ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Διοίκηση και marketing ηλεκτρονικού καταστήματος

Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο που θα σας δώσει όλα τα εφόδια που χρειάζεστε για να επιτύχετε σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους.

Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Έναρξη: Καθημερινά
Τελευταία Ενημέρωση: Νοέμβριος 2018
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188

Τρόπος παρακολούθησης

Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Σε στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που θέλουν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους
  • Σε φοιτητές και σπουδαστές που τους ενδιαφέρει να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα και να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους
  • Σε προγραμματιστές και web developers που θέλουν να αναπτύξουν τις διοικητικές ικανότητές τους

Τι θα μάθω;


Θα κερδίσεις γνώσεις πάνω σε έναν από τους πιο σύγχρονους και εξελισσόμενους τομείς. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων θα μάθεις:

  • Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη στο ηλεκτρονικό εμπόριο και πως να τα αποφύγεις
  • Τι πρέπει να προσέξεις κατά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ποιος είναι ο κατάλληλος συνεργάτης που θα μου φτιάξει το e-shop και τι πρέπει να του ζητήσω; Ποια θα είναι η εμπορική πολιτική; Πως θα επιλέξω τα προϊόντα που θα πουλήσω; Είναι μερικές μόνο από τις ερωτήσεις που θα απαντηθούν.
  • Τις βασικές αρχές των πωλήσεων και πως αυτές βρίσκουν εφαρμογή στο χώρο του διαδικτύου, ώστε να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη σου.
  • Το digital marketing στην πράξη. Πως θα δημιουργήσεις αποτελεσματικές καμπάνιες σε οποιοδήποτε μέσο με στόχο την άμεση πώληση.
  • Όλες τις διαδικασίες που θα διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία και θα οδηγήσουν στη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη, ελαχιστοποιώντας τα λάθη και τις αστοχίες.
  • Όσα θα πρέπει να ξέρει ο manager ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να μπορεί να αντιλαμβάνεται, να αναθέτει, να επιβλέπει και να ελέγχει όλη τη λειτουργία ενός e-shop 

Πρακτική προσέγγιση (και όχι ακαδημαϊκή) του αντικειμένου, από έναν εισηγητή που ουσιαστικά θα σου περιγράψει την καθημερινότητά του ως manager ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ολοκληρώνοντας την παρακολούθηση του Online Σεμιναρίου και το test αξιολόγησης, θα έχεις στα χέρια σου τη βεβαίωση παρακολούθησης του Skillbox powered by Jobfind που είναι το καλύτερο διαβατήριο για την εισαγωγή σου σε ένα από τα πιο σύγχρονα επαγγέλματα, με αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά εργασίας.
Θα έχεις τη δυνατότητα να έχεις εξατομικευμένη βοήθεια, επικοινωνώντας με τον εισηγητή του σεμιναρίου αλλά και με άλλους συμμετέχοντες εκφράζοντας τις σκέψεις σου μέσα από το forum του skillbox.
Θα μπορείς να ξαναδείς το σεμινάριο online όποτε θέλεις, έχοντας πρόσβαση σε όλο το υλικό για τα επόμενα 2 χρόνια, ενώ θα έχεις δωρεάν πρόσβαση σε τυχόν updates ή ενότητες που θα προστεθούν αφού το έχεις ολοκληρώσει.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή


Ο Εισηγητής θα είναι δίπλα σας κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί του καθημερινά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου forum.

Εισηγητής


Σπήλιος Αριστοτελίδης

Sales Manager

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1972. Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις το 1995, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία. Από το 1997 έως το 2001, εργάστηκε ως στέλεχος πωλήσεων σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
Το 2001, σε ηλικία 29 ετών, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή σε εταιρεία Direct Marketing and Sales Promotion, χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως Key Account Manager και εκπαιδευτής σε μεγάλη εταιρεία εκπαίδευσης επιχειρήσεων και ως διευθυντικό στέλεχος σε εταιρεία λιανικού εμπορίου. Έως το 2016 κατείχε τη θέση του Διευθυντή μεταπτυχιακών προγραμμάτων και του υπεύθυνου ανάπτυξης σε μεγάλο εκπαιδευτικό όμιλο της πόλης.
Ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες δραστηριότητές του, από το 2008 ασχολήθηκε με το ηλεκτρονικό εμπόριο, δημιουργώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα mothernature.gr.
Σήμερα εργάζεται σε εμπορική επιχείρηση, έχοντας στην ευθύνη του τη διοίκηση των 2 επιτυχημένων e-shop, starkstores.gr και tv-shop.gr.
Ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων από το 2000, εκπαιδεύει ομάδες πωλήσεων από το 2001 και είναι εισηγητής σεμιναρίων από το 2006.

Περισσότερα +

Θεματολογία


1.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:20
1.1 Μύθοι και αλήθειες για το e-commerce
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:53
1.2 Λόγοι αποτυχίας των Ελληνικών e-shop
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:49
1.3 Ομοιότητες και διαφορές φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:19
1.4 Ωφέλειες διαδικτυακού marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:40
1.5 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:03
2.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:26
2.1 SWOT Analysis
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:02
2.2 Ανάλυση Εξόδων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:12
2.3 Οργανόγραμμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:27
2.4 Καθορίζοντας στόχους
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:43
2.5 Έρευνα αγοράς
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:28
2.6 Επιλογή Web developer
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:22
2.7 Δημιουργία χρονοδιαγράμματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:40
2.8 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:57
3.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:31
3.1 Επιλογή domain
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:23
3.2 Σχεδιασμός homepage και εσωτερικών σελίδων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:35
3.3 Κατηγοριοποίηση και φίλτρα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:21
3.4 Εμπορική πολιτική και προσφορές
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:45
3.5 Μεταφορά και τρόποι πληρωμής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:58
3.6 Διαδικασία επιστροφών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:31
3.7 Τρόποι επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:40
3.8 Ανάρτηση προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:39
3.9 Testing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:48
3.10 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:26
4.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:49
4.1 Βασικές αρχές ηλεκτρονικών πωλήσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:32
4.2 Περιεχόμενο σελίδων προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:20
4.3 Cross Selling – Up Selling
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:24
4.4 Κίνητρα αγοράς
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:50
4.5 Check out
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:13
4.6 Live chat & τηλεφωνικές πωλήσεις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:11
4.7 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:42
5.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:19
5.1 Overview
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:50
5.2 SEO
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14:50
5.3 Search Engine Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:41
5.4 Affiliate Networks
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:45
5.5 Site Σύγκρισης Τιμών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:29
5.6 Content Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:32
5.7 Social Media Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 18:52
5.8 Δημιουργία κοινού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10:10
5.9 Email Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:44
5.10 Viber / SMS Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:44
5.11 Push Notifications
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:01
5.12 Remarketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:41
5.13 Παρακολούθηση και αξιολόγηση ενεργειών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:07
5.14 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:55
6.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:28
6.1 Διαχείριση παραγγελιών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:08
6.2 Παρακολούθηση αποστολών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:39
6.3 Παρακολούθηση αποθέματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:34
6.4 Ανανέωση προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:46
6.5 Έλεγχος ανταγωνισμού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:57
6.6 Έλεγχος & αξιολόγηση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:27
6.7 Πλάνο ενεργειών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:00
6.8 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:16
7.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:49
7.1 Ο ρόλος του πελάτη σήμερα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:59
7.2 WOM – Η ισχυρότερη διαφήμιση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:12
7.3 Κόστος κακής εξυπηρέτησης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:23
7.4 Διαχείριση παραπόνων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:23
7.5 Διαχείριση κριτικών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:09
7.6 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:59
8.1 GDPR
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:18
8.2 Αλλαγές στη Google
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:28
8.3 Messenger
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:23
8.4 Outsourcing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:43
8.5 Τριγωνική Πώληση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:28
8.6 Chat bots
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:42
8.7 Στρατηγική Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:34
8.8 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:14
9.1 Αντί Επιλόγου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:12
9.2 E-Book
9.3 Βεβαίωση Παρακολούθησης
Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης
ΚΟΣΤΟΣ: 60€
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ: 4 ώρες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
74 Ενότητες με Full HD Online Video
Δωρεάν E-Book
Τεστ αξιολόγησης
Επικοινωνία με τον εισηγητή μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ