6 τρόποι να ηρεμήσετε από την εργασιακή ρουτίνα αξιοποιώντας τη φύση

Psychology

01/02/2019

Η ψυχρή σκληρή αλήθεια είναι ότι είμαστε πολύ αδέξιοι. 

Τρώμε πάρα πολύ, σηκώνουμε πάρα πολύ βάρος στους κορμούς μας. Κάθε μέρα καθόμαστε σε αφύσικες θέσεις, γεγονός που κάνει τα βήματά μας αμήχανα. Αλλά χειρότερα απ 'όλα, απομονώσαμε τον εαυτό μας από τη φύση και τώρα η πνευματική και συναισθηματική μας ευημερία δέχεται τις συνέπειες. παρά το γεγονός ότι υπάρχουν συντριπτικές επιστημονικές αποδείξεις ότι όσο πιο αρμονικά με τη φύση είμαστε, τόσο καλύτερα αισθανόμαστε.

Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι το περπάτημα στα δέντρα βελτίωσε τη βραχυπρόθεσμη μνήμη των συμμετεχόντων από ό, τι το περπάτημα σε αστικές περιοχές. Μια άλλη έδειξε ότι η απορρόφηση της φυσικής ομορφιάς μπορεί να θεραπεύσει την κούραση του μυαλού και να βελτιώσει την ψυχική υγεία. Αλλού, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο χρόνος που περνούσαν στα δάση μείωσε τους συμμετέχοντες τα επίπεδα κορτιζόλης (μια ορμόνη που παράγεται από το άγχος), μείωσε τις μολύνσεις, ενίσχυσε το ανοσοποιητικό και μείωσε ακόμη και τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Με άλλα λόγια, τα οφέλη της σύνδεσης με τη φύση είναι αναμφισβήτητα.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επανενσωματώσετε τη φύση στην καθημερινή σας ρουτίνα - ακόμα κι αν ζείτε σε μια πόλη. Εδώ θα βρείτε μερικές τεχνικές όπως τις μεταφέρει το Lifehack:

1. Βγείτε στην άγρια φύση και δοκιμάστε τον εαυτό σας
Μπορείτε να φτιάξετε μια φωτιά; Πιθανώς όχι...
Οι περισσότεροι από εμάς έχουν ξεχάσει πώς να κάνουν πραγματικά βασικά πράγματα για να μας βοηθήσουν να επιβιώσουμε στη φύση. Δεν βρισκόμαστε εκεί να ζήσουμε τη γη και έχουμε γυρίσει τις πλάτες μας στη φύση σε κάθε στροφή. Είναι επίσης που τόσοι πολλοί αισθάνονται άθλια στη σύγχρονη κοινωνία. Ποιο είδος ζωντανού οργανισμού ξεχνά πώς να επιβιώσει στο ίδιο το περιβάλλον στο οποίο εξελίχθηκε;
Δεν είναι αργά για να μάθετε νέα (παλιά) πράγματα. Η σχετική εκπαίδευση δεν είναι μόνο χρήσιμη, αλλά είναι επίσης διασκεδαστική. Τα βασικά μαθήματα που πρέπει να μάθετε είναι η φωτιά, το νερό, τα τρόφιμα, το καταφύγιο. Μόλις έχετε αυτά τα τέσσερα, είστε ζωντανοί.
Και μια τεράστια αίσθηση άνεσης έρχεται όταν μαθαίνουμε πώς να επιβιώνουμε μόνοι μας μέσα στην άγρια φύση.
«Μια φορά το τετράμηνο, μου αρέσει να περπατάω κάπου ερημικά με το σακίδιο μου και μερικές ημέρες χωρίς τηλέφωνο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο». Η αποσύνδεση αυξάνει τη συγκέντρωση και την παρουσία του νου και βοηθά να επενδύετε περισσότερο στην εμπειρία. Θα νιώσετε σαν να κάνετε επανεκκίνηση και θα επιστρέψετε διαφορετικός-η στην καθημερινότητα σας.

2. Ασκήσεις
Ένας από τους ισχυρότερους τρόπους να αξιοποιηθεί η ενέργεια της γης είναι να ασκηθεί το τσιγκόνγκ, το κινεζικό σύστημα άσκησης που μεταφράζεται σε "ενεργειακή εργασία".
«Το δικό μου αγαπημένο είναι η άσκηση ‘’Δέντρο’’, η οποία αυξάνει τη δύναμη του ποδιού, τη συγκέντρωση, την βαθιά αναπνοή και τη ροή ενέργειας. Είναι σχεδιασμένο για να συνδέει το ενεργειακό μας πεδίο με τη γη κάτω από τα πόδια μας και να μας βοηθάει να αντλούμε από αυτή την άφθονη πηγή ανά πάσα στιγμή, ακριβώς όπως ένα πραγματικό δέντρο.

3. Κάντε μια ήσυχη βόλτα μέσα από το δάσος
Ένας σιωπηλός περίπατος αποφέρει σοβαρά σωματικά και συναισθηματικά οφέλη.
Δουλεύει έτσι:
Πηγαίνετε έξω και ξεκινήστε με τα πόδια πολύ αργά και μεθοδικά. Εισπνεύστε καθώς ανασηκώνετε το γόνατο, στη συνέχεια εκπνέετε αργά καθώς το πόδι σας κυλά από το τακούνι μέχρι το δάχτυλο στο έδαφος. Τώρα επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.
Ο στόχος είναι να επιβραδύνετε το βάδισμα και να αναπτύξετε ισορροπία στο βήμα σας. Στην πραγματικότητα, δεν θα πρέπει να ακούτε καθόλου τα βήματά σας.
Μόλις αρχίσουν να πυροδοτούνται τα ισχία σας, θα κερδίσετε δύναμη, η οποία θα βελτιώσει την αναπνοή σας. Καθώς βελτιώνεστε, μπορείτε να το δοκιμάσετε σε διαφορετικές περιοχές.
Και όταν μπορείτε να περπατήσετε σε ξηρό φύλλωμα και να μην ακούσετε τίποτα, θα ξέρετε ότι έχετε φτάσει στο σημείο που πρέπει.

4. Ακούστε τι λέει η φύση
Τα φυτά είναι μια ανανεώσιμη πηγή θετικής ενέργειας και σοφίας.

5. Περάστε λίγο χρόνο στο τοπικό πάρκο
Η εμπειρία της φύσης είναι πραγματικά στην άγρια φύση.
Αλλά μερικές φορές είναι δύσκολο να ξεφύγουμε από τις καθημερινές μας απαιτήσεις, ειδικά αν ζείτε σε μια πόλη. Η δουλειά και άλλες υποχρεώσεις και δεν επιτρέπουν να περνάμε όλο μας το χρόνο στο δάσος. Όλοι γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να φύγουμε από την πόλη τις Παρασκευές, αφού η εργασία μπορεί να είναι σκληρή.
Οι πιθανότητες όμως είναι ότι μπορείτε να φτάσετε σε ένα πάρκο σχετικά εύκολα.
Βρείτε ένα μέρος για να αξιοποιήσετε την ενέργεια της φύσης, όπου κι αν βρίσκεστε, και να κάνετε τη συνήθεια να πηγαίνετε συχνά εκεί. Ίσως να πάρετε και ένα βιβλίο. Φέρτε τους φίλους σας, τα παιδιά σας ή τα κατοικίδια ζώα σας.
Είναι δωρεάν, είναι υγιές και έχετε σίγουρα κάποιο κοντά σας.

6. Εάν δεν υπάρχει τίποτα άλλο, φέρτε το έξω μέσα.
Ακόμα και όταν δεν μπορείτε να καταφέρετε να βγείτε έξω, μπορείτε να απολαύσετε την ειρήνη που προέρχεται από τον φυσικό κόσμο φέρνοντας τη στο σπίτι σας.
Εκτός από το ότι είναι ορατά, τα σπιτικά φυτά είναι επίσης ωραία για την υγεία σας. Απελευθερώνουν οξυγόνο και απορροφούν το διοξείδιο του άνθρακα, καθαρίζοντας τον αέρα που αναπνέετε. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της NASA έδειξε ότι τα φυτά εσωτερικού χώρου μπορούν να αφαιρέσουν έως και 87% των τοξινών του αέρα σε μόλις 24 ώρες. [2] Πέρα από αυτό, μελέτες έχουν δείξει ότι τα φυτά εσωτερικού χώρου μπορούν να βελτιώσουν τη συγκέντρωση και την παραγωγικότητα έως και 15% [3] - καθιστώντας τα τέλεια για το σπίτι και το γραφείο σας. Ορισμένα φυτά, όπως οι ορχιδέες, εκπέμπουν οξυγόνο τη νύχτα, καθιστώντας τα τέλεια για ύπνο.
Κλείνοντας
Περιβάλλοντας τον εαυτό μας με τη φύση και την αγνότητα της, μας αναζωογονεί.
Αντί να απομονώσουμε τον εαυτό μας από τη φύση, μπορούμε να την τιμήσουμε και να την φέρουμε μαζί μας παντού. Από τα φυτά εσωτερικών χώρων, μέχρι κήπους λαχανικών. Διαφορετικά, κάνετε βόλτες στο πάρκο και εκμεταλλευτείτε όσους τρόπους έχετε για να επανασυνδεθείτε με τη γη.
Όταν επιτύχετε αυτή την αίσθηση της αρμονίας και της ισορροπίας, αξίζει τον κόπο.

Jobfind