ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Professional Certificate στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία

Έναρξη 1 Δεκεμβρίου
6 εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 1 Δεκεμβρίου 2025
6 εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Expert Certificate «Professional Certificate στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 6 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.

Θεματολογία

1.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου | Τι είναι ο τουρισμός
1.2 Τουριστική ζήτηση & παράγοντες επηρεασμού
1.3 Ανάλυση προορισμού στον σύγχρονο τουρισμό
1.4 Πρότυπα ελέγχου για την ανάπτυξη τουριστικών θερέτρων & Destination Branding
1.5 Τα 6 "A" της ανάπτυξης τουρισμού
1.6 Καθιερωμένοι & αναπτυσσόμενοι τουριστικοί προορισμοί
1.7 Tourism Income Multiplier | Ο πολλαπλασιαστής εισοδήματος στον τουρισμό
1.8 Το μοντέλο χρήσης γης παραθαλάσσιου θέρετρου του Smith
1.9 Το πλαίσιο της Βοστώνης – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη στρατηγική χαρτογράφηση χαρτοφυλακίου
1.10 Ο κύκλος ζωής Τουριστικής Περιοχής (TALC)
1.11 Παραδείγματα εφαρμογής του μοντέλου TALC στην Ελλάδα & Περιορισμοί
1.12 Ενέργειες & βασικές διαδικασίες: Ίδρυση Τουριστικής Επιχείρησης
1.13 Η χωρική διαδικασία ανάπτυξης του τουρισμού & Είδη Προορισμών
1.14 Τουριστικά πρακτορεία | Ρόλος και σημασία
1.15 Τυπολογία & Νομική Μορφή Τουριστικών Επιχειρήσεων
1.16 Εισερχόμενος & Εξερχόμενος Τουρισμός
1.17 Το Yachting ως αναδυόμενη μορφή τουρισμού
2.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
2.2 Marketing στις τουριστικές επιχειρήσεις
2.3 Δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό & προώθηση πωλήσεων
2.4 Πολιτική & Στρατηγική Marketing στις τουριστικές επιχειρήσεις
2.5 Πολιτική επικοινωνίας & Διαφήμιση στον Τουρισμό
2.6 Τεχνικές έρευνας αγοράς στον Τουρισμό
2.7 Το «μείγμα» Marketing στις τουριστικές επιχειρήσεις
2.8 Το Μαύρο Κουτί (Black Box) στον Τουρισμό
2.9 Τουριστικά Πακέτα | Δημιουργία & Υλοποίηση | Μέρος Α
2.10 Τουριστικά Πακέτα | Δημιουργία & Υλοποίηση | Μέρος Β
2.11 Τουριστικά Πακέτα | Δημιουργία & Υλοποίηση | Μέρος Γ
2.12 Τουριστικά Πακέτα | Δημιουργία & Υλοποίηση | Μέρος Δ
2.13 Η εκδρομή ως τουριστικό προϊόν | Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) Μέρος Α
2.14 Η εκδρομή ως τουριστικό προϊόν | Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) Μέρος Β
2.15 Η εκδρομή ως τουριστικό προϊόν | Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) | Μέρος Γ
3.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
3.2 Η σημασία του Front Office
3.3 Υποδοχή (Front Desk) και ο ρόλος της στη λειτουργία του Ξενοδοχείου
3.4 Κρατήσεις & διαδικασίες
3.5 Διαχείριση κρατήσεων & προκρατήσεων
3.6 Η προγραμματισμένη υπερκράτηση
3.7 Υποδοχή & εγγραφή
3.8 Κατανομή δωματίου & έλεγχος πληρωμής
3.9 Εισαγωγή στη διαχείριση απόδοσης
3.10 Θεωρία & ανάλυση της διαχείρισης απόδοσης
3.11 Στατιστικά & KPIs - Μέρος Α
3.12 Στατιστικά & KPIs - Μέρος Β
3.13 Πωλήσεις & Front Office
3.14 Ο ρόλος των πωλήσεων στο προσωπικό του Front Office
3.15 Δεξιότητες και τεχνικές πώλησης - Μέρος Α
3.16 Τεχνικές πώλησης - Μέρος Β
4.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
4.2 Η σημασία του Housekeeping σε ξενοδοχεία
4.3 Ομάδα και δομή στο Housekeeping
4.4 Προκλήσεις για το τμήμα Housekeeping και την καθαριότητα
4.5 Έλεγχοι ποιότητας στην καθαριότητα
4.6 Έλεγχος δωματίων
4.7 Οργάνωση καθαρισμού δωματίων & καταλυμάτων
4.8 Σχεδιασμός καθαρισμού δωματίων
4.9 Ανάληψη καθηκόντων στο Housekeeping
4.10 Διαδικασίες ανοίγματος καταλύματος ή ξενοδοχείου
4.11 Διαδικασίες κλεισίματος ή παύσης καταλύματος
4.12 Εισαγωγή στα KPIs του Housekeeping
4.13 Ανάλυση KPIs και ενέργειες επιχείρησης
4.14 Υπολογισμός παραγωγικότητας – Room Credits
4.15 Στάση καταλύματος & εξοπλισμός | Κοστολογική προσέγγιση
5.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
5.2 Ο ρόλος και η σημασία του τομέα τροφίμων και ποτών
5.3 Τρόφιμα και ποτά σε ξενοδοχεία & καταλύματα
5.4 Εισαγωγή στην κουζίνα
5.5 Σχεδιασμός κουζίνας και παράγοντες προγραμματισμού
5.6 Εξοπλισμός κουζίνας
5.7 Προμήθειες τροφίμων
5.8 Τμήμα αγορών & αρμοδιότητες
5.9 Μέθοδοι εξυπηρέτησης και περιγραφές
5.10 Περισσότερες μέθοδοι εξυπηρέτησης
5.11 Αντιμετώπιση παραπόνων και αρνητικές κριτικές
5.12 Διοργάνωση εκδηλώσεων & συνεδρίων
5.13 Δομή τμήματος εκδηλώσεων & συνεδρίων & προκλήσεις
5.14 Στρατηγική & πελάτες εκδηλώσεων & συνεδρίων
5.15 Η σημασία του σωστού σχεδιασμού ενός μενού
5.16 Βασικές δομές μενού
5.17 Βασικοί παράγοντες στον σχεδιασμό μενού
6.1 Εισαγωγή, στόχος και σκοπός κεφαλαίου
6.2 Ίδρυση ξενοδοχειακής μονάδας
6.3 Δομή και ιεραρχία του ξενοδοχείου
6.4 Τύποι ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
6.5 Προγραμματισμός και θέσπιση στόχων
6.6 Δημιουργία επιχειρησιακού πλάνου
6.7 Οργάνωση τμημάτων (Front Office, F&B, Housekeeping, Maintenance)
6.8 Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού – Δομή και ρόλοι
6.9 Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού
6.10 Αξιολόγηση προσωπικού και Succession Planning
6.11 Το τμήμα Rooms Division ενός ξενοδοχείου
6.12 Δημιουργία και διατήρηση προτύπων εξυπηρέτησης σε ένα ξενοδοχείο
6.13 Yield Management- Η στρατηγική μεγιστοποίησης εσόδων στη φιλοξενία
6.14 Revenue Management σε ξενοδοχείο | Βασικές έννοιες
6.15 Διοίκηση υπό πίεση – κρίσεις και διαχείριση καταστάσεων
6.16 Νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις ξενοδοχείου
7.1 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
7.2 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής Acta Expert Certification

Πιστοποίηση

 

Αποκτήστε αναγνωρισμένη Expert πιστοποίηση από την ΑCΤΑ

Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Διευθυντές και υπεύθυνους τουριστικών και ξενοδοχειακών μονάδων που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τη στρατηγική τους σκέψη, να ενισχύσουν τις διοικητικές τους ικανότητες και να αποκτήσουν σύγχρονα εργαλεία για την αποτελεσματική διαχείριση πόρων, εσόδων και ποιότητας υπηρεσιών.
  • Ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων που διαχειρίζονται οι ίδιοι τις επιχειρήσεις τους και αναζητούν βέλτιστες πρακτικές για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση της κερδοφορίας.
  • Στελέχη διοίκησης και τμηματαρχες σε Front Office, Housekeeping, F&B ή Marketing, που επιδιώκουν να κατανοήσουν πλήρως τις διασυνδέσεις και την αλληλεπίδραση όλων των τμημάτων μιας επιχείρησης φιλοξενίας, αποκτώντας προοπτική εξέλιξης σε ανώτερες θέσεις ευθύνης.
  • Επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου που παρέχουν συμβουλευτικές, υποστηρικτικές ή συνεργατικές υπηρεσίες και επιθυμούν να εμβαθύνουν στις λειτουργικές και διοικητικές ανάγκες της φιλοξενίας.
  • Σπουδαστές τουριστικών επαγγελμάτων και φοιτητές διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων που στοχεύουν σε καριέρα υψηλού επιπέδου στον κλάδο και επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις, στρατηγική οπτική και δεξιότητες ηγεσίας.
  • Νέα στελέχη ή επαγγελματίες σε μετάβαση καριέρας που αναλαμβάνουν για πρώτη φορά θέσεις ευθύνης σε τουριστικές και ξενοδοχειακές μονάδες και χρειάζονται καθοδήγηση για τον ρόλο, τις αρμοδιότητες, τη διαχείριση ομάδων και τη συνολική εποπτεία λειτουργιών.

Το πρόγραμμα απευθύνεται συνολικά σε όσους θέλουν να αποτελέσουν τον βασικό συνδετικό κρίκο μεταξύ στρατηγικής και καθημερινής λειτουργίας, να ηγηθούν με όραμα, να εμπνεύσουν ομάδες και να πετύχουν βελτιωμένα αποτελέσματα μέσω οργάνωσης, καινοτομίας, ανώτερης εξυπηρέτησης και αποτελεσματικής διοίκησης.

ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 307707

Εισηγητής

Στέφανος Βαγιάνος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Ο Στέφανος Βαγιάνος είναι οικονομολόγος με πτυχίο Οικονομικών από το Sussex University του Brighton στη Μεγάλη Βρετανία και διαθέτει πάνω από είκοσι χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε ηγετικούς και συμβουλευτικούς ρόλους. Η επαγγελματική του πορεία περιλαμβάνει συνεργασίες με πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στους τομείς των Οικονομικών, του Marketing και της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, όπου ανέπτυξε εξειδικευμένες δεξιότητες στη στρατηγική διαχείριση, στη βελτιστοποίηση διαδικασιών και στην επιχειρησιακή ανάπτυξη.
 
Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Ανάπτυξης Επιχειρήσεων και Εκπαιδευτής, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση έργων Ε.Σ.Π.Α και Ο.Α.Ε.Δ. για περισσότερες από 500 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας προσαρμοσμένες λύσεις που ενίσχυσαν την ανταγωνιστικότητα και την αποδοτικότητά τους. Παράλληλα, έχει συμβάλει στην εκπαίδευση στελεχών και ομάδων, δίνοντας έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στη στρατηγική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
 
Από το 2012 έχει ιδρύσει την εταιρεία Spaces 3D, με αντικείμενο το Marketing και την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων στον τομέα του Real Estate και του Τουρισμού, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές προώθησης, τεχνολογίες εικονικής περιήγησης και στρατηγικές branding. Σήμερα δραστηριοποιείται ενεργά μέσω της Greecebnb, παρέχοντας ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, εκπαιδευτικά προγράμματα και εξειδικευμένες ψηφιακές στρατηγικές για τον δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού, των βραχυχρόνιων μισθώσεων και της αγοράς ακινήτων με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας, την είσοδο σε νέες αγορές και τη βιώσιμη ανάπτυξη των πελατών του.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

Το Professional Certificate στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη και πολυδιάστατη εκπαίδευση σε όλα τα βασικά πεδία που συνθέτουν τη σύγχρονη λειτουργία και διοίκηση τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Καλύπτει θέματα στρατηγικής, οργάνωσης, marketing, πωλήσεων, λειτουργιών τμημάτων, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, ποιότητας υπηρεσιών και καινοτομίας, με στόχο τη δημιουργία επαγγελματιών με σφαιρική γνώση, ισχυρές δεξιότητες και διοικητική ικανότητα, έτοιμων να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

Κόστος

Έναρξη Εγγραφών 19 Νοεμβρίου 2025
Ειδικό 315€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 30 Νοεμβρίου 2025
Κανονικό 370€
Εγγραφές έως 30 Νοεμβρίου 2025
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 307707
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: