ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων

Ένα ολοκληρωμένο Σεμινάριο για όσους θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στο Ξενοδοχειακό Management.

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για όσους θέλουν να κάνουν το πρώτο βήμα τους στον Τουρισμό, να εξελιχθούν επαγγελματικά ή να μάθουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τη δική τους μονάδα ως Hotel Managers.
ΕΝΑΡΞΗ: 1 Ιουνίου 2020
EARLY BIRD: -25%: έως 25 Μαΐου 2020
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα κατά το πρότυπο QTL της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης από την ACTA

Σε ποιους απευθύνεται;


Το ACTA-certified course “Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων” απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στην Τουριστική βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα:

  • Στον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας: Σωστή Οργάνωση, Ικανοποίηση του Πελάτη, Ποιοτικό & Θετικό οικονομικό αποτέλεσμα
  • Στο στέλεχος που ήδη εργάζεται στον Τουρισμό και αποσκοπεί σε περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη
  • Στον σπουδαστή των Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων, που θέλει να διευρύνει τις γνώσεις του σε οργανωτικό, διοικητικό και οικονομικό επίπεδο
  • Σε όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον Τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση, που θα διευκολύνει την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον

Τι θα μάθω;


 

O υποψήφιος, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα έχει μάθει:

  • Τις βασικές αρχές του Management
  • Τη βασική ορολογία του τουρισμού
  • Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθεί ένας σύγχρονος manager στην καθημερινότητα του για την ομαλή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας
  • Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη βιομηχανία του τουρισμού και περαιτέρω συζήτηση για να γίνει αντιληπτή η δυναμική του
  • Τη μεθοδολογία και τους τρόπους για να εξασφαλιστεί η σωστή οργάνωση της τουριστικής μονάδας
  • Να δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες και να αναλύει τα ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα
  • Τη δομή και την οργάνωση μιας τουριστικής μονάδας, τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας (Front Office, Back office, Housekeeping, Συντήρησης)
  • Την αξία του ρόλου του Διευθυντή στο χειρισμό διαφόρων καταστάσεων
  • Τις διαδικασίες εύρεσης προσωπικού, πώς προσλαμβάνουμε και πώς εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας
  • Να αντιλαμβάνεται βασικά οικονομικά μεγέθη, τους φόρους, καθώς και τις ελεγκτικές διαδικασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται σε μία τουριστική μονάδα
  • Να διαχειρίζεται τα παράπονα και τα διαδικτυακά σχόλια
  • Πώς θα πρέπει να λειτουργεί ένα σύγχρονο κατάλυμα όσον αφορά τις πωλήσεις, το marketing και την απαραίτητη εξωστρέφεια, που θα πρέπει να το διακρίνει


UPDATE - Διαχείριση του COVID-19 στον Τουρισμό

  • Αποτύπωση της παρούσας κατάστασης
  • Η εξέλιξη στον τουριστκό κλάδο μετά τον Covid-19
  • Ο χειρισμός σε επιχειρηματικό επίπεδο
  • Οι αλλαγές σε επίπεδο πωλήσεων και marketing
  • Αναλυτικά μέτρα προστασίας και διαχείρισης κρουσμάτων

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής


Θωμάς Μούτσελος

Οικονομολόγος MSc, Σύμβουλος Ξενοδοχειακού Management

O Θωμάς Μούτσελος εργάζεται στο χώρο του τουρισμού εδώ και σχεδόν 10 χρόνια χρόνια. Είναι απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και κάτοχος Master of Science Accounting & Finance από το Πανεπιστήμιο του Southampton. Έχει διατελέσει Οικονομικός Διευθυντής και Project Manager ξενοδοχείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη διδασκαλία του αντικειμένου σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς.

Περισσότερα +

Το Advanced Certificate προτείνουν


                                          

 

Θεματολογία


1.1 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Α. Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ MANAGEMENT
1.A.1 Ο ορισμός του Management και η σημασία του για την επιτυχία ενός οργανισμού
1.Α.2 Δεξιότητες και ο ρόλους του Manager
1.A.3 Λειτουργίες του Management και επίπεδα διοίκησης
1.Α.4 Προγραμματισμός / Σχεδιασμός
1.Α.5 Οργάνωση
1.Α.6 Διεύθυνση / Λήψη αποφάσεων
1.Α.7 Διαδικασίες Ελέγχου
1.Α.8 Η έννοια της ομάδας και η επικοινωνία εντός του οργανισμού
Β. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ
1.Β.1 Η ''βιομηχανία'' του τουρισμού και οι προοπτικές του
1.Β.2 Η γεωγραφική προέλευση των τουριστικών στην Ελλάδα
1.Β.3 Δομή και γεωγραφική κατανομή του κλάδου
1.Β.4 Η σημασία του κλάδου για την ελληνική οικονομία
1.Β.5 Τύποι τουριστικών καταλυμάτων
1.Β.6 Αστέρια & Κλειδιά
Γ. ΤΟ MANAGEMENT ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ
1.Γ.1 Ο ρόλος του Manager σε μια σύγχρονη τουριστική μονάδα
1.Γ.2 Βασικό οργανόγραμμα ξενοδοχειακής μονάδας
1.Γ.3 Βασική ορολογία
1.Γ.4 Υποδείγματα οργανογράμματος μικρής, μεσαίας και μεγάλης μονάδας
1.Γ.5 Η σημασία του σωστού συντονισμού και της επίβλεψης
1.Γ.6 (i) Η σημασία του ξενοδοχειακού Software σαν εργαλείο λειτουργίας και Management
1.Γ.6 (ii) Η σημασία του ξενοδοχειακού Software σαν εργαλείο λειτουργίας και Management
1.Γ.7 Case study
1.Γ.8 Επαναληπτικό Test
2.1 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί στόχοι
2.2 Η σπουδαιότητα του τμήματος υποδοχής (Front Office)
2.3 Οργανόγραμμα & Βασικές αρμοδιότητες Front Office Department
2.4 Η σπουδαιότητα των τμημάτων Housekeeping - Τμήμα συντήρησης
2.5 Οργανόγραμμα & Βασικές αρμοδιότητες Housekeeping - Τμήμα Συντήρησης
2.6 Λινά και η διαχείριση τους
2.7 Η ταυτότητα των μονάδων επισιτισμού και η σπουδαιότητα του τμήματος Service
2.8 Οργανόγραμμα & Βασικές αρμοδιότητες τμήματος Service
2.9 Τμήμα κουζίνας
2.10 Οργανόγραμμα & Βασικές αρμοδιότητες τμήματος κουζίνας
2.11 Βασικές παράμετροι για τη δημιουργία ενός à la carte μενού
2.12 Διαχείριση μενού μπουφέ
2.13 Κοστολόγηση - Τιμολόγηση à la carte μενού
2.14 Υπολογισμός κόστους μπουφέ
2.15 Διαδικασίες & Καθηκοντολόγια Ξενοδοχειακών Τμημάτων
2.16 Case study 1
2.17 Case study 2
2.18 Επαναληπτικό test
3.1 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί στόχοι
3.2 Ο Manager ως οικονομικός σύμβουλος
3.3 Βασικά οικονομικά μεγέθη και δείκτες απόδοσης
3.4 Βασικά κόστη και η παρακολούθηση τους
3.5 Φόροι τουριστικών μονάδων
3.6 Ελεγκτικές διαδικασίες
3.7a Ο manager ως υπεύθυνος προσωπικού
3.7b - Τύπος υπολογισμού μισθολογικού κόστους
3.8a Πώς προσλαμβάνουμε στον τουρισμό
3.8b Υποδείγματα αγγελιών τουρισμού
3.9 Η διαδικασία της συνέντευξης
3.10 Διαχείριση προσωπικού
3.11 Κανόνες εργασίας προσωπικού
3.12 Η εκπαίδευση στις τουριστικές μονάδες
3.13 Case study
3.14 Επαναληπτικό Test
4.1 Εισαγωγή & Εκπαιδευτικοί στόχοι
4,2 Σύγχρονες ξενοδοχειακές λειτουργίες και στρατηγικές ανάπτυξης
4.3 Ο στρατηγικός σχεδιασμός των πωλήσεων
4.4 Κινήσεις Πωλήσεων & Marketing για προσέλκυση πελατών
4.5 Τελευταίες τάσεις στο ξενοδοχειακό marketing
4.6 Διοργάνωση εκδηλώσεων
4.7 Ικανοποίηση πελατών από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις - Στοιχεία ερευνών
4.8 Έξυπνα tips για μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών
4.9 Διαχείριση παραπόνων πελατών
4.10 Κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες
4.11 Τα βασικότερα διαδικτυακά κανάλια κρατήσεων στα οποία πρέπει να συμμετέχει μια τουριστική μονάδα
4.12 Διαχείριση σχολίων στο διαδίκτυο
4.13 Παραδείγματα απαντήσεων σε σχόλια
4.14 Case study
4.15 Επαναληπτικό Test
5.1 Project - Εργασία
5.2 Downloads
5.3 Networking και Αξιολόγηση
5.4 Test αξιολόγησης - Βεβαίωση συμμετοχής ACTA Advanced Certification
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: phone icon 2310 005188
EARLY BIRD -25%: έως 25 Μαΐου 2020 Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή -25% κλείνοντας τη θέση σας Τώρα
260€ 195€

ΕΝΑΡΞΗ: 1 Ιουνίου 2020

ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 31 Μαΐου 2020

ΤΥΠΟΣ: E-LEARNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 εβδομάδες

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: