ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Google Ads

4.8
(60 ψήφοι)
Έναρξη 1 Ιουλίου
3 Εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 1 Ιουλίου 2040
3 Εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Advanced Certificate «Google Ads» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Κάθε εβδομάδα σας δίνεται πρόσβαση στο υλικό νέας ενότητας, το οποίο αποτελείται από μαθήματα video, γραπτές ενότητες, quiz. Μετά το πέρας των τριών εβδομάδων, συνεχίζετε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό του σεμιναρίου για τουλάχιστον δυο έτη, καθώς και σε νέο επικαιροποιημένο περιεχόμενο που ενδεχομένως να προστεθεί.

Θεματολογία

1.0 Έναρξη σεμιναρίου
1.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι ενότητας
1.2 Τι είναι το Google Ads
1.3 Τα είδη διαφημίσεων του Google Ads και πού εμφανίζονται
1.3.1 Διαφημίσεις του Δικτύου Αναζήτησης (Search Network Ads)
1.3.2 Διαφημίσεις του Δικτύου Προβολής (Display Network Ads)
1.3.3 Διαφημίσεις Βίντεο (Video Ads)
1.3.4 Διαφημίσεις Αγορών (Shopping Ads)
1.3.5 Διαφημίσεις Εγκατάστασης Εφαρμογών σε Κινητά (App Install Ads)
1.3.6 Διαφημίσεις Smart
1.3.7 Διαφημίσεις Ανακάλυψης - Discovery Ads
1.4. Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης μέσω Google Ads
1.5. Τι είναι τα cookies και πώς χρησιμοποιούνται
1.6. Βασικές Έννοιες του Google Ads
1.7. Πώς λειτουργεί το Google Ads
1.8. Πώς πληρώνουμε στο Google Ads
1.9. Είδη Στόχων και Στρατηγικών Υποβολής Προσφορών στο Google Ads
1.10 Προϋποθέσεις που πρέπει να έχει ένας ιστότοπος για να διαφημιστεί αποτελεσματικά
1.11 Καθορισμός Buyer Persona
1.12 Τι είναι το Google Analytics και πως συνεργάζεται με το Google Ads
1.13 Η δομή του Google Ads
1.14 Δημιουργία ενός λογαριασμού Google Ads
1.15 Επεξήγηση του βασικού περιβάλλοντος Google Ads
1.16 Case study του σεμιναρίου: Πώς θα διαφημίσουμε το Skillbox
1.17 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας
1.18 E-Book
2.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι ενότητας
2.2 Καμπάνιες Δικτύου Αναζήτησης και Λέξεις-Κλειδιά
2.3 Τύποι Αντιστοίχισης Λέξεων-Κλειδιών
2.4 Μορφές Διαφημίσεων Δικτύου Αναζήτησης
2.5 Διαφημίσεις Δικτύου Αναζήτησης και Επεκτάσεις
2.6 Καμπάνιες Δικτύου Αναζήτησης και Στρατηγικές
2.7 Σχεδιασμός Δομής Καμπάνιας Δικτύου Αναζήτησης Skillbox
2.8 Δημιουργία Καμπάνιας Δικτύου Αναζήτησης
2.9 Δημιουργία Ομάδας Διαφημίσεων και Διαφημίσεων
2.10 Στοιχεία Καμπάνιας Αναζήτησης και Επεξήγηση Μενού Καμπάνιας
2.11 Στοιχεία Καμπάνιας Αναζήτησης και Επεξήγηση Μενού Ομάδας Διαφημίσεων
2.12 Εγκατάσταση Κώδικα Google Ads
2.13 Δημιουργία Μετατροπών
2.14 Σύνδεση Google Ads με το Google Analytics
2.15 Δίκτυο Αναζήτησης και Remarketing (RLSA - Remarketing List Search Ads)
2.16 Χρήσιμες Συμβουλές
2.17 Δυναμικές Διαφημίσεις Δικτύου Αναζήτησης (Dynamic Search Ads - DSA)
2.18 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Αναζήτησης για το Skillbox (Μέρος Α)
2.18 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Αναζήτησης για το Skillbox (Μέρος Β)
2.19 Παρακολούθηση Καμπάνιας Δικτύου Αναζήτησης και Βελτιστοποίηση
2.20 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας
2.21 E-Book
3.1 Εισαγωγή και Εκπαιδευτικοί Στόχοι Ενότητας
3.2 Μορφές Διαφημίσεων Δικτύου Προβολής
3.3 Καμπάνιες Δικτύου Προβολής και Τρόποι Στόχευσης
3.4 Είδη Κοινού Στόχευσης και Καμπάνιες Δικτύου Προβολής
3.5 Καμπάνιες Δικτύου Προβολής και Στρατηγικές
3.6 Σχεδιασμός Δομής Καμπάνιας Δικτύου Προβολής Skillbox
3.7 Δημιουργία Καμπάνιας Δικτύου Προβολής & Ομάδας Διαφημίσεων
3.8 Στοιχεία Καμπάνιας Δικτύου Προβολής και Επεξήγηση Μενού Καμπάνιας
3.9 Στοιχεία Καμπάνιας Δικτύου Προβολής και Επεξήγηση Μενού Ομάδας Διαφημίσεων
3.10 Δευτερεύοντες Τύποι Καμπάνιας Δικτύου Προβολής
3.11 Δίκτυο Προβολής και Remarketing
3.11.1 Δίκτυο Προβολής και απλό Remarketing
3.11.2 Δίκτυο Προβολής και δυναμικό Remarketing
3.12 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Δικτύου Προβολής για το Skillbox (Μέρος Α)
3.12 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Δικτύου Προβολής για το Skillbox (Μέρος Β)
3.13 Παρακολούθηση Καμπάνιας Δικτύου Προβολής και Βελτιστοποίηση
3.14 Καμπάνιες Βίντεο
3.15 Καμπάνιες Αγορών
3.16 Καμπάνιες Εγκατάστασης Εφαρμογών
3.17 Έξυπνες Καμπάνιες
3.18 Καμπάνιες Ανακάλυψης
3.19 Δημιουργία Αναφορών
3.20 Έκδοση Τιμολογίων
3.21 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Εβδομάδας
3.22 E-Book
4.1 Χρήσιμα Links
4.2 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
4.3 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification

Πιστοποίηση


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Νέοι φοιτητές στον τομέα του Μάρκετινγκ που επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τα Google Ads και να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις.
  • Επιχειρηματίες που επιθυμούν να διαφημίσουν αποτελεσματικά την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο ή επιθυμούν να αποκτήσουν έναν “κοινό κώδικα επικοινωνίας” με τη διαφημιστική εταιρία που προωθεί την επιχείρησή τους .
  • Εργαζόμενοι σε τμήματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων που θέλουν να προωθήσουν διαδικτυακά την επιχείρηση όπου εργάζονται ή να συντονίζουν τη διαφημιστική εταιρία που έχει αναλάβει αυτή τη δουλειά.
  • Όλοι όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες στη διαφήμιση.

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Πρόσβαση στο Internet και εμπειρία χρήσης του
  • Κατοχή ενός προσωπικού e-mail λογαριασμού
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 307707

Το Advanced Certificate προτείνουν

Το Google Ads προτείνουν:

        

Βαθμολογία

4.8
60 ψήφοι
82%
5
17%
4
0%
3
2%
2
0%
1

Είπαν οι σπουδαστές μας

Εισηγητής

Μάνια Τσιγαρίδα
Google Ads Specialist

Η Μάνια Τσιγαρίδα είναι Accounting & Google Ads Specialist και εργάζεται στη διαφημιστική εταιρία Not The Same - Branding & Advertising (www.not-thesame.gr) με κύρια ενασχόληση τη διαδικτυακή προώθηση ηλεκτρονικών επιχειρήσεων (e-shops) και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Πληροφορικής Α.Π.Θ. και κάτοχος “MSc in Applied Informatics - E-Business and Innovation Technology” του μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς και του Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

Μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο υποψήφιος/α θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζει τη δομή, τον τρόπο λειτουργίας και τις δυνατότητες των Google Ads.
  • Να γνωρίζει σημαντικές έννοιες και μετρικές που χρησιμοποιούνται στα Google Ads.
  • Να προτείνει βελτιστοποιήσεις σε έναν ιστότοπο, προκειμένου να διαφημιστεί αποτελεσματικά.
  • Να δημιουργεί διαφημιστικούς λογαριασμούς στα Google Ads.
  • Να καθορίζει τα βασικά στοιχεία του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται μια διαφημιστική καμπάνια (buyer persona).
  • Να δημιουργεί διαφημιστικές καμπάνιες, επιλέγοντας κατάλληλες στρατηγικές και στοχεύσεις.
  • Να εμπλουτίζει τις καμπάνιες με κατάλληλο περιεχόμενο και λέξεις-κλειδιά.
  • Να συνδέει τα Google Ads με το Google Analytics.
  • Να παρακολουθεί την απόδοση ενός διαφημιστικού λογαριασμού μελετώντας δείκτες.
  • Να βελτιστοποιεί μια καμπάνια και να επιλύει θέματα χαμηλής απόδοσης.
  • Να παράγει αναφορές για την απόδοση του διαφημιστικού λογαριασμού.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur a purus ultrices, porttitor justo vel, dapibus turpis. Nullam enim quam, convallis in magna rutrum, vulputate iaculis nulla. Nunc maximus posuere ante ullamcorper mattis. Suspendisse vitae vulputate felis. Vestibulum sagittis est vel leo luctus ultricies. Donec commodo venenatis sollicitudin. Nunc condimentum magna et porta viverra. Cras semper fringilla odio non auctor.

Κόστος

Έναρξη Εγγραφών 1 Ιουνίου 2040
Ειδικό 153€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 30 Ιουνίου 2040
Κανονικό 180€
Εγγραφές έως 30 Ιουνίου 2040
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 307707
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: