Ποια είναι τελικά η αμοιβή των Influencers;

Digital Marketing

2/10/2019

Παρόλο που το Marketing των Influencer είναι τώρα η νέα τάση για τις μεγάλες εταιρείες που θέλουν να επεκτείνουν τις στρατηγικές τους, οι influencers συχνά δεν κερδίζουν τόσο πολύ για τις δημοσιεύσεις που κάνουν όσο θα νομίζατε. Ειδικά στην Ελλάδα τα πράγματα είναι απογοητευτικά.

Παρά την αύξηση του marketing επιρροής, δεν υπάρχουν σταθερές για την τιμολόγηση των Influencers. Συχνά οι εταιρείες δεν έχουν ιδέα για το πόσα χρήματα πρέπει να πληρώσουν για τις καμπάνιες που βασίζονται σε αυτούς.

Η Klear, πλατφόρμα marketing επιρροής που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, παρακολούθησε περισσότερους από 2.500 συμμετέχοντες, σε τρία κορυφαία κοινωνικά δίκτυα (Instagram, YouTube και Facebook), για να κατανοήσει καλύτερα τη διαμόρφωση των τιμών.

Για να δημιουργήσει τον οδηγό αυτό η Klear παρακολούθησε influencers με χιλιάδες followers σε όλες τις βιομηχανίες.

Η αναφορά τιμολόγησης του Influencer του 2019 περιλαμβάνει τα ποσοστά επηρεασμού Instagram μέσω posts, videos και stories, τα ποσοστά επηρεασμού του YouTube και του Facebook, καθώς και τις τάσεις τιμολόγησης των Influencers ανάλογα τη γεωγραφία, τη βιομηχανία και τα δημογραφικά στοιχεία.
Οι επιρροές εμπίπτουν σε ξεχωριστές ομάδες με βάση τον αριθμό των οπαδών που έχουν όπως θα δείτε και στον πίνακα που ακολουθεί.

Σχεδόν το ήμισυ (46%) όλων των δραστηριοτήτων επηρεασμού εμφανίζεται στις ΗΠΑ. Ωστόσο, η τιμολόγηση στις Η.Π.Α. δεν διαφέρει σημαντικά από το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά, παρόλο που αυτές οι περιοχές είναι λιγότερο δημοφιλείς.

Η υπερβολική συσσώρευση των Influencers στις ΗΠΑ έχει πιθανώς επηρεάσει το επίπεδο τιμολόγησης. Σε όλο τον κόσμο, τα πράγματα διαφέρουν. Οι περιοχές που πρέπει να παρακολουθήσετε είναι η Σουηδία, η Εσθονία και η Νότια Κορέα - όλες είναι ανερχόμενες περιοχές σε αυτό το είδος marketing.

Οι αριθμοί είναι το ίδιο ασαφείς όσον αφορά και τους άνδρες. Οι άνδρες αποτελούν κάτω από το ένα τέταρτο (23%) της βιομηχανίας των Influencers, όμως κερδίζουν περίπου 100 δολάρια ανά δημοσίευση περισσότερα από ό, τι οι γυναίκες σε όλες τις βιομηχανίες εκτός από τα ταξίδια.

 

| Μάθετε πώς μπορείτε να χτίσετε το κοινό σας μέσα από το Instagram παρακολουθώντας το σεμινάριο του Skillbox.gr |

 

Στην ταξιδιωτική βιομηχανία, οι γυναίκες αποτελούν το 61% των επιρροών και έχουν το μέσο όρο των $615 ανά δημοσίευση. Για τους άνδρες αυτό κοστίζει $570.

Στο Instagram, οι τιμές κυμαίνονται από $41 - $3.138. Οι αναρτήσεις βίντεο είναι η ακριβότερη μορφή και οι ιστορίες Instagram είναι το πιο προσιτό μέσο για τις εταιρείες. Εκεί, οι πιο δημοφιλείς Influencers βγάζουν κατά μέσο όρο $721 ανά post.

Τα brands που χρησιμοποιούν το YouTube πρέπει να είναι προετοιμασμένα να πληρώσουν πολύ περισσότερα για τις εκστρατείες επιρροής τους.

Σε αυτή την πλατφόρμα η μέση τιμή ξεκινά από $315 για τους μικρούς influencers που αυξάνονται στα $3.837 για τους μεγάλους. Ωστόσο, το YouTube είναι το κανάλι με το υψηλότερο χάσμα στις αμοιβές μεταξύ ανδρών και γυναικών, 6% μεγαλύτερο από το Instagram.

Οι μέσες αναρτήσεις για τους influencers τεχνολογίας αποδίδουν 490 δολάρια ανά δημοσίευση, σχεδόν 11 φορές χαμηλότερες από τα posts στην ταξιδιωτική βιομηχανία, τα οποία αποδίδουν κατά μέσο όρο 5.335 δολάρια. Το υψηλό κόστος των ταξιδιωτικών θέσεων οφείλεται στον χρόνο παραγωγής και στην εργασία και στο γεγονός ότι εκεί κυριαρχεί περισσότερο το video.

Στο marketing επιρροής, οι εταιρείες παίρνουν σίγουρα αυτό που πληρώνουν - και οι influencers δεν μπορούν να ελπίζουν ότι θα ζήσουν από αυτό μέχρι να κάνουν πραγματικά τη διαφορά όσον αφορά το περιεχόμενο και τον αριθμό των followers τους.


Πηγή: zdnet

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: