Πέντε τρόποι να βρείτε χρόνο για αυτοβελτίωση όταν τρέχετε μια επιχείρηση!

Career

28/06/2019

Η εύρεση χρόνου για αυτο-ανάπτυξη είναι μακράν ένα από τα καλύτερα πράγματα που ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί να κάνει για να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον. Θα εκπλαγείτε αν μάθετε πώς η επένδυση στην προσωπική ανάπτυξη μπορεί να συμβάλει στην επιχειρηματική επιτυχία. Η αυτοβελτίωση αυξάνει τη δημιουργικότητα, την εμπιστοσύνη και τα κίνητρα. Μας πείθει να δημιουργήσουμε συστήματα στην προσωπική και επαγγελματική ζωή μας που μας οδηγούν στην επιτυχία.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και γενικότερα οι επιχειρηματίες έχουν τόσα πολλά να κάνουν και μπορεί να μην είναι πάντα σε θέση να βρουν χρόνο για να επενδύσουν στην προσωπική τους ανάπτυξη. Ωστόσο, η αυτοβελτίωση δεν μπορεί να επιτευχθεί τυχαία. Είναι μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί ιδιαίτερες προσπάθειες και χρόνο.

Παρακάτω είναι 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να εστιάσετε ακριβώς στην αυτοβελτίωση, που θα σας μετατρέψουν σε έναν επαγγελματία και να σας κατευθύνουν προς την επιτυχία:


1. Βάζετε προτεραιότητες συνεχώς
Η δύναμη της αδίστακτης ιεράρχησης δεν είναι ευτελής. Η ζωή ως ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί να γίνει τόσο φορτική ώστε οι προσωπικές προτεραιότητες και οι στόχοι αυτοβελτίωσης τείνουν να πάρουν ένα πίσω κάθισμα.
Τα καθήκοντα και οι ευθύνες που σχετίζονται με την επιχείρηση δεν μπορούν ποτέ να εξαφανιστούν, αλλά μπορούμε σίγουρα να σχεδιάσουμε και να δώσουμε προτεραιότητα στα κατάλληλα καθήκοντα για να οργανωθούμε και να βρούμε χρόνο για τον εαυτό μας. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ την επείγουσα / σημαντική αρχή του Eisenhower για την ταξινόμηση των καθηκόντων και την ιεράρχηση ως επαγγελματίας.
Μάθετε την τέχνη της μεταβίβασης. Εμπιστευθείτε κατώτερους σας με μικρότερες αποστολές και σταδιακά μεταβιβάσετε τους μεγαλύτερες ευθύνες, μεγιστοποιώντας έτσι την παραγωγικότητα και κλέβοντας το χρόνο για τον εαυτό σας. «Ποντάρω συχνά στα δυνατά σημεία της ομάδας μου ή τους εκπαιδεύω για τη διαχείριση κρίσιμων επιχειρηματικών εργασιών. Αυτό μου αφήνει χρόνο να επικεντρωθώ στην προσωπική μου ανάπτυξη. Η αποτελεσματική μεταβίβαση όχι μόνο μας κρατάει υγιείς μέσα σε δύσκολες προθεσμίες αλλά και μας βοηθά να επικεντρωθούμε στον εαυτό μας».
Θυμηθείτε να διαθέσετε χρόνο στο άτομο που έχει μεγαλύτερη σημασία – Εσάς! Η ιεράρχηση των καθηκόντων θα σας αφήσει αρκετό χρόνο για να επενδύσετε στη δημιουργικότητα, την αυτοπεποίθησή σας, τη γνώση, την υγεία και τις σχέσεις σας.


2. Μάθετε να λέτε Όχι. Τελεία!
Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να μάθουμε από τον Warren Buffet. Ο Αμερικανός επιχειρηματίας μιλάει με απλά λόγια - «Οι Πραγματικά επιτυχημένοι άνθρωποι δεν λένε σχεδόν τίποτα». Ο πρωταρχικός λόγος για τον οποίο οι σύγχρονοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν λιγότερη αυτοπεποίθηση οφείλεται στην ανικανότητά τους να πουν όχι όταν απαιτείται.
Αποφύγετε από την παγίδα που σας κάνει να φοβάστε να πείτε όχι και λέτε μονίμως ναι. Πείτε όχι σε μη παραγωγικά καθήκοντα και αιτήματα που καταναλώνουν συνεχώς χρόνο και ενέργεια. Αυτό θα σας βοηθήσει να βρείτε τον πολύ αναγκαίο χρόνο για να ορίσετε τις προτεραιότητες της ζωής και να σκεφτείτε την προσωπική σας ανάπτυξη.
Κάντε το κανόνα να μην απαντάτε σε επαγγελματικές κλήσεις τα Σαββατοκύριακα. Αφήστε τους ενδιαφερόμενους να γνωρίζουν και να σέβονται το γεγονός ότι τα Σαββατοκύριακα είναι προσωπική ώρα. Ομοίως, μπορείτε να σχεδιάσετε μια πολιτική για την εξάλειψη της προέκτασης του ωραρίου σας τη νύχτα στην εργασία απαγορεύοντας τις συναντήσεις μετά τις 18:00.
Η συμμόρφωση με αυτή την πολιτική θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την ενοχή και την ανησυχία που έρχονται μαζί με «όχι». Όχι, μόνο δημιουργείτε μια θετική κουλτούρα εργασίας, αλλά και δημιουργείτε χρόνο για αυτοβελτίωση.
Επιπλέον, το να αποφεύγετε τα μη παραγωγικά καθήκοντα θα απελευθερώσει τον γνωστικό σας χώρο, επιτρέποντάς σας να ακολουθήσετε στρατηγικές αυτοβελτίωσης όπως μπορεί να είναι η εγγραφή σε ένα online μάθημα ή η συμμετοχή σε workshop για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.
"Η τέχνη της ηγεσίας είναι ξέρεις να λες όχι, όχι να λες ναι. Είναι πολύ εύκολο να πεις ναι."- Tony Blair


3. Κάντε φίλο την τεχνολογία σας
Η τεχνολογία επιτρέπει στους επιχειρηματίες να προσαρμόζονται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές ανάγκες, επιτρέποντάς τους να κάνουν καλύτερη χρήση του χρόνου και των πόρων. Για παράδειγμα, οι υπηρεσίες cloud προσφέρουν τεράστια ευελιξία που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα από οποιαδήποτε τοποθεσία και χρησιμοποιώντας διαφορετικές συσκευές. Τα εργαλεία διαχείρισης έργων και συνεργασίας, όπως το Trello, το Harvest και το GSuite, μπορούν να σας βοηθήσουν να εστιάσετε σε πολλαπλές εργασίες χωρίς να χάσετε πάρα πολύ χρόνο.
Ομοίως, τα εργαλεία αυτοματισμού marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να οργανώνουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των πελατών τους και να αποστέλλουν στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να γνωστοποιούν τις συναλλαγές και να ενημερώνουν τα προϊόντα τους με ψηφιακά χωρίς να χρειάζεται να εισέλθουν στο δύσκολο περιβάλλον.
Εκτός αυτού, η σύγχρονη τεχνολογία επαναπροσδιορίζει τη μαθησιακή εμπειρία για τους επιχειρηματίες. Πολλέςπλατφόρμες μάθησης προσφέρουν συναρπαστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες μέσω εφαρμογών ιστού και εφαρμογών για κινητά. Αυτές οι πλατφόρμες παρέχουν στους επαγγελματίες των επιχειρήσεων και τους πολυάσχολους επιχειρηματίες να μαθαίνουν πέρα από την τάξη, βοηθώντας τους να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Η μετάβαση στη τεχνολογία σας βοηθά να εξοικονομήσετε χρόνο. Η χρήση εργαλείων υψηλής τεχνολογίας μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειρίζεστε καλύτερα τα καθήκοντα σας και να προωθήσετε την προσωπική σας ανάπτυξη.


4. Εξαλείψτε όσα αποσπούν την προσοχή
Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πραγματοποιούν καθήκοντα, που μπορούν εύκολα να μεταβιβαστούν ή να αποφευχθούν μέσα σε μια μέρα. Μια μελέτη από την Inc αποκαλύπτει ότι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σπαταλούν περίπου  21,8 ώρες την εβδομάδα για τα παραπάνω. Είναι σχεδόν μια ολόκληρη μέρα! Φανταστείτε τι θα μπορούσατε να επιτύχετε σε αυτόν τον χρόνο.
Η εξάλειψη των πραγμάτων που καταναλώνουν χρόνο μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον χρόνο που διαθέτετε για την αυτοβελτίωση σας. Εδώ είναι μερικές χρονοβόρες διαδικασίες που πρέπει να αποφύγετε να κάνετε τον εαυτό σας χρόνο.

Διαδίκτυο
Μια έρευνα του Vertical Response αποκαλύπτει ότι το 43% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων δαπανούν 6+ ώρες την εβδομάδα σε κοινωνικά μέσα, ιστοσελίδες και σερφάρισμα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλες εφαρμογές. Ο φόβος του να μην χάσει κανείς τίποτα στο διαδίκτυο (FOMO) μας υποχρεώνει να ελέγχουμε συνεχώς τις συνδεδεμένες συσκευές, χάνοντας έτσι πολύ χρόνο online.
Για να βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας είναι κρίσιμο να αμφισβητήσετε την κυριαρχία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στη ζωή σας. Με τη χρήση εφαρμογών μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας να μην λαμβάνει όλες αυτές τις ειδοποιήσεις. Αυτές οι εφαρμογές σάς επιτρέπουν να αποκλείσετε τους κοινωνικούς λογαριασμούς σας και έτσι έχετε χρόνο για εσάς.
Ομοίως, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μαύρες τρύπες που απορροφούν το χρόνο σας και μπορούν να σας προκαλέσουν απώλεια εστίασης. Ορίστε μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας για να ελέγξετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ακόμη καλύτερα, αποφύγετε να ελέγχετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέχρι να ολοκληρώσετε σημαντικές εργασίες.

Τυχαία δικτύωση
Η οικοδόμηση σχέσεων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης, ωστόσο, υπάρχει μια λεπτή γραμμή που χωρίζει τη δικτύωση και τη σπατάλη χρόνου. Είναι εύκολο να χάσετε χρόνο σε μια τυχαία συνάντηση που δεν κάνει τίποτα για την προσωπική σας ανάπτυξη. Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να αποφύγετε τέτοιες καταστάσεις. Για παράδειγμα, αν έχετε βρει λίγο χρόνο για να βελτιώσετε τον εαυτό σας κάνοντας μια διαδικτυακή εκπαίδευση, σιγουρευτείτε ότι φοράτε ακουστικά για να εστιάσετε σε αυτό. Εναλλακτικά, μην αποφεύγετε να ζητάτε από το άτομο που θέλει να σας μιλήσει να επιστρέψει σε εσάς κατά το μεσημεριανό διάλειμμα ή αφού ολοκληρώσετε το έργο.

Μικρές επιχειρηματικές συναντήσεις
Ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης υποχρεούται να ρίχνει μια ματιά σε διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Αν και οι συναντήσεις μας βοηθούν να κάνουμε ακριβώς αυτό, είναι σημαντικό να μην χάνουμε χρόνο σε αδόμητες και άσκοπες επαφές. Ξέρετε ότι οι αμερικανικές επιχειρήσεις χάνουν 37 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε περιττές συναντήσεις.

5. Χρησιμοποιήστε την ώρα αναμονής αποτελεσματικά
Oι αδρανείς στιγμές, όταν ταξιδεύετε ή περιμένετε έναν πελάτη, μπορούν να χρησιμοποιηθούν υπέρ σας για την πραγματοποίηση ουσιαστικών δραστηριοτήτων, όπως η καταγραφή στόχων, το social listening, η ανάγνωση ενός βιβλίου αυτοβελτίωσης ή ενός επιχειρηματικού άρθρου, η ακρόαση Ted Talks ή η εκμάθηση μιας νέας γλώσσας . Κάντε μια συνειδητή προσπάθεια να επιδιώξετε δραστηριότητες προστιθέμενης αξίας κατά τη διάρκεια του χρόνου αδράνειας σας, ενισχύοντας έτσι την προσωπική ανάπτυξη.
Η λειτουργία μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δαπανούν τόσο πολύ χρόνο και πόρους για να μειώσουν τη δυνατότητα τους να βρουν χρόνο προσωπικής ανάπτυξης. Εσείς πλέον ξέρετε!


Πηγή: Addicted2success

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: