7 απροσδόκητες συνήθειες για να ξεχωρίσετε στην εργασία σας!

Career

13/08/2019

Η επιτυχία σε μια δουλειά απαιτεί κάτι περισσότερο από το να κάνεις ό, τι σου λένε. Εάν θέλετε να πάτε την καριέρα σας στο επόμενο επίπεδο - είτε προσπαθείτε να αυξήσετε τον μισθό σας είτε απλά για να εντυπωσιάσετε την ομάδα σας - θα πρέπει να είστε προσεκτικοί για το πώς να ξεχωρίσετε στην εργασία σας. Είναι προφανές ότι πρέπει να πηγαίνετε εγκαίρως, να είστε ευγενικοί και να κάνετε τα καθήκοντά σας αποτελεσματικά, αλλά υπάρχουν και πολλές απροσδόκητες συνήθειες που πραγματικά μπορούν να σας βοηθήσουν να λάμψετε.

"Το να ξεχωρίσετε στον χώρο εργασίας με θετικό τρόπο, είναι ο τρόπος με τον οποίο η σταδιοδρομία σας θα εμφανίσει πρόοδο", λέει η προπονήτρια καριέρας Carlota Zimmerman στο Bustle. "Εάν είστε φιλόδοξοι, ακόμα κι αν δεν είστε 100% σίγουροι για το πού σας πηγαίνει η φιλοδοξία σας, εξακολουθείτε να θέλετε η διοίκηση να σας δίνει προσοχή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θέλετε η διεύθυνση να ακούει ιστορίες για τη δουλειά σας, τον αγώνα σας, το ότι έρχεστε νωρίς και φεύγετε αργά, την ομαδική εργασία σας και, γενικά, πως προσθέτετε αξία στην εταιρεία".

Παρόλο που ίσως ήδη έχετε όλες αυτές τις ιδιότητες, το να παρατηρηθούν από το αφεντικό σας είναι η μισή μάχη. Εδώ είναι επτά συνήθειες για να ασχοληθείτε με αυτό που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στην εργασία.

1. Επικοινωνήστε προσωπικά
Αν και υπάρχουν περιπτώσεις όπου η αποστολή ενός e-mail είναι πιο αποτελεσματική, υπάρχει κάτι πολύτιμο σχετικά με τις συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο. Έχετε μια ερώτηση; Θέλετε συμβουλές; Θέλετε να προγραμματίσετε μια συνάντηση; Αντί να στέλνετε 10 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προγραμματίσετε μια 10λεπτη συνάντηση, δοκιμάστε να σταματήσετε από το γραφείο κάποιου ", λέει η Deena Baikowitz στο Bustle, επίσης προπονήτρια καριέρας. "Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό και σας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσετε ο ένας τον άλλο".

2. Κάντε καλές συνδέσεις εκτός της ομάδας σας
Αντί να τρώτε το μεσημεριανό γεύμα στο γραφείο σας ή με τα ίδια μέλη της ομάδας, μιλήστε με κάποιον στην εταιρεία που δεν γνωρίζετε. "Προσκαλέστε κάποιον να καθίσει με την ομάδα σας", λέει η Baikowitz. «Γνωρίστε τι κάνουν και ποιοι είναι, και οικοδομήστε φιλίες και στρατηγικές σχέσεις. Θα θεωρηθείτε ως κάποιος που αναλαμβάνει πρωτοβουλία, νοιάζεται για τους άλλους και που έχει ηγετικές και διαχειριστικές δυναμικές».

 

Θέλετε να ξεχωρίσετε στην επιχείρηση σας; Πάρτε τις απαραίτητες οικονομικές γνώσεις για να μην αισθάνεστε άβολα κάθε φορά που είστε σε μια εταιρική συνάντηση.  Γραφτείτε στο online σεμινάριο "Οικονομικά για μη Οικονομολόγους".



3. Προβλέψτε τις ανάγκες των ανθρώπων
Κάντε μερικές φιλοσοφημένες εικασίες: Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να βοηθήσετε άλλους ανθρώπους σε διάφορες πτυχές της δουλειάς τους - και στη συνέχεια να το κάνετε. "Αν δείτε κάποιον συνεργάτη που παλεύει με μια συγκεκριμένη τεχνολογία, προγραμματίστε μια συνάντηση για να τον εκπαιδεύσετε", λέει ο Baikowitz. Αυτή είναι ιδιαίτερα καλή ιδέα αν έχετε ένα σώμα γνώσης που κάποιος άλλος δεν έχει. Θα είναι ευγνώμονες οι ανώτεροι σας ότι βγήκατε από το δρόμο σας για να τους βοηθήσετε.

4. Eθελοντισμός
Δεν πρέπει μόνο να προσφέρετε εθελοντικές υπηρεσίες για projects, προγραμματισμό δραστηριοτήτων που διατίθενται στο γραφείο σας, αλλά θα πρέπει να προσφέρετε εθελοντικά τις υπηρεσίες σας και εκτός εργασίας. Ο καλύτερος τρόπος να ξεχωρίσετε είναι να βλέπετε, να φαίνεστε, να χτίζετε σχέσεις και να συμβάλλετε. Όσες περισσότερες πιθανότητες δημιουργείτε για να αναδείξετε τις ικανότητες και την προσωπικότητά σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχετε για προαγωγές, συναρπαστικούς νέους πελάτες και άλλες υπέροχες ευκαιρίες καριέρας".

5. Ντυθείτε με τρόπο που σας κάνει να αισθάνεστε καλά
Ενώ πρέπει πάντα να ντύνεστε με τον τρόπο που αισθάνεσαι πιο άνετα, ποτέ δεν είναι άσχημο να βάλετε αυτό που σας κάνει να αισθάνεστε ο καλύτερος εαυτό σας όταν πηγαίνετε για δουλειά. Αν και δεν είναι απαραίτητο να ξοδέψετε τόνους χρημάτων σε ορισμένα ρούχα ή μακιγιάζ, το να ντύνεστε με τρόπο που σας κάνει να αισθάνεστε σίγουροι και έτοιμοι να αδράξετε την ημέρα σας, αντανακλά τον τρόπο με τον οποίο εκπροσωπείτε την εταιρεία σας, λέει ο Zimmerman. Αφήστε λοιπόν την περηφάνια που αισθάνεστε για τη δουλειά σας να φανεί προς τα έξω.

6. Κρατήστε το τηλέφωνό σας μακριά
Είναι δελεαστικό να περιηγηθείτε στο Facebook ή το Instagram στο χρόνο του διαλείμματος σας, αλλά κρατήστε το τηλέφωνό σας μακριά όταν δεν απαντάτε σε κλήσεις ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. "Μια μεγάλη επιτυχία στη δουλειά είναι η δημιουργία και η καλλιέργεια σχέσεων", λέει ο Zimmerman. "Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό αν βρίσκεστε συνεχώς στο τηλέφωνο ή στο διαδίκτυο. Κάντε ξεκάθαρο στους φίλους, την οικογένεια, τους συζύγους και τους συνεργάτες σας και αποφασιστικά στον εαυτό σας, ότι όταν είστε στη δουλειά, είστε εκεί για να εργαστείτε. Απενεργοποιήστε το τηλέφωνο, ώστε να μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη φιλοδοξία σας".

7. Έχετε μια αίσθηση του χιούμορ
Στο τέλος της ημέρας, δεν χρειάζεται να τα παίρνετε όλα τόσο σοβαρά. "Έχοντας μια αίσθηση του χιούμορ σας βοηθά στην εδραίωση σχέσεων με τους συναδέλφους σας", εξηγεί ο συγγραφέας Roy Cohen στο Bustle. "Αυτά τους παρακινεί να θέλουν να σας δουν να πετύχετε." Οι συνάδελφοι υποστηρίζουν τους συνομηλίκους που συμπαθούν και τους οποίους τους αρέσει να δουλεύουν μαζί τους, κάτι που δεν πρέπει να συγχέεται με το να είστε ο τζόκερ ή ένας κωμικός που φέρνει σε αμηχανία τους άλλους".
Δείχνοντας ότι μπορείς να δουλέψεις σκληρά, να κάνεις αυθεντικές συνδέσεις και πραγματικά να πηγαίνεις ακόμη πιο πέρα όταν πρόκειται για τη φροντίδα της δουλειάς σου, θα ξεχωρίζεις στην εργασία σου με τρόπους που δεν είχες φανταστεί.

Πηγή: Bustle

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: