιών. Εκείνη εξηγεί:
"Χρειάστηκαν μήνες για να αρχίσω να αποδέχομαι το γεγονός ότι όλες οι χαρές των παιδιών και η καλή υγεία και ασφάλεια είναι ευλογίες που ο Παντοδύναμος δανείζει σε καθέναν από εμάς. Αυτά τα απεριόριστα ελεήματα τα οποία εμείς οι πεπερασμένοι άνθρωποι θεωρούμε δεδομένα, θα έπρεπε ο καθένας να τα χαίρεται για το αληθινό νόημα και την σπουδαία και αναντικατάστατη αξία τους. Πώς θα μπορούσα να κερδίσω το δικαίωμα να διατηρήσω τις άλλες ευλογίες μου; Πώς θα μπορούσα να δείξω την εκτίμησή μου και να ευχαριστήσω τον Ουρανό για το γεγονός ότι μου επέτρεψε την αγάπη του συζύγου μου, για να ζήσω σε αυτό το μεγάλο δικό μας έθνος, για έχω τους φίλους μου και τις πέντε αδιάσειστες αισθήσεις μου, για όλα τα καλά πράγματα που με περιβάλλουν;
Για ποια πράγματα είστε ευγνώμων σε αντίθεση με τις απώλειες και τις απογοητεύσεις σας; Έχετε την υγεία σας; Υπάρχει κάποιο άλλο άτομο σε αυτόν τον πλανήτη που σας αγαπάει; Έχετε αρκετό φαγητό και στέγη πάνω από το κεφάλι σας; Αυξήστε την ευγνωμοσύνη σας και θα ακολουθήσει και η ευτυχία σας".

Πηγή: INC
 

Jobfind