Πώς να διπλασιάσετε το engagement στα post σας με εικόνες

Digital Marketing

08/02/2019
Οι χρήστες του Facebook μοιράζονται 684.478 στοιχεία περιεχομένου ανά λεπτό. Κάθε μέρα, περισσότερα από 500 εκατομμύρια Tweets λαμβάνουν χώρα στο Twitter και 80 εκατομμύρια φωτογραφίες δημοσιεύονται στο Instagram. Με μια τέτοια εισροή περιεχομένου στα social media, είναι πιο δύσκολο από ποτέ να ξεχωρίζουν τα brands.
 
Το να τραβήξετε και να διατηρήσετε την προσοχή του κοινού στα social media είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Το οπτικό υλικό δεν είναι απλά καλό, είναι απαραίτητο στοιχείο μιας επιτυχημένης καμπάνιας.
 
Δεν πιστεύετε ότι τα γραφικά έχουν τεράστιο αντίκτυπο στα ποστ που κοινοποιείτε στα social media; Σύμφωνα με το Twitter, τα tweets που περιλαμβάνουν φωτογραφίες έχουν κατά μέσο όρο 35% σε retweets.
 
O Social Media Strategist Jeff Bullas αναφέρει πως τα Facebook posts με φωτογραφίες παρουσιάζουν κατά μέσο όρο 37% αύξηση στο engagement. Και το Buzzsumo βρήκε πως τα posts με φωτογραφία έχουν 2.3 φορές περισσότερο engagement σε σχέση με αυτά που δεν έχουν φωτογραφία.
 
Tα Google Trends δείχνουν ότι οι εικόνες στα social έχουν τόση ζήτηση ώστε ο όρος αναζήτησης "social media images" αυξάνεται σταθερά εδώ και χρόνια, χωρίς κανένα σημάδι επιβράδυνσης.
 
Η αναζήτηση εικόνων για τα social, ωστόσο, δεν θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στα newsfeeds. Στην καλύτερη περίπτωση, τα αποτελέσματα που θα βρείτε θα είναι τα ίδια που έχουν βρει και χρησιμοποιήσει οι ανταγωνιστές σας για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
 
Για να επιτύχετε, χρειάζεται να αποκτήσετε μία στρατηγική. Πρέπει να μάθετε να δημιουργείτε τα πιο engaging γραφικά και να γνωρίζετε τις ιδανικές διαστάσεις που απαιτούνται για κάθε πλατφόρμα.
 
Κατανοήστε ποιες εικόνες "σας κάνουν"
Πριν ξεκινήσετε να διαθέτετε χρόνο και πόρους για τη δημιουργία μίας νέας εικόνας, πρέπει να βρείτε το είδος του οπτικού περιεχομένου που το κοινό σας βρίσκει πιο συναρπαστικό. Δείτε τα στατιστικά για κάθε δίκτυο στο οποίο δραστηριοποιείται το εμπορικό σήμα σας.
 
Ξεχωρίστε το περιεχόμενο που έχει οδηγήσει στη μεγαλύτερη απήχηση και αλληλεπίδραση. Δείτε τις εικόνες που που διαθέτει το περιεχόμενο με το μεγαλύτερο αριθμό κοινοποιήσεων. Προσδιορίστε τα πρότυπα σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να λάβετε σωστές μελλοντικές αποφάσεις.
 
Πώς να δημιουργήσετε ή να βρείτε εικόνες που θα ανταποκριθούν στα αποτελέσματα που θέλετε
Μόλις μάθετε ποιες εικόνες έχουν τις καλύτερες πιθανότητες να έχουν απήχηση στο κοινό σας, θα πρέπει να αρχίσετε να δημιουργείτε οπτικό περιεχόμενο. Αν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε και δεν έχετε πρόσβαση σε μια ομάδα σχεδιασμού, αυτό το σημείο της διαδικασίας μπορεί να σας φανεί το πιο τρομακτικό. Εδώ είναι μερικοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε αρκετό οπτικό περιεχόμενο για να δημιουργήσετε το ημερολόγιο των κοινωνικών μέσων σας.
 
1. Φωτογραφία
Τα smartphones έχουν κάνει πανεύκολο για τον καθένα να τραβά μία φωτογραφία όπου θέλει και μερικές συσκευές είναι τόσο εξελιγμένες, που μπορεί να δημιουργούν εξαιρετικής ποιότητας φωτογραφίες. Επενδύστε σε ένα καλό smartphone με μια κορυφαία κάμερα και δείτε online μαθήματα που παρέχουν συμβουλές και τεχνάσματα για να επεξεργαστείτε τι φωτογραφίες σας.
 
2. Graphic Design
Ενώ αυτή η επένδυση είναι μεγαλύτερη από την αγορά ενός smartphone, οι marketers μπορούν να μάθουν πώς να σχεδιάζουν νέες εικόνες από την αρχή. Μπορείτε να προσλάβετε ένα freelancer ή έναν inhouse γραφίστα. Υπάρχουν επίσης πολλές δωρεάν πηγές και προσιτές επιλογές λογισμικών, όπου μπορείτε να μάθετε βασικές δεξιότητες γραφιστικής.
 
3. Αγορά εικόνων
Εάν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας εικόνες για να μοιραστείτε ή αν είστε απασχολημένοι για να αφιερώσετε χρόνο σε αυτό, υπάρχουν πηγές όπου μπορείτε να αγοράσετε custom εικόνες. 
 
 
Πηγή: convinceandconvert
Jobfind