ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Google Ads

Μάθε να δημιουργείς με επιτυχία διαφημίσεις Google Ads.
Ένα ολοκληρωμένο Online Σεμινάριο που σχεδιάστηκε για όσους θέλουν να δημιουργούν διαφημίσεις στο δίκτυο της Google.
ΕΝΑΡΞΗ: 9 Νοεμβρίου 2020
EARLY BIRD: -25%: έως 2 Νοεμβρίου 2020
4.8
(42 ψήφοι)

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Το Advanced Certificate «Google Ads» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Κάθε εβδομάδα σας δίνεται πρόσβαση στο υλικό νέας ενότητας, το οποίο αποτελείται από μαθήματα video, γραπτές ενότητες, quiz. Μετά το πέρας των τεσσάρων εβδομάδων, συνεχίζετε να έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό του σεμιναρίου για τουλάχιστον δυο έτη, καθώς και σε νέο επικαιροποιημένο περιεχόμενο που ενδεχομένως να προστεθεί.

Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


  • Νέοι φοιτητές στον τομέα του Μάρκετινγκ που επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τα Google Ads και να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις.
  • Επιχειρηματίες που επιθυμούν να διαφημίσουν αποτελεσματικά την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο ή επιθυμούν να αποκτήσουν έναν “κοινό κώδικα επικοινωνίας” με τη διαφημιστική εταιρία που προωθεί την επιχείρησή τους .
  • Εργαζόμενοι σε τμήματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων που θέλουν να προωθήσουν διαδικτυακά την επιχείρηση όπου εργάζονται ή να συντονίζουν τη διαφημιστική εταιρία που έχει αναλάβει αυτή τη δουλειά.
  • Όλοι όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες στη διαφήμιση.

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Πρόσβαση στο Internet και εμπειρία χρήσης του
  • Κατοχή ενός προσωπικού e-mail λογαριασμού

Τι θα μάθω;


 

 

Μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο υποψήφιος/α θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζει τη δομή, τον τρόπο λειτουργίας και τις δυνατότητες των Google Ads.
  • Να γνωρίζει σημαντικές έννοιες και μετρικές που χρησιμοποιούνται στα Google Ads.
  • Να προτείνει βελτιστοποιήσεις σε έναν ιστότοπο, προκειμένου να διαφημιστεί αποτελεσματικά.
  • Να δημιουργεί διαφημιστικούς λογαριασμούς στα Google Ads.
  • Να καθορίζει τα βασικά στοιχεία του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται μια διαφημιστική καμπάνια (buyer persona).
  • Να δημιουργεί διαφημιστικές καμπάνιες, επιλέγοντας κατάλληλες στρατηγικές και στοχεύσεις.
  • Να εμπλουτίζει τις καμπάνιες με κατάλληλο περιεχόμενο και λέξεις-κλειδιά.
  • Να συνδέει τα Google Ads με το Google Analytics.
  • Να παρακολουθεί την απόδοση ενός διαφημιστικού λογαριασμού μελετώντας δείκτες.
  • Να βελτιστοποιεί μια καμπάνια και να επιλύει θέματα χαμηλής απόδοσης.
  • Να παράγει αναφορές για την απόδοση του διαφημιστικού λογαριασμού.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Μάνια Τσιγαρίδα

Google Ads Specialist

Η Μάνια Τσιγαρίδα είναι Accounting & Google Ads Specialist και εργάζεται στη διαφημιστική εταιρία Not The Same - Branding & Advertising (www.not-thesame.gr) με κύρια ενασχόληση τη διαδικτυακή προώθηση ηλεκτρονικών επιχειρήσεων (e-shops) και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Πληροφορικής Α.Π.Θ. και κάτοχος “MSc in Applied Informatics - E-Business and Innovation Technology” του μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς και του Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch.

Περισσότερα +

Το Advanced Certificate προτείνουν


        

Θεματολογία


1.0 Έναρξη σεμιναρίου
1.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι ενότητας
1.2 Τι είναι το Google Ads
1.3 Τα είδη διαφημίσεων του Google Ads και πού εμφανίζονται
1.3.1 Διαφημίσεις του Δικτύου Αναζήτησης (Search Network Ads)
1.3.2 Διαφημίσεις του Δικτύου Προβολής (Display Network Ads)
1.3.3 Διαφημίσεις Βίντεο (Video Ads)
1.3.4 Διαφημίσεις Αγορών (Shopping Ads)
1.3.5 Διαφημίσεις Εγκατάστασης Εφαρμογών σε Κινητά (App Install Ads)
1.3.6 Διαφημίσεις Smart
1.3.7 Διαφημίσεις Ανακάλυψης - Discovery Ads
1.4. Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης μέσω Google Ads
1.5. Τι είναι τα cookies και πώς χρησιμοποιούνται
1.6. Βασικές Έννοιες του Google Ads
1.7. Πώς λειτουργεί το Google Ads
1.8. Πώς πληρώνουμε στο Google Ads
1.9. Είδη Στόχων και Στρατηγικών Υποβολής Προσφορών στο Google Ads
1.10 Προϋποθέσεις που πρέπει να έχει ένας ιστότοπος για να διαφημιστεί αποτελεσματικά
1.11 Καθορισμός Buyer Persona
1.12 Τι είναι το Google Analytics και πως συνεργάζεται με το Google Ads
1.13 Η δομή του Google Ads
1.14 Δημιουργία ενός λογαριασμού Google Ads
1.15 Επεξήγηση του βασικού περιβάλλοντος Google Ads
1.16 Case study του σεμιναρίου: Πώς θα διαφημίσουμε το Skillbox
1.17 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας
1.18 E-Book
2.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι ενότητας
2.2 Καμπάνιες Δικτύου Αναζήτησης και Λέξεις-Κλειδιά
2.3 Τύποι Αντιστοίχισης Λέξεων-Κλειδιών
2.4 Μορφές Διαφημίσεων Δικτύου Αναζήτησης
2.5 Διαφημίσεις Δικτύου Αναζήτησης και Επεκτάσεις
2.6 Καμπάνιες Δικτύου Αναζήτησης και Στρατηγικές
2.7 Σχεδιασμός Δομής Καμπάνιας Δικτύου Αναζήτησης Skillbox
2.8 Δημιουργία Καμπάνιας Δικτύου Αναζήτησης
2.9 Δημιουργία Ομάδας Διαφημίσεων και Διαφημίσεων
2.10 Στοιχεία Καμπάνιας Αναζήτησης και Επεξήγηση Μενού Καμπάνιας
2.11 Στοιχεία Καμπάνιας Αναζήτησης και Επεξήγηση Μενού Ομάδας Διαφημίσεων
2.12 Εγκατάσταση Κώδικα Google Ads
2.13 Δημιουργία Μετατροπών
2.14 Σύνδεση Google Ads με το Google Analytics
2.15 Δίκτυο Αναζήτησης και Remarketing (RLSA - Remarketing List Search Ads)
2.16 Χρήσιμες Συμβουλές
2.17 Δυναμικές Διαφημίσεις Δικτύου Αναζήτησης (Dynamic Search Ads - DSA)
2.18 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Αναζήτησης για το Skillbox (Μέρος Α)
2.18 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Αναζήτησης για το Skillbox (Μέρος Β)
2.19 Παρακολούθηση Καμπάνιας Δικτύου Αναζήτησης και Βελτιστοποίηση
2.20 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας
2.21 E-Book
3.1 Εισαγωγή και Εκπαιδευτικοί Στόχοι Ενότητας
3.2 Μορφές Διαφημίσεων Δικτύου Προβολής
3.3 Καμπάνιες Δικτύου Προβολής και Τρόποι Στόχευσης
3.4 Είδη Κοινού Στόχευσης και Καμπάνιες Δικτύου Προβολής
3.5 Καμπάνιες Δικτύου Προβολής και Στρατηγικές
3.6 Σχεδιασμός Δομής Καμπάνιας Δικτύου Προβολής Skillbox
3.7 Δημιουργία Καμπάνιας Δικτύου Προβολής & Ομάδας Διαφημίσεων
3.8 Στοιχεία Καμπάνιας Δικτύου Προβολής και Επεξήγηση Μενού Καμπάνιας
3.9 Στοιχεία Καμπάνιας Δικτύου Προβολής και Επεξήγηση Μενού Ομάδας Διαφημίσεων
3.10 Δευτερεύοντες Τύποι Καμπάνιας Δικτύου Προβολής
3.11 Δίκτυο Προβολής και Remarketing
3.11.1 Δίκτυο Προβολής και απλό Remarketing
3.11.2 Δίκτυο Προβολής και δυναμικό Remarketing
3.12 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Δικτύου Προβολής για το Skillbox (Μέρος Α)
3.12 Δημιουργία μιας Καμπάνιας Δικτύου Προβολής για το Skillbox (Μέρος Β)
3.13 Παρακολούθηση Καμπάνιας Δικτύου Προβολής και Βελτιστοποίηση
3.14 Καμπάνιες Βίντεο
3.15 Καμπάνιες Αγορών
3.16 Καμπάνιες Εγκατάστασης Εφαρμογών
3.17 Έξυπνες Καμπάνιες
3.18 Καμπάνιες Ανακάλυψης
3.19 Δημιουργία Αναφορών
3.20 Έκδοση Τιμολογίων
3.21 Επαναληπτικό Τεστ 3ης Εβδομάδας
3.22 E-Book
4.1 Χρήσιμα Links
4.2 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
4.3 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Advanced Certification

Βαθμολογία


4.8
(42 ψήφοι)
83%
5
17%
4
0%
3
0%
2
0%
1

Σχόλια


16/07/20

Το σεμινάριο είναι εξαιρετικού επιπέδου, πολύ επεξηγηματικό και η εισηγήτρια πολύ μεθοδική και μεταδοτική.

Αλέξανδρος Αλεξανδράκης

Βαθμολογία:

18/06/20

Ιδιαιτέρως ικανοποιητικό για κάποιον που μπορεί να αφιερώσει συγκεκριμένο χρόνο!

Ιορδάνης Αυγήτας

Βαθμολογία:

09/06/20

Ανταποκρίθηκε στις ανάγκες μου. Πολύ λεπτομερές και επεξηγηματικό.

Χρυσούλα Παπαδημητρίου

Βαθμολογία:

07/06/20

Ενώ στην αρχή ήμουν διστακτική , στη συνέχεια ενθουσιάστικα. Υπάρχει πάρα πολύ υλικό.

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΛΑΔΙΚΑ

Βαθμολογία:

06/06/20

Παιδια πολυ καλη δουλεια, τα εξηγειτε πολυ καλα και λεπτομερειακα !!Συνεχιστε τη καλη δουλεια.

Sokratis Georgiadis

Βαθμολογία:

04/06/20

Πολύ βόηθητικό και περιεκτίκο για να μπορέσει κανείς (όπως εγώ) που δεν γνωρίζει το περιβάλλον του Google Ads και της διαφήμισης να καταλάβει και να στοχεύσει σε αυτό το κομμάτι στην καρίερα του.

Ανδρέας Ψάλτης

Βαθμολογία:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
EARLY BIRD -25%: έως 2 Νοεμβρίου 2020 Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή -25% κλείνοντας τη θέση σας τώρα
180€ 135€

ΕΝΑΡΞΗ: 9 Νοεμβρίου 2020

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 8 Νοεμβρίου 2020

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 Εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: