ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Διαχείριση Κρίσεων στην Τουριστική Βιομηχανία

Το σεμινάριο του IST COLLEGE παρέχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για τη διαχείριση μιας κρίσης με έμφαση στον τουριστικό κλάδο.

Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
Διοργανωτής:
IST COLLEGE
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: 120€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 8 ώρες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
19 γραπτές/online video (Full HD) ενότητες
Δωρεάν E-Book
Τεστ Αξιολόγησης
Επικοινωνία με τον εισηγητή μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 005188

Τρόπος παρακολούθησης

Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση. 

Σε ποιους απευθύνεται;

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναγνωρίσουμε την έννοια και τα αίτια της κρίσης. Μέσα από αυτήν τη γνώση θα μπορέσουμε να περάσουμε στη διαχείριση της κρίσης. Η έννοια της εμπιστοσύνης και η επικοινωνιακή τακτική παίζουν σπουδαίο ρόλο προς αυτήν την κατεύθυνση. Ακόμη, θα εστιάσουμε στον Τουρισμό και συγκεκριμένα στη διαχείριση του Covid-19 που άλλαξε τις προσωπικές και επαγγελματικές ζωές μας με στόχο να μάθουμε πώς μπορούμε όσο το δυνατόν καλύτερα να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που προκαλεί στον τουριστικό κλάδο!

Το πρόγραμμα "Διαχείριση Κρίσεων στην Τουριστική Βιομηχανία" απευθύνεται:

  • Σε Διευθυντές επιχειρήσεων
  • Σε Ανώτατα Στελέχη εταιρειών
  • Σε Εργαζόμενους στον τομέα του Crisis Management
  • Σε Στελέχη που εργάζονται στον Τουρισμό και βιώνουν τις αρνητικές συνέπειες της Πανδημίας
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με αυτή την πολύ σημαντική δεξιότητα στις μέρες μας

Τι θα μάθω;

Μια κρίση είναι ένα χρονικό διάστηµα έντονης δυσκολίας ή κινδύνου ή µία περίοδος που πρέπει να ληφθούν σηµαντικές αποφάσεις. Οι κρίσεις είναι προσωρινες καταστάσεις που ανάµεσα στα άλλα περίλαµβανουν αβεβαιότητα, άγχος και πολλές µεταβλητές που δεν ελέγχονται εύκολα.

Η επιτυχηµένη διαχείριση των κρίσεων προκύπτει κυρίως από την οργάνωση περιπτώσεων έκτακτης ανάγκης.

Ο τουρισμός ειδικά με την εξέλιξη της πανδημίας COVID-19 έχει περιέλθει σε μια πολύ δύσκολη θέση και η διαχείριση αυτής της κρίσης κρίνεται επιτακτική από τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Με τη λήξη του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να αναγνωρίζουν τις κρίσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν
  • Να βρίσκουν τρόπους να τις διαχειρίζονται αποτελεσματικά
  • Να αξιοποιούν τη δύναμη της επικοινωνίας και της εμπιστοσύνης με την εφαμοργή συγκεκριμένων στρατηγικών
  • Να γνωρίζουν τις οδηγίες που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού
  • Να χρησιμοποιούν επιχειρηματικά εργαλεία για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της κρίσης 

 

 

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ

Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή

Ο εισηγητής θα είναι δίπλα σας κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί του καθημερινά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου forum.

Εισηγητής

Κωνσταντίνος Θεοδωράκης

Ανώτατο τραπεζικό στέλεχος - Επιστημονικός Σύμβουλος Εκπαίδευσης

Ο Κωνσταντίνος Θεοδωράκης γεννήθηκε το 1965 στην Αθήνα και είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά, του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης με μεταπτυχιακές σπουδές στο Management του Τουρισμού. Έχει πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και έχει αποτελέσει Σύμβουλος τουριστικών θεμάτων για το Benchmarking των Ξενοδοχειακών μονάδων της Ελληνικής Αγοράς...

Περισσότερα +

Θεματολογία

1.1 O ορισμός της κρίσης και τα είδη της
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:00
1.2 Οι φάσεις διαχείρισης κρίσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:30
2.1 Η φάση πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:31
2.2 Η φάση μετά την κρίση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:26
2.3 Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:38
3.1 Η έννοια της «εμπιστοσύνης» στην αποτελεσματική διαχείριση της κρίσης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:36
4.1 Covid-19: Συνέπειες τουριστικής βιομηχανίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:06
4.2 Προτάσεις και Εργαλεία διαχείρισης της κρίσης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:25
4.3 Στοιχεία για τον Τουρισμό
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:25
4.4 Στρατηγική ανάλυση του ελληνικού τουρισμού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:00
4.5 Αδυναμίες - Απειλές - Ευκαιρίες στον Τουρισμό
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:57
4.6 Κρίσιμα ερωτήματα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:25
4.7 Ενέργειες προτεραιότητας εσωτερικού περιβάλλοντος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:38
5.1 Επανεκκίνηση Τουρισμού: Βιώσιμος τουρισμός
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:53
5.2 Προτάσεις για την επανεκκίνηση του Tουρισμού από τον χώρο του Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:33
5.3 Η τελευταία τάση στον χώρο του Τουρισμού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10:11
6.1 Ebooks και επιπλέον σημειώσεις
6.2 Αξιολόγηση σεμιναρίου
6.3 Βεβαίωση Συμμετοχής & Αξιολόγηση ACTA
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: