5 λόγοι για να εκπαιδευτείτε σήμερα στις πωλήσεις με το νέο πιστοποιημένο Certificate του Skillbox

Career

06/08/2020

Έχετε σκεφτεί να παρακολουθήσετε σε προσωπικό επίπεδο ή να εγγράψετε μερικούς από τους εργαζόμενους σας να παρακολουθήσουν κάποιο σεμινάρια κατάρτισης στις πωλήσεις; Όπως όλες οι μορφές επικοινωνίας, ο διάλογος με στόχο την πώληση έχει έναν μοναδικό σκοπό και επομένως έχει διαφορετικούς κανόνες από κάποιες άλλες μορφές επικοινωνίας. Ένα εξωστρεφές και φιλικό άτομο μπορεί στην πραγματικότητα να μην είναι αποτελεσματικός πωλητής.

Το Skillbox.gr σας προτείνει το online certificate Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών, το οποίο μπορείτε να το παρακολουθήσετε αποκλειστικά στους δικούς σας χρόνους όπου κι αν βρίσκεστε και να εκμεταλλευτείτε όλα τα οφέλη του. Ακολουθούν πέντε λόγοι για τους οποίους πρέπει να στείλετε την ομάδα πωλήσεών σας σε σχετικά μαθήματα κατάρτισης ή να παρακολουθήσετε κατά μόνας για την επαγγελματική σας ανάπτυξη:


Αύξηση πωλήσεων
Προφανώς, ο πρώτος λόγος για τον οποίο η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από την εφαρμογή των γνώσεων που θα λάβετε από το online σεμινάριο είναι ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν, οδηγώντας σε μεγαλύτερα κέρδη. Όσο περισσότερο γίνεται αντιληπτή η διαδικασία της πώλησης, τόσο πιο εύκολο είναι να μετατρέψετε τις ερωτήσεις των πελατών σε πωλήσεις. Καθώς το προσωπικό σας μαθαίνει δεξιότητες πωλήσεων, όπως η έναρξη του διαλόγου πωλήσεων, η σωστή χρήση του λόγου για την αγορά και το κλείσιμο της συμφωνίας, σίγουρα θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αν εργάζεστε σε κάποια εταιρεία θα είστε σε θέση να εφαρμόζετε τεχνικές που θα κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη.


Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
Η βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα της διδασκαλίας του προσωπικού σας στις πωλήσεις. Πολλοί διευθυντές εκπλήσσονται με τον τρόπο που οι πελάτες ανταποκρίνονται στις αυξημένες διαπροσωπικές δεξιότητες επικοινωνίας του προσωπικού όταν πλέον κατέχουν αυτή τη δεξιότητα. Όταν το προσωπικό μαθαίνει να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στα σήματα που στέλνουν οι πελάτες, οι πελάτες λαμβάνουν καλύτερη εξυπηρέτηση και είναι πιο ευτυχισμένοι. Οι ευτυχείς πελάτες είναι οι καλύτεροι αγοραστές για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης.


Μεγαλύτερη κατανόηση των συνδέσεων μεταξύ εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων
Πολλοί ηγέτες των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών και οι πωλήσεις είναι στην πραγματικότητα διαφορετικά τμήματα και δεν έχουν σχέση μεταξύ τους - στην πραγματικότητα οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση δεν πρέπει ποτέ να θεωρούνται ξεχωριστά ζητήματα - η εξυπηρέτηση πελατών αφορά την κατανόηση των αναγκών του πελάτη και οι πωλήσεις αφορούν την πώληση προϊόντων που ανταποκρίνονται σε αυτές τις ανάγκες. Όταν συνδέσετε τις δύο αυτές διαδικασίες, θα βρείτε τα επιχειρηματικά οφέλη από τους χαρούμενους πελάτες και τις αυξημένες πωλήσεις, καθώς η ομάδα πωλήσεων μπορεί να πουλά προϊόντα που ταιριάζουν στους πελάτες.
 

Μεγαλύτερη κατανόηση του τι κάνει έναν πελάτη να αγοράσει
Χωρίς να καταλαβαίνουμε γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν το προϊόν, είναι σχεδόν αδύνατο για τον πωλητή να κλείσει τη συμφωνία. Ένα καλό μάθημα κατάρτισης πωλήσεων που συνδέεται σαφώς με την εξυπηρέτηση πελατών θα ενθαρρύνει το προσωπικό σας να λάβει υπόψη τους βασικούς και ψυχολογικούς λόγους που οι άνθρωποι θα κάνουν μια αγορά. Αυτή η αυξημένη κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου οι πελάτες σας αισθάνονται άνετα και νιώθουν ασφάλεια να αγοράζουν από εσάς.
 

Up-Selling, Cross-Selling και On-Selling διαδικασίες
Ένα άλλο πλεονέκτημα της βελτίωσης των δεξιοτήτων πωλήσεων του προσωπικού σας παρακολουθώντας μαθήματα κατάρτισης πωλήσεων είναι ότι το προσωπικό είναι πολύ πιο πιθανό να παρουσιάσει στον πελάτη άλλα προϊόντα του καταλόγου σας με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα χρήματα που θα σας αφήσει. Για παράδειγμα, πιστεύουμε ότι η αύξηση των πωλήσεων είναι το τυπικό "Θέλετε πατάτες συνοδευτικά με το πιάτο σας;", αλλά μπορεί να γίνει και πολύ πιο περίπλοκο από αυτό. Οι μεγάλοι πωλητές θα επικεντρωθούν σε όλα τα προϊόντα και τις ευκαιρίες που ωφελούν τους πελάτες και παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με σκοπό στο τέλος της ημέρας το ταμείο να παρουσιάζει αύξηση.


Είτε εργάζεστε στο Λιανικό εμπόριο, είτε στο Χονδρικό εμπόριο, είτε είστε πωλητής σε κάποια επιχείρηση (κατάστημα ή/και e-shop) κάντε κράτηση στο νέο μας
ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA - Sales Professional - Επαγγελματική Εκπαίδευση Πωλητών


Με πληροφορίες από SalesTrainingAmerica

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: